ideální auto na drifty????

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 18. 08. 2005 20:04

Night.chimera píše:ja teda nevim,ale s 318i driftovat skoro neslo a s merglem to jde lip jsem taky zastance toho ze kdyz mas vic koni jde to snaze
Celkem zajímavý tohle od tebe slyšet. Dokud jsi 318i měl, tak jsi tady plodil, jak se to s ní dá v pohodě i na suchu a teď, že to skoro nešlo? :roll:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
LOPOLO
Příspěvky: 594
Registrován: 17. 02. 2004 07:43
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LOPOLO » 18. 08. 2005 21:54

DC píše:driftování s přemotorovanejma autama je pro amatéry :twisted:
mel sem videni: vidim te skakat na louce do vysky, mavat ruckama a volajic, "litat letadlama je pro amatery" ...
DC píše:a tak mluví ten kdo nebyl na poslední Sosně, kde se titaniky proháněly jak divý :)
prohanet se jak divy, letet pod tlakem 10 metru bokem je neco jinyho nez o cem sem si myslel ze je tohle tema. Vis, potiz je v tom, ze kazdej mluvime o jinym driftovani ..

tak jo ... hadat se fakt nebudu :wink:

Kdyby byla pravda co rikas, tak proc by asi podle tebe meli auta co jezdej a vyhravaj D1 v prumeru kolem 450PS?

amateri? Ne profesionalove!

Podle me to bude asi celkem blizko tomu "idealnimu autu na drifty" i kdyz lze za jistech predpokladu driftovat i s mnohem horsi konfiguraci. Dobre, ja za nejhorsi konfiguraci pro skutecny driftovani povazuju ze seriovejch ( moc jich pravda neznam) aut M3 E36 s jejim vykonem, jizdnima vlastnostma a svornosti zadniho diferencialu. S timhle autem muzes uz tak nejak driftovat i kdyz ve vetsich rychlostech uz to pujde asi celkem spatne.

S tvym autem, a oprav me pokud se pletu, lze ridit smyk jen za podminky, kdy mas obe zadni kola stejne na zemi ( protoze mas pohaneny jenom jedno kolo stejne jako ja), mas idealne vytocenej motor a dost setrvacnosti, a uzky gumy do 20 cm sirky. Je minimalni nadeje ze se ti tyhle podminky podari splnit na suchu v rychlostech nad 80km/hod kvuli nakloneni. Ale mozna jsi mel v sosne fakt nastavenej podvozek na drift a rekneme ze by 25% svornosti BMW stacilo ... ja tomu neverim ..... :wink:

Jedina sance jak si zadriftovat s touhle konfiguraci je podle me relativne kluzkej povrh ( treba Brno kdyz naprsi ) aby se auto tolik nenaklanelo diky treni pneumatik a tim ti neutikalo tolik vykonu odlehcenym kolem nevyuzity pryc a taky aby jsi nepotreboval tolik vykonu k ruzne rychlymu protaceni kol.

Jinejma slovama ... Kdyz tady citujes drift bibli, nerikaj tam nahodou neco o diferencialu? To jsou prece naprosto klicovy veci pokud se chces opravdu bavit o driftovani ... a nebo si pak muzes podat ruku napriklad s Lenou ( fakt nic ve zlym .. jen vim jak to vidi ona ) a mluvit o tom s ni na jakoby jeji urovni vnimani driftu. ( Boze, to zas budu za nabubrelyho curaka :oops: ... mno, vin to stejne nekdo velmi brzo smazne :D )

Jak chces u sebe mluvit o rizenym smyku kdyz mas pohaneny jenom jedno kolo a to kdyz se ti nazvedne, tak veskerej vykon, kterej bys moh pouzit pri rizeni toho smyku utece? Muzes mi to vysvetlit? Nerek jsem ze to nelze, rikam ze naprosta vetsina tricek, vcetne tvoji je na driftovani proste malo ... kdyz te to zacne opravdu bavit a budes to chtit resit ( tak jako treba Ondra ) tak to pochopis.


ale mozna se seredne pletu a 325i E30 bez svornosti je fakt moc dobry auto na driftovani .... muj pekac na to rozhodne nestaci ...

ehmm to sem fakt tak mimo? :roll: ... :lol:

