přestavba z 320 na 325.

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Návštěvník

přestavba z 320 na 325.

Příspěvek od Návštěvník » 23. 08. 2005 16:38

kluci, co všechno se musí vyměnit kromě motoru? je to uplně jiný auto nebo se jedná jen o motor? v sekci bazar se prodava krasnej kousek, ale bohužel ne s motorem kterej bych chtěl:-(
díky.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 23. 08. 2005 20:46

co konkretne te zajima? nic na tom neni, jen je potreba dat bacha na to, v jake kastli to bylo a podle toho dat i prislusnou motorelektriku. Vyfuk muze jit bez uprav puvodni z 2.0, ale musi to byt plastakovej, t. j. furt dve roury uz od motoru. Doporucuju dat minimalne lamelu z 2.5, setrvak a prevodka muze byt z 2.0, ale pocitej ze moc nevydrzi, jsou tenci a nejsou stavene na vykon 2.5. Diferak, kardan, palivove cerpadlo muze zustat.

Pripadne dotazy sem nebo do SZ. :wink:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 24. 08. 2005 07:35

max-max:díky...sice si mě nepotěšil ale aspon nešlápnu vedle....já myslel že tyhle 6válce se liší jen motoricky jinak vše(převodovka, diferak, kardan atd)zustava stejný....bylo by s tím moc prace a bohužel na takový velký čachry nemám ani místo ani vědomosti.-(
škoda tak musím hledat dál 325.....

Márty_
Příspěvky: 381
Registrován: 20. 04. 2005 09:42

Příspěvek od Márty_ » 24. 08. 2005 10:29

Pokud vim tak i váha vzduchu je jiná ne ?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 24. 08. 2005 12:50

Anonymous píše:max-max:díky...sice si mě nepotěšil ale aspon nešlápnu vedle....já myslel že tyhle 6válce se liší jen motoricky jinak vše(převodovka, diferak, kardan atd)zustava stejný....bylo by s tím moc prace a bohužel na takový velký čachry nemám ani místo ani vědomosti.-(
škoda tak musím hledat dál 325.....
ale zas tak slozity to neni, proste das jinej motor, na nej lamelu z 2,5, setrvak a prevodku z 2.0, kardan z 2.0, ( pro jistotu delsi zivotnosti setrvak, prevodku, kardan z 2.5 ), komplet motorelektrik z 2.5 vcetne vahy a RJ, zapojis hadice, kabely, RJ a nastartujes. Pokud bys mel kastli plast a motorelektrik z chromu, musis prohodit snimac oleje na vane a kablovej svazek pouzit z plasta, kdybys nechal chromackej svazek, budes muset dodelavat napajeni RJ, protoze chrom to ma mirne jinak. Nic slozityho na tom neni.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 24. 08. 2005 13:32

Márty_ píše:Pokud vim tak i váha vzduchu je jiná ne ?
je, ale výměna epromky za par kaček vše vyřeší (když neni k dispozici z dvaapule)
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
Pawka G.
Příspěvky: 2858
Registrován: 11. 12. 2003 19:33
Bydliště: Metropolis - odjakživa :-)

Příspěvek od Pawka G. » 24. 08. 2005 18:10

Žádný velký čachry to nejsou :wink:Váhu vzduchu tam mám 325kovou, ale s 320kovou sem nezaznamenal žádnej výraznější rozdíl :wink:
E36 323i coupé

Márty_
Příspěvky: 381
Registrován: 20. 04. 2005 09:42

Příspěvek od Márty_ » 25. 08. 2005 09:11

Lukas-e21 píše:
Márty_ píše:Pokud vim tak i váha vzduchu je jiná ne ?
je, ale výměna epromky za par kaček vše vyřeší (když neni k dispozici z dvaapule)
Trochu jsem tě nepochopil ???

Márty_
Příspěvky: 381
Registrován: 20. 04. 2005 09:42

Příspěvek od Márty_ » 25. 08. 2005 09:16

Lukas-e21 píše:
Márty_ píše:Pokud vim tak i váha vzduchu je jiná ne ?
je, ale výměna epromky za par kaček vše vyřeší (když neni k dispozici z dvaapule)
Trochu jsem tě nepochopil ???

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 25. 08. 2005 09:45

Márty_ píše:
Lukas-e21 píše:
Márty_ píše:Pokud vim tak i váha vzduchu je jiná ne ?
je, ale výměna epromky za par kaček vše vyřeší (když neni k dispozici z dvaapule)
Trochu jsem tě nepochopil ???
no neřeknu 100% dobře, ale vicemeně chip v ř.j. se nahrává do epromky, no a tu elektrikář jednodušše odpájí a dá novou na kterou nahraje hodnoty z dvaapule..... (alespon takhle mi to bylo vysvětleno).
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
weNTyll
Site Admin
Příspěvky: 773
Registrován: 09. 02. 2003 22:04

Příspěvek od weNTyll » 25. 08. 2005 10:03

Pawka G. píše:Žádný velký čachry to nejsou :wink:Váhu vzduchu tam mám 325kovou, ale s 320kovou sem nezaznamenal žádnej výraznější rozdíl :wink:
Pokud vim tak 320 ma jine saci potrubi, klapku, tim padem i jiny prumer hadice a soucasne vahu. Kdyz das 2.0 vahu na 2.5 motor tak bude merit hovadiny a pokud se nenastavi pruzina tak pujde do saturace ve vysssich otackach.

