Celkem zajímavý tohle od tebe slyšet. Dokud jsi 318i měl, tak jsi tady plodil, jak se to s ní dá v pohodě i na suchu a teď, že to skoro nešlo?Night.chimera píše:ja teda nevim,ale s 318i driftovat skoro neslo a s merglem to jde lip jsem taky zastance toho ze kdyz mas vic koni jde to snaze
ideální auto na drifty????
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
mel sem videni: vidim te skakat na louce do vysky, mavat ruckama a volajic, "litat letadlama je pro amatery" ...DC píše:driftování s přemotorovanejma autama je pro amatéry
prohanet se jak divy, letet pod tlakem 10 metru bokem je neco jinyho nez o cem sem si myslel ze je tohle tema. Vis, potiz je v tom, ze kazdej mluvime o jinym driftovani ..DC píše:a tak mluví ten kdo nebyl na poslední Sosně, kde se titaniky proháněly jak divý
tak jo ... hadat se fakt nebudu
Kdyby byla pravda co rikas, tak proc by asi podle tebe meli auta co jezdej a vyhravaj D1 v prumeru kolem 450PS?
amateri? Ne profesionalove!
Podle me to bude asi celkem blizko tomu "idealnimu autu na drifty" i kdyz lze za jistech predpokladu driftovat i s mnohem horsi konfiguraci. Dobre, ja za nejhorsi konfiguraci pro skutecny driftovani povazuju ze seriovejch ( moc jich pravda neznam) aut M3 E36 s jejim vykonem, jizdnima vlastnostma a svornosti zadniho diferencialu. S timhle autem muzes uz tak nejak driftovat i kdyz ve vetsich rychlostech uz to pujde asi celkem spatne.
S tvym autem, a oprav me pokud se pletu, lze ridit smyk jen za podminky, kdy mas obe zadni kola stejne na zemi ( protoze mas pohaneny jenom jedno kolo stejne jako ja), mas idealne vytocenej motor a dost setrvacnosti, a uzky gumy do 20 cm sirky. Je minimalni nadeje ze se ti tyhle podminky podari splnit na suchu v rychlostech nad 80km/hod kvuli nakloneni. Ale mozna jsi mel v sosne fakt nastavenej podvozek na drift a rekneme ze by 25% svornosti BMW stacilo ... ja tomu neverim .....
Jedina sance jak si zadriftovat s touhle konfiguraci je podle me relativne kluzkej povrh ( treba Brno kdyz naprsi ) aby se auto tolik nenaklanelo diky treni pneumatik a tim ti neutikalo tolik vykonu odlehcenym kolem nevyuzity pryc a taky aby jsi nepotreboval tolik vykonu k ruzne rychlymu protaceni kol.
Jinejma slovama ... Kdyz tady citujes drift bibli, nerikaj tam nahodou neco o diferencialu? To jsou prece naprosto klicovy veci pokud se chces opravdu bavit o driftovani ... a nebo si pak muzes podat ruku napriklad s Lenou ( fakt nic ve zlym .. jen vim jak to vidi ona ) a mluvit o tom s ni na jakoby jeji urovni vnimani driftu. ( Boze, to zas budu za nabubrelyho curaka
Jak chces u sebe mluvit o rizenym smyku kdyz mas pohaneny jenom jedno kolo a to kdyz se ti nazvedne, tak veskerej vykon, kterej bys moh pouzit pri rizeni toho smyku utece? Muzes mi to vysvetlit? Nerek jsem ze to nelze, rikam ze naprosta vetsina tricek, vcetne tvoji je na driftovani proste malo ... kdyz te to zacne opravdu bavit a budes to chtit resit ( tak jako treba Ondra ) tak to pochopis.
ale mozna se seredne pletu a 325i E30 bez svornosti je fakt moc dobry auto na driftovani .... muj pekac na to rozhodne nestaci ...
ehmm to sem fakt tak mimo?
