palubní PC 318is

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Návštěvník

palubní PC 318is

Příspěvek od Návštěvník » 21. 09. 2005 20:55

Nevíte náhodou někdo jak funguje tlačítko CODE? Díky...

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 21. 09. 2005 21:08

pokud je kompletni sestava BC, tak v prvni poloze klicku stsknes CODE, pomoci tlacitek 1000, 100, 10 a 1 nastavis kod jakej chces a vypnes klicek. Pak kdyz otocis pri pokusu o start do druhe polohy, na BC se rozsviti CODE a zacnou blikat 4 bodky, v te chvily musis natukat spravnej kod a potvrdit tlacitkem CODE. Pokud je kod spravnej, nastartujes. Pokud spatnej nebo nenatukas vubec, zacne houkat sirena na pul minuty a auto nenastartuje. Ale jak pisu, podminka je kompletni sestava BC, t.j. sirena, alarmovej obvod a podobne. Zpusob jak si tim vybabrat zde pochopitelne psat nebudu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 21. 09. 2005 21:26

Max-Max píše:pokud je kompletni sestava BC, tak v prvni poloze klicku stsknes CODE, pomoci tlacitek 1000, 100, 10 a 1 nastavis kod jakej chces a vypnes klicek. Pak kdyz otocis pri pokusu o start do druhe polohy, na BC se rozsviti CODE a zacnou blikat 4 bodky, v te chvily musis natukat spravnej kod a potvrdit tlacitkem CODE. Pokud je kod spravnej, nastartujes. Pokud spatnej nebo nenatukas vubec, zacne houkat sirena na pul minuty a auto nenastartuje. Ale jak pisu, podminka je kompletni sestava BC, t.j. sirena, alarmovej obvod a podobne. Zpusob jak si tim vybabrat zde pochopitelne psat nebudu.
Díky moc. A ještě takový dotaz, když ho pak naťukám a nastartuji a pak vypnu, tak už to zůstane odkódované a musí se to pokaždé kódovat znova nebo zůstavá pořád ten stejný a je zase nějaký jiný postup kterým se to ruší?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 21. 09. 2005 21:33

Anonymous píše:Díky moc. A ještě takový dotaz, když ho pak naťukám a nastartuji a pak vypnu, tak už to zůstane odkódované a musí se to pokaždé kódovat znova nebo zůstavá pořád ten stejný a je zase nějaký jiný postup kterým se to ruší?
furt znova
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 21. 09. 2005 21:39

Max-Max píše:
Anonymous píše:Díky moc. A ještě takový dotaz, když ho pak naťukám a nastartuji a pak vypnu, tak už to zůstane odkódované a musí se to pokaždé kódovat znova nebo zůstavá pořád ten stejný a je zase nějaký jiný postup kterým se to ruší?
furt znova
O.K. díky. Zkazit se na tom nedá nic, ne? Kdyby jako BC nebyl kompletní... A kdybych kód zapomněl co se s tím dá pak dělat? Když už se v tom tak vyznáš, jsou spolehlivé ty dojezdové km? Od kolika začíná rezerva?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 21. 09. 2005 22:32

Anonymous píše:
Max-Max píše:
Anonymous píše:Díky moc. A ještě takový dotaz, když ho pak naťukám a nastartuji a pak vypnu, tak už to zůstane odkódované a musí se to pokaždé kódovat znova nebo zůstavá pořád ten stejný a je zase nějaký jiný postup kterým se to ruší?
furt znova
O.K. díky. Zkazit se na tom nedá nic, ne? Kdyby jako BC nebyl kompletní... A kdybych kód zapomněl co se s tím dá pak dělat? Když už se v tom tak vyznáš, jsou spolehlivé ty dojezdové km? Od kolika začíná rezerva?
kdyby nebyl kompletni zacne jen blikat na displeji CODE ale to je vse.

A kdybys kod zapomnel... no da se to, ale tohle je verejne forum, takze sorry... dojezdy jsou propocet prumerne spotreby a stavu v nadrzi, hodne tento udaj zavisi jestli je v BC spravnej kodovaci stekr se spravnou hodnotou objemu nadrze a typu motora...

rezerva je cca 7 litru
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 21. 09. 2005 22:47

Max-Max píše:
Anonymous píše:
Max-Max píše: furt znova
O.K. díky. Zkazit se na tom nedá nic, ne? Kdyby jako BC nebyl kompletní... A kdybych kód zapomněl co se s tím dá pak dělat? Když už se v tom tak vyznáš, jsou spolehlivé ty dojezdové km? Od kolika začíná rezerva?
kdyby nebyl kompletni zacne jen blikat na displeji CODE ale to je vse.

A kdybys kod zapomnel... no da se to, ale tohle je verejne forum, takze sorry... dojezdy jsou propocet prumerne spotreby a stavu v nadrzi, hodne tento udaj zavisi jestli je v BC spravnej kodovaci stekr se spravnou hodnotou objemu nadrze a typu motora...

rezerva je cca 7 litru
Jak se to da zjistit jestli je ten spravny? Je to nekde nejak znacene?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 21. 09. 2005 22:50

Anonymous píše:Jak se to da zjistit jestli je ten spravny? Je to nekde nejak znacene?
nejjednodussi - dojezd dle BC by mel zhruba korespondovat s osobni zkusenosti, nejslozitejsi - rozdelat BC v budce s tlacitky je zezadu zapusten stekr s kodovacim clenem, na nem je typove cislo konkretni pro ten-kterej motor
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 21. 09. 2005 22:51

a kdybys mohl nasat treba na mail jak na to kdyz zapomenu kod, tak napis na david.r@centrum.cz.. Diky...

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 21. 09. 2005 22:52

Max-Max píše:
Anonymous píše:Jak se to da zjistit jestli je ten spravny? Je to nekde nejak znacene?
nejjednodussi - dojezd dle BC by mel zhruba korespondovat s osobni zkusenosti, nejslozitejsi - rozdelat BC v budce s tlacitky je zezadu zapusten stekr s kodovacim clenem, na nem je typove cislo konkretni pro ten-kterej motor
takže pro 318is bych tam měl vyčíst co?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 21. 09. 2005 22:58

Anonymous píše:takže pro 318is bych tam měl vyčíst co?
typove cislo stekru je 65 81 1 394 111
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 21. 09. 2005 23:06

Max-Max píše:
Anonymous píše:takže pro 318is bych tam měl vyčíst co?
typove cislo stekru je 65 81 1 394 111
Díky...

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 21. 09. 2005 23:48

Max-Max píše:
Anonymous píše:Jak se to da zjistit jestli je ten spravny? Je to nekde nejak znacene?
nejjednodussi - dojezd dle BC by mel zhruba korespondovat s osobni zkusenosti, nejslozitejsi - rozdelat BC v budce s tlacitky je zezadu zapusten stekr s kodovacim clenem, na nem je typove cislo konkretni pro ten-kterej motor
jednodusi je zapnout klicek a na BC zmacknout spolecne 10+1000 a napise to typ stekru v BC :shock:

pro iS by mel byt 4-1 TYP nebo 4-3 TYP :wink:
Naposledy upravil(a) Maranelo dne 22. 09. 2005 10:17, celkem upraveno 1 x.
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 22. 09. 2005 00:15

Maranelo píše:
Max-Max píše:
Anonymous píše:Jak se to da zjistit jestli je ten spravny? Je to nekde nejak znacene?
nejjednodussi - dojezd dle BC by mel zhruba korespondovat s osobni zkusenosti, nejslozitejsi - rozdelat BC v budce s tlacitky je zezadu zapusten stekr s kodovacim clenem, na nem je typove cislo konkretni pro ten-kterej motor
jednodusi je zapnout klicek a na BC zmacknout spolecne 1+100 a napise to typ stekru v BC :shock:

pro iS by mel byt 4-1 TYP nebo 4-3 TYP :wink:
Maranelo jsite mas nekde link na nejake navody k VC, sem s nima nebo mi to hod do emila, dik :wink:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 22. 09. 2005 00:24

mam jen origo navod co se dava k autu :oops:
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 22. 09. 2005 01:30

Max-Max píše:Maranelo jsite mas nekde link na nejake navody k VC, sem s nima nebo mi to hod do emila, dik :wink:
Jeste na tricitkovym BC facha jedna "skryta" funkce - ukaze odhadovany mnozstvi paliva v nadrzi v litrech - i kdyz udaj dojezdu v km je asi stejne zajimavejsi.
Ted si to nepamatuju z hlavy, bud je to 1000 + 1 nebo 1000 + 10
Jinak beznej uzivatelskej navod na praci s BC v anglictine je tu nekde ode me postnutej. ale to uz je daaaavno...tak jen tak pro poradek - tady

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 22. 09. 2005 02:42

Díky všem, kdybyste věděli ještě o něčem, tak to sem určitě napište.

athlon_137
Příspěvky: 1885
Registrován: 15. 02. 2003 12:21

Příspěvek od athlon_137 » 22. 09. 2005 06:22

Sice je to na E34, ale melo by to byt podobny
http://www.bmwe34.ic.cz/obc.html by Mad-Max

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 22. 09. 2005 09:13

je to 1000 a 1..vcera sem na to nahodou prisel, ale ukazalo to asi 20,5 a na budiku bylo pres 30...to mi moc sikovny neprijde... :?
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 22. 09. 2005 10:21

omlouvam se napsal sem malo nul :oops: - opraveno

iwan: dulezity je mit spravny stekr v BC a dobre sestelovanou rezervu na BC pak se tomu da verit :wink:
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Odpovědět