přestavba z 320 na 325.
přestavba z 320 na 325.
kluci, co všechno se musí vyměnit kromě motoru? je to uplně jiný auto nebo se jedná jen o motor? v sekci bazar se prodava krasnej kousek, ale bohužel ne s motorem kterej bych chtěl:-(
díky.
díky.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
co konkretne te zajima? nic na tom neni, jen je potreba dat bacha na to, v jake kastli to bylo a podle toho dat i prislusnou motorelektriku. Vyfuk muze jit bez uprav puvodni z 2.0, ale musi to byt plastakovej, t. j. furt dve roury uz od motoru. Doporucuju dat minimalne lamelu z 2.5, setrvak a prevodka muze byt z 2.0, ale pocitej ze moc nevydrzi, jsou tenci a nejsou stavene na vykon 2.5. Diferak, kardan, palivove cerpadlo muze zustat.
Pripadne dotazy sem nebo do SZ.
Pripadne dotazy sem nebo do SZ.

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ale zas tak slozity to neni, proste das jinej motor, na nej lamelu z 2,5, setrvak a prevodku z 2.0, kardan z 2.0, ( pro jistotu delsi zivotnosti setrvak, prevodku, kardan z 2.5 ), komplet motorelektrik z 2.5 vcetne vahy a RJ, zapojis hadice, kabely, RJ a nastartujes. Pokud bys mel kastli plast a motorelektrik z chromu, musis prohodit snimac oleje na vane a kablovej svazek pouzit z plasta, kdybys nechal chromackej svazek, budes muset dodelavat napajeni RJ, protoze chrom to ma mirne jinak. Nic slozityho na tom neni.Anonymous píše:max-max:díky...sice si mě nepotěšil ale aspon nešlápnu vedle....já myslel že tyhle 6válce se liší jen motoricky jinak vše(převodovka, diferak, kardan atd)zustava stejný....bylo by s tím moc prace a bohužel na takový velký čachry nemám ani místo ani vědomosti.-(
škoda tak musím hledat dál 325.....
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
no neřeknu 100% dobře, ale vicemeně chip v ř.j. se nahrává do epromky, no a tu elektrikář jednodušše odpájí a dá novou na kterou nahraje hodnoty z dvaapule..... (alespon takhle mi to bylo vysvětleno).Márty_ píše:Trochu jsem tě nepochopil ???Lukas-e21 píše:je, ale výměna epromky za par kaček vše vyřeší (když neni k dispozici z dvaapule)Márty_ píše:Pokud vim tak i váha vzduchu je jiná ne ?
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
Pokud vim tak 320 ma jine saci potrubi, klapku, tim padem i jiny prumer hadice a soucasne vahu. Kdyz das 2.0 vahu na 2.5 motor tak bude merit hovadiny a pokud se nenastavi pruzina tak pujde do saturace ve vysssich otackach.Pawka G. píše:Žádný velký čachry to nejsouVáhu vzduchu tam mám 325kovou, ale s 320kovou sem nezaznamenal žádnej výraznější rozdíl
Jinak na prekopani 320 na 325 staci prehodit pouze motor, svazek sedi, i ridici jednotka. Daval jsem pak jeste trochu delsi difer, abych vykompenzoval prevodovku.
pokud myslíš program, tak ten se opravdu nahrává do paměti, co je to za paměť záleží na typu jednotky a potažmo na stáří auta, buď paměť typu EPROM nebo FLASCH u paměti EPROM se ve většině případů pouze vyndá integrovaný obvod z patice v jednotce a pod UV zářením se smaže, nahraje se na ní novej software, u paměti FLASCH se dnes stačí připojit na konektor OBD II a nahrát to přez něj, bez demontáže jednotky z auta nebo dokonce zásahu do samotné jednotkyLukas-e21 píše:no neřeknu 100% dobře, ale vicemeně chip v ř.j. se nahrává do epromky, no a tu elektrikář jednodušše odpájí a dá novou na kterou nahraje hodnoty z dvaapule..... (alespon takhle mi to bylo vysvětleno).Márty_ píše:Trochu jsem tě nepochopil ???Lukas-e21 píše: je, ale výměna epromky za par kaček vše vyřeší (když neni k dispozici z dvaapule)
máš naprostou pravdu !weNTyll píše:Pokud vim tak 320 ma jine saci potrubi, klapku, tim padem i jiny prumer hadice a soucasne vahu. Kdyz das 2.0 vahu na 2.5 motor tak bude merit hovadiny a pokud se nenastavi pruzina tak pujde do saturace ve vysssich otackach.Pawka G. píše:Žádný velký čachry to nejsouVáhu vzduchu tam mám 325kovou, ale s 320kovou sem nezaznamenal žádnej výraznější rozdíl
Jinak na prekopani 320 na 325 staci prehodit pouze motor, svazek sedi, i ridici jednotka. Daval jsem pak jeste trochu delsi difer, abych vykompenzoval prevodovku.
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
Pokud vim tak 320 ma jine saci potrubi, klapku, tim padem i jiny prumer hadice a soucasne vahu. Kdyz das 2.0 vahu na 2.5 motor tak bude merit hovadiny a pokud se nenastavi pruzina tak pujde do saturace ve vysssich otackach.
Jinak na prekopani 320 na 325 staci prehodit pouze motor, svazek sedi, i ridici jednotka. Daval jsem pak jeste trochu delsi difer, abych vykompenzoval prevodovku.[/quote]TAK JAK TEDY? mam 320, mam motor z 325, el., pocitac, prevodovku, kardan, zadni napravu i s difrem, ale v mym touringu mam samosvor a ten chci zachovat! yakze tam staci flaknout motor se spojkou, a pripadne i prevovodovku! me jde o to, abych nemusel delat tu eletriku! to neni moje hobby
Jinak na prekopani 320 na 325 staci prehodit pouze motor, svazek sedi, i ridici jednotka. Daval jsem pak jeste trochu delsi difer, abych vykompenzoval prevodovku.[/quote]TAK JAK TEDY? mam 320, mam motor z 325, el., pocitac, prevodovku, kardan, zadni napravu i s difrem, ale v mym touringu mam samosvor a ten chci zachovat! yakze tam staci flaknout motor se spojkou, a pripadne i prevovodovku! me jde o to, abych nemusel delat tu eletriku! to neni moje hobby

clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
TAK JAK TEDY? mam 320, mam motor z 325, el., pocitac, prevodovku, kardan, zadni napravu i s difrem, ale v mym touringu mam samosvor a ten chci zachovat! yakze tam staci flaknout motor se spojkou, a pripadne i prevovodovku! me jde o to, abych nemusel delat tu eletriku! to neni moje hobby
[/quote]
motor je z jakyho modelu? plast nebo chrom?

motor je z jakyho modelu? plast nebo chrom?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
takze:maca píše:je to z plasta! mel by byt rv 91 a ja mam touringa, takze samozrejme traky plast
1. nejjednodussi varianta: do touringa vlozis motor 2,5, vahu, RJ motoru a jedes
2. mirne narocnejsi: vlozis motor, vahu, RJ motoru a komplet motorovej svazek - mas jistotu ze je to elektrika z toho motoru a i s pripadnymi prekopavkami pokud je nekdo delal, zadní náprava
3. nejnarocnejsi: vlozis motor, vahu, RJ motoru, elektro svazek, setrvak+pritlacak+spojku+prevodovku+kardan, zadní náprava, zadní stabilizátor
Co muze zustat:
palivove cerpadlo - je na kazdem plastu stejne,
diferak ( zalezi jakej chces mit konecnej prevod ale diff je univerzalni), elektro svazek - bacha na konektor cidla hladiny oleje ve vane, jsou dva typy
benzinove hadicky od nadrze
pristrojovka
Je treba dat pozor na to, jestli neni motor darce z automatu, v tom pripade je nutne osadit unaseci lozisko hridele prevodovky do luzka na klice.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220