Nemám jasno

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Joe Stone

Nemám jasno

Příspěvek od Joe Stone » 22. 08. 2005 15:51

Potřeboval bych vědět jestli je co se týče karosérie 316i M40 shodná s 316 M10.Vím že ta první je v plastu a ta druhá starší v chromu.Ale jsou i jiné rozdíly? A ještě jestli je rozdíl v karosérii mezi zmíněnýma 316tkama a 318i též s oběma motory. Rád bych to srovnal podle fotek, jestli můžete. 318i jsem viděl s motory M40 i M10 a přišli mi kromě plastového a chromového rozdílu totožné, ale 316tku jsem takto ještě nesrovnal. Pošlete prosím fotky obou 316tek.

A taky mě zajímé jestli se dělali ještě nějaké BMW po roce 1987 v chromu.Nebo vše jen plast.
DÍKY

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Re: Nemám jasno

Příspěvek od Fx » 22. 08. 2005 15:54

Joe Stone píše:Potřeboval bych vědět jestli je co se týče karosérie 316i M40 shodná s 316 M10.Vím že ta první je v plastu a ta druhá starší v chromu.Ale jsou i jiné rozdíly? A ještě jestli je rozdíl v karosérii mezi zmíněnýma 316tkama a 318i též s oběma motory. Rád bych to srovnal podle fotek, jestli můžete. 318i jsem viděl s motory M40 i M10 a přišli mi kromě plastového a chromového rozdílu totožné, ale 316tku jsem takto ještě nesrovnal. Pošlete prosím fotky obou 316tek.

A taky mě zajímé jestli se dělali ještě nějaké BMW po roce 1987 v chromu.Nebo vše jen plast.
DÍKY
Nevim, na jake rozdily se ptas... vsechny ctyrvalce krome iS maji uplne stejnou kastli i podvozek...

A chromaky se po roce 87 delaly - kabria :)
E39 535i sedan

Jarda Volejník
Příspěvky: 392
Registrován: 11. 02. 2004 15:48

Příspěvek od Jarda Volejník » 22. 08. 2005 16:32

Chromák 316-tka je motor 1,8 /m 10/ s karburátorem 66kw,90ps.
Dělala se do 8/87 Jarda

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 22. 08. 2005 16:38

Pokud jde o motory:
http://www.e30.cz/technika/specifikace.html

Pokud o kastle:
viewtopic.php?t=13454

Motory vs karoserie vs roky vyroby:
viewtopic.php?t=13460
E39 535i sedan

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Re: Nemám jasno

Příspěvek od Lukas-e21 » 22. 08. 2005 16:39

Joe Stone píše:Potřeboval bych vědět jestli je co se týče karosérie 316i M40 shodná s 316 M10.Vím že ta první je v plastu a ta druhá starší v chromu.Ale jsou i jiné rozdíly? A ještě jestli je rozdíl v karosérii mezi zmíněnýma 316tkama a 318i též s oběma motory. Rád bych to srovnal podle fotek, jestli můžete. 318i jsem viděl s motory M40 i M10 a přišli mi kromě plastového a chromového rozdílu totožné, ale 316tku jsem takto ještě nesrovnal. Pošlete prosím fotky obou 316tek.

A taky mě zajímé jestli se dělali ještě nějaké BMW po roce 1987 v chromu.Nebo vše jen plast.
DÍKY
viewtopic.php?t=13460

tady zjistíš, že M10 byl i v plastácký karoserii.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
Night.chimera
Příspěvky: 2639
Registrován: 12. 08. 2004 17:30
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Night.chimera » 22. 08. 2005 22:37

ja mel treba M10 v plastu r.v. 1988 :wink:
520i E34 M50 pekne autoObrázek Obrázek
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

Joe Stone

Příspěvek od Joe Stone » 23. 08. 2005 12:43

Fx píše:Pokud jde o motory:
http://www.e30.cz/technika/specifikace.html

Pokud o kastle:
viewtopic.php?t=13454

Motory vs karoserie vs roky vyroby:
viewtopic.php?t=13460
tohle všechno jsem viděl.Já jen nevěděl jestli jsou všechny čtyřválce,jak ty s M10 a M40 co se týče karosérie totožné.Jestli neměly modely o obsahu 1,8(318i) třeba trochu větší motorový prostor než 1,6(316i) A jestli tím nebyly krapet robustnější.

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 23. 08. 2005 12:48

Pokud je mi známo, tak ne. Ostatně taky proč by se s tím někdo patlal. Jediný rozdíl mezi šestiválcem a čtyřválcem by měl být v check controlu + u 325i baterie vzadu v kufru...
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 23. 08. 2005 14:06

Fx píše:Pokud je mi známo, tak ne. Ostatně taky proč by se s tím někdo patlal. Jediný rozdíl mezi šestiválcem a čtyřválcem by měl být v check controlu + u 325i baterie vzadu v kufru...
A co takhle jiná přední nápravnice a jiný brzdy u 6-válce. :wink:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 23. 08. 2005 14:07

BOOST píše:
Fx píše:Pokud je mi známo, tak ne. Ostatně taky proč by se s tím někdo patlal. Jediný rozdíl mezi šestiválcem a čtyřválcem by měl být v check controlu + u 325i baterie vzadu v kufru...
A co takhle jiná přední nápravnice a jiný brzdy u 6-válce. :wink:
Jasne, tohle jsem trochu nesikovne zminil uz v prvnim postu... Ale pokud jde o kastli jako takovou (skelet), tak ten se snad v nicem takovym nelisi, ne?
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 23. 08. 2005 14:23

Fx píše: Jasne, tohle jsem trochu nesikovne zminil uz v prvnim postu... Ale pokud jde o kastli jako takovou (skelet), tak ten se snad v nicem takovym nelisi, ne?
Ten check je v tapecu střechy, takže když se vezme jenom kastle, tak jsou v podstatě úplně stejný, akorát 6-válce mají myslím vzadu tu přípravu na ten kastlík. 8)
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Odpovědět