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 18. 08. 2005 22:09

dle slov Keichiho - s výkonnějším autem je driftování jednoduší a tudíš to jde říci i tak jak sem to řekl já :)

jen tak pro tvoji informaci mam narozdíl od tebe na autě samosvor a na videu ze Sosny je taky vidět že se mi netočí jedno kolo mnohonásobně víc než tobě

v Sosně sem celý dopoledne jezdil na 220tkách vzádu, v Mostě na předepsaných 205kách - tam sem si ve velkejch zatáčkách asi čtyřikrát když za mnou vyjímečně nic nejelo zkusil auto poslat bokem v rychlosti mezi 4 a 3, tzn. 120 km/h a 2x to celkem vyšlo, 2x nic moc - až bude video, budeš se moct kouknout, ale tam by to chtělo hodně trénovat a poslat auto k zemi - o tom žádná

zbytek nějak vyšuměl přes ICQ :)
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
LOPOLO
Příspěvky: 594
Registrován: 17. 02. 2004 07:43
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LOPOLO » 18. 08. 2005 22:33

DC píše:dle slov Keichiho - s výkonnějším autem je driftování jednoduší a tudíš to jde říci i tak jak sem to řekl já :)
nerek sem ze neni ... a existuje hranice pri ktery je obtiznost srovnatelna s nemoznosti :-)
DC píše: jen tak pro tvoji informaci mam narozdíl od tebe na autě samosvor a na videu ze Sosny je taky vidět že se mi netočí jedno kolo mnohonásobně víc než tobě
tak to ti docela zavidim ... ale taky budu mit neboj, a nejen 25% :wink:
pochopitelne ze to musi bejt videt
DC píše: v Sosně sem celý dopoledne jezdil na 220tkách vzádu, v Mostě na předepsaných 205kách - tam sem si ve velkejch zatáčkách asi čtyřikrát když za mnou vyjímečně nic nejelo zkusil auto poslat bokem v rychlosti mezi 4 a 3, tzn. 120 km/h a 2x to celkem vyšlo, 2x nic moc - až bude video, budeš se moct kouknout, ale tam by to chtělo hodně trénovat a poslat auto k zemi - o tom žádná
moc rad se podivam cemu rikas drift ve 120ti .. fakt, beru te za slovo

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 19. 08. 2005 08:20

Nechci nikoho urazit,aleprijde mi ze par lidi se moooc koukalo na zbesily japonce v 700 konovejch karach jak ve 150 kmh leti dva bokem vedle sebe... to je sice moc pekny ja taky videl Japonsky mistry, ale podle me nema cenu tady neustale predhazovat takovy priklady, nekdy mam pocit, ze se tu bavime o mistrovstvi sveta ve driftu, vzdyt jde o zabavu o to aby se clovek trochu potrenoval a vyradil a na to podle me 335i bohate staci, na okruh typu Sosna staci i 325i, to si myslim, nejezdil sem byl sem vezen a svezeni nebylo spatny, asi poradne nevim co je drift, ale bavila me i 325i...
Mozna zmenim nazor az mi treba Gerox ukaze v praxi co Japonci dokazou a pak budu tvrdit, ze driftovat jde jen ve 150ti s karou co je spec. upravena a ma aspon 400 kobyl

Mimochodem videl sem nejakej drift challenge z Anglie a tam taky moc japoncu nebylo BMW, Mercedesy i Jaguary, dokonce i pohrebak
Podle me kdyz nekdo umi nepotrebuje spec karu na drifty, ale asi je to dost o celkovym pohledu na vec jestli to beres jako zabavu nebo spis jako zavody
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 19. 08. 2005 08:55

LOPOLO píše:
Iwan píše:LOPOLO: psal sem o serii a ne o vyladenym aute...myslel sem, jako ze zaklad je tech 50...
ja psal taky o serii M3 E36 :-) ... za krapet vic ...

Me to proste prijde stejny jako chtit litat za 300k ... mno, mozna tak vyslouzilej vetron ale ... tohle litani si mel na mysli? Ja ne. ... S tim driftovanim je to stejny.
Jo, to mi doslo, jen sem naznacoval, ze se bavime o autech za 50...tady z klubu si tezko bude nekdo kupovat m3 e36 na blbnuti do sosny...
ikdyz to co s ni predvedl na driftchalenge, sem fakt cumel jak :shock:
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
LOPOLO
Příspěvky: 594
Registrován: 17. 02. 2004 07:43
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LOPOLO » 19. 08. 2005 15:33

Raon píše:Nechci nikoho urazit,aleprijde mi ze par lidi se moooc koukalo na zbesily japonce v 700 konovejch karach jak ve 150 kmh leti dva bokem vedle sebe... to je sice moc pekny ja taky videl Japonsky mistry, ale podle me nema cenu tady neustale predhazovat takovy priklady, nekdy mam pocit, ze se tu bavime o mistrovstvi sveta ve driftu, vzdyt jde o zabavu o to aby se clovek trochu potrenoval a vyradil a na to podle me 335i bohate staci, na okruh typu Sosna staci i 325i, to si myslim, nejezdil sem byl sem vezen a svezeni nebylo spatny, asi poradne nevim co je drift, ale bavila me i 325i...
Mozna zmenim nazor az mi treba Gerox ukaze v praxi co Japonci dokazou a pak budu tvrdit, ze driftovat jde jen ve 150ti s karou co je spec. upravena a ma aspon 400 kobyl

Mimochodem videl sem nejakej drift challenge z Anglie a tam taky moc japoncu nebylo BMW, Mercedesy i Jaguary, dokonce i pohrebak
Podle me kdyz nekdo umi nepotrebuje spec karu na drifty, ale asi je to dost o celkovym pohledu na vec jestli to beres jako zabavu nebo spis jako zavody
Ja s japoncema tusim nezacal a nevytahoval jsem upraveny auto z drift bible .. celou dobu jsem se snazil drzet seriovek a jen rek svuj nazor, ze M3 E36 je podle me nejmin auto, na poradny driftovani. Mnozi z vas pochopitelne tvrdej ze 325i E30, za predpokladu ze ma samosvor staci a ja s tim skoro souhlasim ..ale jak ty sam pises, na okruh typu Sosna jo ...ja si myslim to samy, ze nestaci uz v rychlejsich zatackach kde chybi vykon ..... ale to by bylo zase dokolecka. Urcite je driftovani primarne zabava ale mluvilo se o idealnim seriovym aute na tyhle ucely. Myslim ze tu nemame zadnej zasadni spor.

Uživatelský avatar
LOPOLO
Příspěvky: 594
Registrován: 17. 02. 2004 07:43
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LOPOLO » 19. 08. 2005 15:39

Iwan píše:
LOPOLO píše:
Iwan píše:LOPOLO: psal sem o serii a ne o vyladenym aute...myslel sem, jako ze zaklad je tech 50...
ja psal taky o serii M3 E36 :-) ... za krapet vic ...

Me to proste prijde stejny jako chtit litat za 300k ... mno, mozna tak vyslouzilej vetron ale ... tohle litani si mel na mysli? Ja ne. ... S tim driftovanim je to stejny.
Jo, to mi doslo, jen sem naznacoval, ze se bavime o autech za 50...tady z klubu si tezko bude nekdo kupovat m3 e36 na blbnuti do sosny...
ikdyz to co s ni predvedl na driftchalenge, sem fakt cumel jak :shock:
Do 50k bude E30 asi nej reseni .. s tim urcite souhlasim. Rozhodne je to hodne zabavny auto a kdyz je v dobrym stavu, treba Maranelovo kabro, tak je i hodne pekny.

Nechci si nijak prihrejvat polivcicku ale urcite sis vsimnul ze Mko driftuje trosku jinak nez 325i ( myslim ze na Drift Challenge jsi byl jedinej s timhle motorem a autem a rozdil byl opravdu hodne znatelnej) A to si vubec nemyslim ze to neumis, rekl bych ze spis naopak. Chci rict ze to neni jen o ridici .... ale myslim ze si rozumime.

Uživatelský avatar
Night.chimera
Příspěvky: 2639
Registrován: 12. 08. 2004 17:30
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Night.chimera » 19. 08. 2005 18:55

BOOST píše:
Night.chimera píše:ja teda nevim,ale s 318i driftovat skoro neslo a s merglem to jde lip jsem taky zastance toho ze kdyz mas vic koni jde to snaze
Celkem zajímavý tohle od tebe slyšet. Dokud jsi 318i měl, tak jsi tady plodil, jak se to s ní dá v pohodě i na suchu a teď, že to skoro nešlo? :roll:
tam je kouzelne slovo "skoro"neslo poslal jsem to taky bokem ale jen do ty doby nez prestala pusobit odstredivka pak uz to udrzet neslo z medou je to jine :lol:
520i E34 M50 pekne autoObrázek Obrázek
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

Uživatelský avatar
101330
Příspěvky: 211
Registrován: 11. 01. 2005 15:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 101330 » 21. 08. 2005 00:35

tomik píše:samozřejmě jsem myslel BMW a ne nic drahýho.co když se posere,tak se to vyhodí.