dle slov Keichiho - s výkonnějším autem je driftování jednoduší a tudíš to jde říci i tak jak sem to řekl já 
jen tak pro tvoji informaci mam narozdíl od tebe na autě samosvor a na videu ze Sosny je taky vidět že se mi netočí jedno kolo mnohonásobně víc než tobě
v Sosně sem celý dopoledne jezdil na 220tkách vzádu, v Mostě na předepsaných 205kách - tam sem si ve velkejch zatáčkách asi čtyřikrát když za mnou vyjímečně nic nejelo zkusil auto poslat bokem v rychlosti mezi 4 a 3, tzn. 120 km/h a 2x to celkem vyšlo, 2x nic moc - až bude video, budeš se moct kouknout, ale tam by to chtělo hodně trénovat a poslat auto k zemi - o tom žádná
zbytek nějak vyšuměl přes ICQ
jen tak pro tvoji informaci mam narozdíl od tebe na autě samosvor a na videu ze Sosny je taky vidět že se mi netočí jedno kolo mnohonásobně víc než tobě
v Sosně sem celý dopoledne jezdil na 220tkách vzádu, v Mostě na předepsaných 205kách - tam sem si ve velkejch zatáčkách asi čtyřikrát když za mnou vyjímečně nic nejelo zkusil auto poslat bokem v rychlosti mezi 4 a 3, tzn. 120 km/h a 2x to celkem vyšlo, 2x nic moc - až bude video, budeš se moct kouknout, ale tam by to chtělo hodně trénovat a poslat auto k zemi - o tom žádná
zbytek nějak vyšuměl přes ICQ
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
nerek sem ze neni ... a existuje hranice pri ktery je obtiznost srovnatelna s nemoznostiDC píše:dle slov Keichiho - s výkonnějším autem je driftování jednoduší a tudíš to jde říci i tak jak sem to řekl já![]()
tak to ti docela zavidim ... ale taky budu mit neboj, a nejen 25%DC píše: jen tak pro tvoji informaci mam narozdíl od tebe na autě samosvor a na videu ze Sosny je taky vidět že se mi netočí jedno kolo mnohonásobně víc než tobě
pochopitelne ze to musi bejt videt
moc rad se podivam cemu rikas drift ve 120ti .. fakt, beru te za slovoDC píše: v Sosně sem celý dopoledne jezdil na 220tkách vzádu, v Mostě na předepsaných 205kách - tam sem si ve velkejch zatáčkách asi čtyřikrát když za mnou vyjímečně nic nejelo zkusil auto poslat bokem v rychlosti mezi 4 a 3, tzn. 120 km/h a 2x to celkem vyšlo, 2x nic moc - až bude video, budeš se moct kouknout, ale tam by to chtělo hodně trénovat a poslat auto k zemi - o tom žádná
Nechci nikoho urazit,aleprijde mi ze par lidi se moooc koukalo na zbesily japonce v 700 konovejch karach jak ve 150 kmh leti dva bokem vedle sebe... to je sice moc pekny ja taky videl Japonsky mistry, ale podle me nema cenu tady neustale predhazovat takovy priklady, nekdy mam pocit, ze se tu bavime o mistrovstvi sveta ve driftu, vzdyt jde o zabavu o to aby se clovek trochu potrenoval a vyradil a na to podle me 335i bohate staci, na okruh typu Sosna staci i 325i, to si myslim, nejezdil sem byl sem vezen a svezeni nebylo spatny, asi poradne nevim co je drift, ale bavila me i 325i...
Mozna zmenim nazor az mi treba Gerox ukaze v praxi co Japonci dokazou a pak budu tvrdit, ze driftovat jde jen ve 150ti s karou co je spec. upravena a ma aspon 400 kobyl
Mimochodem videl sem nejakej drift challenge z Anglie a tam taky moc japoncu nebylo BMW, Mercedesy i Jaguary, dokonce i pohrebak
Podle me kdyz nekdo umi nepotrebuje spec karu na drifty, ale asi je to dost o celkovym pohledu na vec jestli to beres jako zabavu nebo spis jako zavody
Mozna zmenim nazor az mi treba Gerox ukaze v praxi co Japonci dokazou a pak budu tvrdit, ze driftovat jde jen ve 150ti s karou co je spec. upravena a ma aspon 400 kobyl
Mimochodem videl sem nejakej drift challenge z Anglie a tam taky moc japoncu nebylo BMW, Mercedesy i Jaguary, dokonce i pohrebak
Podle me kdyz nekdo umi nepotrebuje spec karu na drifty, ale asi je to dost o celkovym pohledu na vec jestli to beres jako zabavu nebo spis jako zavody
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30Jo, to mi doslo, jen sem naznacoval, ze se bavime o autech za 50...tady z klubu si tezko bude nekdo kupovat m3 e36 na blbnuti do sosny...LOPOLO píše:ja psal taky o serii M3 E36Iwan píše:LOPOLO: psal sem o serii a ne o vyladenym aute...myslel sem, jako ze zaklad je tech 50...... za krapet vic ...
Me to proste prijde stejny jako chtit litat za 300k ... mno, mozna tak vyslouzilej vetron ale ... tohle litani si mel na mysli? Ja ne. ... S tim driftovanim je to stejny.
ikdyz to co s ni predvedl na driftchalenge, sem fakt cumel jak
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
Ja s japoncema tusim nezacal a nevytahoval jsem upraveny auto z drift bible .. celou dobu jsem se snazil drzet seriovek a jen rek svuj nazor, ze M3 E36 je podle me nejmin auto, na poradny driftovani. Mnozi z vas pochopitelne tvrdej ze 325i E30, za predpokladu ze ma samosvor staci a ja s tim skoro souhlasim ..ale jak ty sam pises, na okruh typu Sosna jo ...ja si myslim to samy, ze nestaci uz v rychlejsich zatackach kde chybi vykon ..... ale to by bylo zase dokolecka. Urcite je driftovani primarne zabava ale mluvilo se o idealnim seriovym aute na tyhle ucely. Myslim ze tu nemame zadnej zasadni spor.Raon píše:Nechci nikoho urazit,aleprijde mi ze par lidi se moooc koukalo na zbesily japonce v 700 konovejch karach jak ve 150 kmh leti dva bokem vedle sebe... to je sice moc pekny ja taky videl Japonsky mistry, ale podle me nema cenu tady neustale predhazovat takovy priklady, nekdy mam pocit, ze se tu bavime o mistrovstvi sveta ve driftu, vzdyt jde o zabavu o to aby se clovek trochu potrenoval a vyradil a na to podle me 335i bohate staci, na okruh typu Sosna staci i 325i, to si myslim, nejezdil sem byl sem vezen a svezeni nebylo spatny, asi poradne nevim co je drift, ale bavila me i 325i...