Jinak na prekopani 320 na 325 staci prehodit pouze motor, svazek sedi, i ridici jednotka. Daval jsem pak jeste trochu delsi difer, abych vykompenzoval prevodovku.

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 25. 08. 2005 11:58

uplnej zaklad u plst modelu je vymena komplet motoru a vahy vzduchu mam dojem ze i setrvak muze zustat z 320i protoze podle vseho je jen lehci :lol:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Márty_
Příspěvky: 381
Registrován: 20. 04. 2005 09:42

Příspěvek od Márty_ » 25. 08. 2005 12:26

Lukas-e21 píše:
Márty_ píše:
Lukas-e21 píše: je, ale výměna epromky za par kaček vše vyřeší (když neni k dispozici z dvaapule)
Trochu jsem tě nepochopil ???
no neřeknu 100% dobře, ale vicemeně chip v ř.j. se nahrává do epromky, no a tu elektrikář jednodušše odpájí a dá novou na kterou nahraje hodnoty z dvaapule..... (alespon takhle mi to bylo vysvětleno).
pokud myslíš program, tak ten se opravdu nahrává do paměti, co je to za paměť záleží na typu jednotky a potažmo na stáří auta, buď paměť typu EPROM nebo FLASCH u paměti EPROM se ve většině případů pouze vyndá integrovaný obvod z patice v jednotce a pod UV zářením se smaže, nahraje se na ní novej software, u paměti FLASCH se dnes stačí připojit na konektor OBD II a nahrát to přez něj, bez demontáže jednotky z auta nebo dokonce zásahu do samotné jednotky

Márty_
Příspěvky: 381
Registrován: 20. 04. 2005 09:42

Příspěvek od Márty_ » 25. 08. 2005 12:29

weNTyll píše:
Pawka G. píše:Žádný velký čachry to nejsou :wink:Váhu vzduchu tam mám 325kovou, ale s 320kovou sem nezaznamenal žádnej výraznější rozdíl :wink:
Pokud vim tak 320 ma jine saci potrubi, klapku, tim padem i jiny prumer hadice a soucasne vahu. Kdyz das 2.0 vahu na 2.5 motor tak bude merit hovadiny a pokud se nenastavi pruzina tak pujde do saturace ve vysssich otackach.

Jinak na prekopani 320 na 325 staci prehodit pouze motor, svazek sedi, i ridici jednotka. Daval jsem pak jeste trochu delsi difer, abych vykompenzoval prevodovku.
máš naprostou pravdu !

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 29. 08. 2005 17:32

Pokud vim tak 320 ma jine saci potrubi, klapku, tim padem i jiny prumer hadice a soucasne vahu. Kdyz das 2.0 vahu na 2.5 motor tak bude merit hovadiny a pokud se nenastavi pruzina tak pujde do saturace ve vysssich otackach.

Jinak na prekopani 320 na 325 staci prehodit pouze motor, svazek sedi, i ridici jednotka. Daval jsem pak jeste trochu delsi difer, abych vykompenzoval prevodovku.[/quote]TAK JAK TEDY? mam 320, mam motor z 325, el., pocitac, prevodovku, kardan, zadni napravu i s difrem, ale v mym touringu mam samosvor a ten chci zachovat! yakze tam staci flaknout motor se spojkou, a pripadne i prevovodovku! me jde o to, abych nemusel delat tu eletriku! to neni moje hobby :oops:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 29. 08. 2005 19:52

TAK JAK TEDY? mam 320, mam motor z 325, el., pocitac, prevodovku, kardan, zadni napravu i s difrem, ale v mym touringu mam samosvor a ten chci zachovat! yakze tam staci flaknout motor se spojkou, a pripadne i prevovodovku! me jde o to, abych nemusel delat tu eletriku! to neni moje hobby :oops:[/quote]

motor je z jakyho modelu? plast nebo chrom?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 31. 08. 2005 16:58

je to z plasta! mel by byt rv 91 a ja mam touringa, takze samozrejme traky plast
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 31. 08. 2005 17:15

maca píše:je to z plasta! mel by byt rv 91 a ja mam touringa, takze samozrejme traky plast
takze:

1. nejjednodussi varianta: do touringa vlozis motor 2,5, vahu, RJ motoru a jedes

2. mirne narocnejsi: vlozis motor, vahu, RJ motoru a komplet motorovej svazek - mas jistotu ze je to elektrika z toho motoru a i s pripadnymi prekopavkami pokud je nekdo delal, zadní náprava

3. nejnarocnejsi: vlozis motor, vahu, RJ motoru, elektro svazek, setrvak+pritlacak+spojku+prevodovku+kardan, zadní náprava, zadní stabilizátor

Co muze zustat:
palivove cerpadlo - je na kazdem plastu stejne,
diferak ( zalezi jakej chces mit konecnej prevod ale diff je univerzalni), elektro svazek - bacha na konektor cidla hladiny oleje ve vane, jsou dva typy
benzinove hadicky od nadrze
pristrojovka

Je treba dat pozor na to, jestli neni motor darce z automatu, v tom pripade je nutne osadit unaseci lozisko hridele prevodovky do luzka na klice.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 31. 08. 2005 19:19

dovoluju si nesouhlasit..min je motor s vahou..bez RJ
a kazdej zapomina na codestecker v budikach!!!
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 31. 08. 2005 19:55

Flery píše:dovoluju si nesouhlasit..min je motor s vahou..bez RJ
a kazdej zapomina na codestecker v budikach!!!
no o budicich nic nevim... v cem je rozdil?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět