E36 M52B25/M52B28 vs. E34M52B25 ???

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Evogunit

E36 M52B25/M52B28 vs. E34M52B25 ???

Příspěvek od Evogunit » 31. 10. 2005 17:35

Zdravim všechny příznivce modrobílejch vrtulí...
Měl bych dotaz, co se týče rozdílů v motoryzacích mezi 328i a 325i.
Zajímalo by mě jestli je 2.8 o tolik lepší, že se vyplatí do ní investovat o něco více prostředků než do 325i. A jaký jsou provozní náklady v porovnání s E34 525i. Všichni kandydáti by byly 95ročník s cca. 180000km
na hrbu. Dost jsem o nich zjišťoval ale rád bych si poslechl vaše názory.
Předem dík :wink:

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 31. 10. 2005 18:40

2,8 je o dost razantnejsi co se kroutaku tyce :wink:
jinak je to M52 narozdil od 2,5ky, ta nejspis bude tezka M50... nemluve o tom jestli nema 2,5ka vanos tak bych to nebral :wink:
co ta 525? je to M50? vanos?
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 31. 10. 2005 19:57

No já měl zato, že motory M50 s VANOS jsou označovaný za M52, ale je možný, že se mejlim. Od 92/9 jsou všechny M50 osazený VANOS....
Taky sem slyšel že 2.8 má menší spotřebu než 2.5 :?:

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 31. 10. 2005 21:38

Anonymous píše:No já měl zato, že motory M50 s VANOS jsou označovaný za M52, ale je možný, že se mejlim. Od 92/9 jsou všechny M50 osazený VANOS....
Taky sem slyšel že 2.8 má menší spotřebu než 2.5 :?:
Rozdíl mezi M50 a M52 není ve vanosu. E36 s M50 pod kapotou byly 320 (150k) a 325ky (192k), s M52 byly 323i (coz je 2,5i 170k) a 328i (193k).

Některé M50 Vanos mají, nekteré ne, lišilo se to podle roku výroby. Rozdílů je víc, ten hlavní je v hmotnosti, protože M50 je hliníková snad jen částečně a M52 má z hliníku komplet blok, potom je snad rozdíl v tom, že M50 má nebo nemá 1 vanos, M52 by měla mít tuším double vanos.

M52 má proti M50 jinde krouťák i výkon (max krouťák o dost níž a max výkon tuším o 100 rpm výš než M50).

A finální rada zní - zkus vlézt na BMWKLUB - www.bmwklub.cz, protože tam se zabývají novějšími vozy než my, co řešíme staré vrány E30.
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 01. 11. 2005 07:26

Fx píše:M52 by měla mít tuším double vanos.
myslim ze ne vsecky... resp. jestli ho nema jen M3
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

Uživatelský avatar
Slavisimo
Příspěvky: 1114
Registrován: 14. 01. 2005 22:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od Slavisimo » 01. 11. 2005 07:35

Zave píše:
Fx píše:M52 by měla mít tuším double vanos.
myslim ze ne vsecky... resp. jestli ho nema jen M3
double vanos ma jen M3, u tech 325i to bylo snad do roku 93 bez vanosu a od roku 93 do 94 s vanosem ale to nevim jiste tak nejak to bylo
Powered by iS...

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 01. 11. 2005 08:00

Zave píše:
Fx píše:M52 by měla mít tuším double vanos.
myslim ze ne vsecky... resp. jestli ho nema jen M3
Jo, taky mam ten pocit, ja to tak nejak extrahoval z jednoho tematu v BMWklubu, a tak mi mozna utkvely nektery pikacoviny :)

Vanos byl v motorech M50 ve výrobě od 2/92, ale do E36 se tuším dostal až 9/92 nebo tak nějak... double vanos má jen M3 3,2 - sorry za mystifikaci :)
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
LOPOLO
Příspěvky: 594
Registrován: 17. 02. 2004 07:43
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LOPOLO » 01. 11. 2005 08:30

M52 je single VANOS ... M54 uz je double

Odpovědět