např co by jste zvolily,nebo je vyzkozušeno. s ISem mi to šlo slušně.
2,5 je taka vyhovující,ale co ETA je lepší než 2,5?????? a co třeba E21 323??????
Eta je strašně zapeklitá, v mírnější zatáčse se nechce bez spojky utrhnout, ale když jí utrhnu, tak se mi to (asi díky krouťáku líp vede) než u 2,5. Ta je zas lepší na Powersleid ve městě na pravouhlejch křižovatkách. protože ji utrhnu kdy se mi zachce a mužu otáčet kola do protipohybu hned a nemusi čekat jestli to vyjde, tudíž to mezi autama v provozu hned srovnám. Toť mé zkušenosti.
Obrázek325e e30; 325i e30; 325i e30 baur; 318is e30; 530d e39; 330ci e46; 730d e65; 325i e36; 325i e30; 325i e30 cabrio.

Uživatelský avatar
LOPOLO
Příspěvky: 594
Registrován: 17. 02. 2004 07:43
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LOPOLO » 04. 10. 2005 03:51

DC píše:dle slov Keichiho - s výkonnějším autem je driftování jednoduší a tudíš to jde říci i tak jak sem to řekl já :)
Nic takovyho nerikal :wink:

Obrázek

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 04. 10. 2005 10:54

LOPOLO píše:Nic takovyho nerikal :wink:

Obrázek
a je to ten s brejlema nebo s ksiltovkou :?: :shock: :roll:
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Uživatelský avatar
Misa
Příspěvky: 1033
Registrován: 23. 03. 2005 10:17
Bydliště: Praha 8

Příspěvek od Misa » 04. 10. 2005 12:27

Maranelo píše:
LOPOLO píše:Nic takovyho nerikal :wink:
a je to ten s brejlema nebo s ksiltovkou :?: :shock: :roll:
NO ten druhej na tý fotce je Lopolo, tak hádej :lol:
E87 120dA & G07 4.0dx

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 04. 10. 2005 13:58

je to vazne on? ja ho znam pouze s vousy... 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
LOPOLO
Příspěvky: 594
Registrován: 17. 02. 2004 07:43
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LOPOLO » 04. 10. 2005 14:08

GeRoX píše:je to vazne on? ja ho znam pouze s vousy... 8)
Jo, je to sam pan velkej master drifter Keiichi Tsuchiya a moje malickost :-) ... tyhle lidi jsou presne tak v pohode jak sem si vzdycky myslel ze jsou :-)

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 04. 10. 2005 15:48

a kde to bylo?
Obrázek

Uživatelský avatar
Martin_BMW
Příspěvky: 230
Registrován: 25. 10. 2004 11:13
Bydliště: New Bor City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_BMW » 04. 10. 2005 15:58

Luter píše:
Iwan píše:Ted mi snad nekdo na sosne rikal, ze e21 je o 30kg tezsi nez e30....

nebo sem to tu nekde cet....,???
323i E21 by měla mít asi 1110Kg ... :roll:
E21 320 ma 1130kg, tak 323i na tom bede zhruba stejne. E30 318iS ma tusim 1260kg.

Uživatelský avatar
Martin_BMW
Příspěvky: 230
Registrován: 25. 10. 2004 11:13
Bydliště: New Bor City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_BMW » 04. 10. 2005 17:32

Teda peknej spor se tady vyvynul :lol:
Jde preci hlavne o zabavu ne :?: , Kdyz jedu bokem, tak jen proto, ze me to bavi a je mi jedno, kolik mi za to kdo da bodu. 8)

Je teda pravda, ze ja bych jich stelne moc nedostal :oops: :lol: .

Ja davam za pravdu, ze jde o dost o auto, ale i o ridice, a taky jak komu ktera kara sedne.

Uživatelský avatar
LOPOLO
Příspěvky: 594
Registrován: 17. 02. 2004 07:43
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LOPOLO » 04. 10. 2005 19:56

GeRoX píše:a kde to bylo?
v Anglii na Silverstone ...

Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od gusto318is » 04. 10. 2005 20:07

Martin_BMW píše:
Luter píše:
Iwan píše:Ted mi snad nekdo na sosne rikal, ze e21 je o 30kg tezsi nez e30....

nebo sem to tu nekde cet....,???
323i E21 by měla mít asi 1110Kg ... :roll:
E21 320 ma 1130kg, tak 323i na tom bede zhruba stejne. E30 318iS ma tusim 1260kg.
E30 318is/ 1120 kg
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Odpovědět