Mozna zmenim nazor az mi treba Gerox ukaze v praxi co Japonci dokazou a pak budu tvrdit, ze driftovat jde jen ve 150ti s karou co je spec. upravena a ma aspon 400 kobyl
Mimochodem videl sem nejakej drift challenge z Anglie a tam taky moc japoncu nebylo BMW, Mercedesy i Jaguary, dokonce i pohrebak
Podle me kdyz nekdo umi nepotrebuje spec karu na drifty, ale asi je to dost o celkovym pohledu na vec jestli to beres jako zabavu nebo spis jako zavody
Do 50k bude E30 asi nej reseni .. s tim urcite souhlasim. Rozhodne je to hodne zabavny auto a kdyz je v dobrym stavu, treba Maranelovo kabro, tak je i hodne pekny.Iwan píše:Jo, to mi doslo, jen sem naznacoval, ze se bavime o autech za 50...tady z klubu si tezko bude nekdo kupovat m3 e36 na blbnuti do sosny...LOPOLO píše:ja psal taky o serii M3 E36Iwan píše:LOPOLO: psal sem o serii a ne o vyladenym aute...myslel sem, jako ze zaklad je tech 50...... za krapet vic ...
Me to proste prijde stejny jako chtit litat za 300k ... mno, mozna tak vyslouzilej vetron ale ... tohle litani si mel na mysli? Ja ne. ... S tim driftovanim je to stejny.
ikdyz to co s ni predvedl na driftchalenge, sem fakt cumel jak
Nechci si nijak prihrejvat polivcicku ale urcite sis vsimnul ze Mko driftuje trosku jinak nez 325i ( myslim ze na Drift Challenge jsi byl jedinej s timhle motorem a autem a rozdil byl opravdu hodne znatelnej) A to si vubec nemyslim ze to neumis, rekl bych ze spis naopak. Chci rict ze to neni jen o ridici .... ale myslim ze si rozumime.
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
tam je kouzelne slovo "skoro"neslo poslal jsem to taky bokem ale jen do ty doby nez prestala pusobit odstredivka pak uz to udrzet neslo z medou je to jineBOOST píše:Celkem zajímavý tohle od tebe slyšet. Dokud jsi 318i měl, tak jsi tady plodil, jak se to s ní dá v pohodě i na suchu a teď, že to skoro nešlo?Night.chimera píše:ja teda nevim,ale s 318i driftovat skoro neslo a s merglem to jde lip jsem taky zastance toho ze kdyz mas vic koni jde to snaze
520i E34 M50 pekne auto

cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg
Eta je strašně zapeklitá, v mírnější zatáčse se nechce bez spojky utrhnout, ale když jí utrhnu, tak se mi to (asi díky krouťáku líp vede) než u 2,5. Ta je zas lepší na Powersleid ve městě na pravouhlejch křižovatkách. protože ji utrhnu kdy se mi zachce a mužu otáčet kola do protipohybu hned a nemusi čekat jestli to vyjde, tudíž to mezi autama v provozu hned srovnám. Toť mé zkušenosti.tomik píše:samozřejmě jsem myslel BMW a ne nic drahýho.co když se posere,tak se to vyhodí.
např co by jste zvolily,nebo je vyzkozušeno. s ISem mi to šlo slušně.
2,5 je taka vyhovující,ale co ETA je lepší než 2,5?????? a co třeba E21 323??????
325e e30; 325i e30; 325i e30 baur; 318is e30; 530d e39; 330ci e46; 730d e65; 325i e36; 325i e30; 325i e30 cabrio.- Martin_BMW
- Příspěvky: 230
- Registrován: 25. 10. 2004 11:13
- Bydliště: New Bor City
- Kontaktovat uživatele:
- Martin_BMW
- Příspěvky: 230
- Registrován: 25. 10. 2004 11:13
- Bydliště: New Bor City
- Kontaktovat uživatele:
- gusto318is
- Příspěvky: 322
- Registrován: 24. 03. 2004 11:05
- Bydliště: Bratislava
E30 318is/ 1120 kgMartin_BMW píše:E21 320 ma 1130kg, tak 323i na tom bede zhruba stejne. E30 318iS ma tusim 1260kg.Luter píše:323i E21 by měla mít asi 1110Kg ...Iwan píše:Ted mi snad nekdo na sosne rikal, ze e21 je o 30kg tezsi nez e30....
nebo sem to tu nekde cet....,???
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring



