Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
gino
Příspěvek
od gino » 31. 08. 2005 10:10
strašně málo mi topí topení. už jsem vyměnil radiátorek i ten ventil nebo čerpadlo co je na té trubce a pořád nic, tak nevím jak dál.
-
Bajzík
- Příspěvky: 3381
- Registrován: 17. 08. 2004 08:08
- Bydliště: Okr. J. Hradec
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Bajzík » 31. 08. 2005 10:19
gino píše:strašně málo mi topí topení. už jsem vyměnil radiátorek i ten ventil nebo čerpadlo co je na té trubce a pořád nic, tak nevím jak dál.
Co to odvzdušnit?
-
maxx
Příspěvek
od maxx » 31. 08. 2005 12:12
gino píše:strašně málo mi topí topení. už jsem vyměnil radiátorek i ten ventil nebo čerpadlo co je na té trubce a pořád nic, tak nevím jak dál.
co takhle táhlo na klapku který uzavírá studenej vzduch?není vyskočený příp popojetý?
-
gino
Příspěvek
od gino » 31. 08. 2005 13:09
táhlo je v poho, když jsem to měl zozdělaný tak mi vyskočilo z knofkíku tak vím že se klapka otvírá. zkusim to odvzušnit ale velké šanci si nedávám. kdyžjsem kdysi vyměnoval cladič najiné e30 tak jsem vůbec nemusel odvzušnovat a to jsem měl vodu vypuštěnou několikrát.
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 31. 08. 2005 13:25
mas to zavzdusneny nebo jsi vymenil spatnej dil za stejne spatnej.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
gino
Příspěvek
od gino » 01. 09. 2005 06:03
už jsem to zkoušel odvzušnit. při zahřátém motoru jsem povoloil šroubek a hned začala vytékat voda a pár bublinek a pak jenom voda, takže soudím že to zavzdušněné není a co se týče těch špatných dílů, tak to vylyčuji protože vím jak to předtím topilo než jsem to vymontoval. nějaké další nápady?
-
Balda
- Příspěvky: 797
- Registrován: 11. 03. 2004 11:24
Příspěvek
od Balda » 01. 09. 2005 07:16
Ještě se zkus podívat jestli nemáš prohozený hadice, co vedou od motoru dovnitř auta. Jednou jsem měl podobný problém. Když jsem měnil motor, tak jsem je zapojil obráceně. A po přehození to bylo ok.
Snad ti to pomůže.

-
Jirka325
- Příspěvky: 2335
- Registrován: 20. 06. 2003 01:36
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Jirka325 » 01. 09. 2005 11:37
Balda píše:Ještě se zkus podívat jestli nemáš prohozený hadice, co vedou od motoru dovnitř auta. Jednou jsem měl podobný problém. Když jsem měnil motor, tak jsem je zapojil obráceně. A po přehození to bylo ok.
Snad ti to pomůže.

A pokud mas nahodou auto s klimou, tak na tohle dvakrat pozor, pac tam tusim jsou hadice zrovna opacne, nez u auta bez klimy.
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 01. 09. 2005 20:52
Balda píše:Ještě se zkus podívat jestli nemáš prohozený hadice, co vedou od motoru dovnitř auta. Jednou jsem měl podobný problém. Když jsem měnil motor, tak jsem je zapojil obráceně. A po přehození to bylo ok.
Snad ti to pomůže.

tak pro pristi problemisty zkus napsat, ktera hadice do ktereho vstupu a vystupu na radiator.
Hadice od telesa termostatu a expanzky - kam?
Hadice z vnitrni strany hlavy/motoru (za 6. valcem) - kam?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
gino
Příspěvek
od gino » 03. 09. 2005 04:53
takže přehodil jsem hadice a už to funguje jenom trochu dýl to trvá než začne topit. hadice od nádržky patří na horní trubku a hadice z hlavy na spodní. jěště bych se rád zeptal jestli se dá urychlit doba zahřátí motoru?