topení

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
gino

topení

Příspěvek od gino » 31. 08. 2005 10:10

strašně málo mi topí topení. už jsem vyměnil radiátorek i ten ventil nebo čerpadlo co je na té trubce a pořád nic, tak nevím jak dál.

Uživatelský avatar
Bajzík
Příspěvky: 3381
Registrován: 17. 08. 2004 08:08
Bydliště: Okr. J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

Re: topení

Příspěvek od Bajzík » 31. 08. 2005 10:19

gino píše:strašně málo mi topí topení. už jsem vyměnil radiátorek i ten ventil nebo čerpadlo co je na té trubce a pořád nic, tak nevím jak dál.
Co to odvzdušnit?

maxx

Re: topení

Příspěvek od maxx » 31. 08. 2005 12:12

gino píše:strašně málo mi topí topení. už jsem vyměnil radiátorek i ten ventil nebo čerpadlo co je na té trubce a pořád nic, tak nevím jak dál.
co takhle táhlo na klapku který uzavírá studenej vzduch?není vyskočený příp popojetý?

gino

Příspěvek od gino » 31. 08. 2005 13:09

táhlo je v poho, když jsem to měl zozdělaný tak mi vyskočilo z knofkíku tak vím že se klapka otvírá. zkusim to odvzušnit ale velké šanci si nedávám. kdyžjsem kdysi vyměnoval cladič najiné e30 tak jsem vůbec nemusel odvzušnovat a to jsem měl vodu vypuštěnou několikrát.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 31. 08. 2005 13:25

mas to zavzdusneny nebo jsi vymenil spatnej dil za stejne spatnej.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

gino

Příspěvek od gino » 01. 09. 2005 06:03

už jsem to zkoušel odvzušnit. při zahřátém motoru jsem povoloil šroubek a hned začala vytékat voda a pár bublinek a pak jenom voda, takže soudím že to zavzdušněné není a co se týče těch špatných dílů, tak to vylyčuji protože vím jak to předtím topilo než jsem to vymontoval. nějaké další nápady?

Uživatelský avatar
Balda
Příspěvky: 797
Registrován: 11. 03. 2004 11:24

Příspěvek od Balda » 01. 09. 2005 07:16

Ještě se zkus podívat jestli nemáš prohozený hadice, co vedou od motoru dovnitř auta. Jednou jsem měl podobný problém. Když jsem měnil motor, tak jsem je zapojil obráceně. A po přehození to bylo ok.
Snad ti to pomůže. :idea:

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 01. 09. 2005 11:37

Balda píše:Ještě se zkus podívat jestli nemáš prohozený hadice, co vedou od motoru dovnitř auta. Jednou jsem měl podobný problém. Když jsem měnil motor, tak jsem je zapojil obráceně. A po přehození to bylo ok.
Snad ti to pomůže. :idea:
A pokud mas nahodou auto s klimou, tak na tohle dvakrat pozor, pac tam tusim jsou hadice zrovna opacne, nez u auta bez klimy.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 01. 09. 2005 20:52

Balda píše:Ještě se zkus podívat jestli nemáš prohozený hadice, co vedou od motoru dovnitř auta. Jednou jsem měl podobný problém. Když jsem měnil motor, tak jsem je zapojil obráceně. A po přehození to bylo ok.
Snad ti to pomůže. :idea:
tak pro pristi problemisty zkus napsat, ktera hadice do ktereho vstupu a vystupu na radiator.

Hadice od telesa termostatu a expanzky - kam?
Hadice z vnitrni strany hlavy/motoru (za 6. valcem) - kam?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

gino

Příspěvek od gino » 03. 09. 2005 04:53

takže přehodil jsem hadice a už to funguje jenom trochu dýl to trvá než začne topit. hadice od nádržky patří na horní trubku a hadice z hlavy na spodní. jěště bych se rád zeptal jestli se dá urychlit doba zahřátí motoru?

Odpovědět