
320i,323i,325i,e
- Havran
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25. 07. 2003 09:25
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Kontaktovat uživatele:
To nemuzu prozradit koho to je tuning ale sedel jsem vedle ridiceMao píše:To Havran: pěkná kára, to je tvůj vlastní tuning?



Ale cernyho 325i v perfektnim stavu v elektrice bez paposu za 17 000,- uz jsem nesehnal

- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
Hele chlapi, já chápu, že jste na etu zatížený, ale hlášky typu že sériová eta jede líp než sériová 325i jsou kravina. Nebo si myslíte, že ty dvě deci objemu a o ani ne deset Nm výkonu tomu tolik pomůžou? Eta táhne dobře, ale určitě ne líp než 325i.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
Ee, neber to tak... ja osobne som mal na mysli nieco ine... dostala ma konkretne tato hlaska: "Tam kde 325e končí, tam 325i teprve začíná......a co teprve iX!"Fido píše:Hele chlapi, já chápu, že jste na etu zatížený, ale hlášky typu že sériová eta jede líp než sériová 325i jsou kravina. Nebo si myslíte, že ty dvě deci objemu a o ani ne deset Nm výkonu tomu tolik pomůžou? Eta táhne dobře, ale určitě ne líp než 325i.
Anonym (nech uz to bol ktokolvek) to pisal, akoby mala Eta 120 koni, 325i 170 a iX minimalne 200... nechcel som tu rozoberat vyhody a nevyhody Ety... to ma kazde jedno auto, aj 325i... takze tolko z mojej strany

Faszom a seggedbe verem te buzi 

Jo, to možná tak když z ní uděláš "open air" čili 327i pak bych omu věřilGeRoX píše:je zajimavy jak vsichni zapominate na etu...a pri tom si myslim ze nejlepsi subjektivni zazitek z jizdy je prave s ni...tahne lip nez 325i a zere min nez 320i...je to jeden z nejlepsich motoru co v e30 bylo...




ok...beru vas nazor...ja mam ale etu tak jsem na ni "zatizenej" ....
...v posledni dobe jsem mel moznost se svizt v par 325i...at uz v jakymkoliv stavu...no a nic ve zlym ale porad si myslim ze treba na Brezansky udoli smerem nahoru by 325i mela co delat s etou...rozhodne by to nebylo rozdil tridy...zalezelo by taky hodne na ridici samozrejme, ale bylo by to dost vyrovnany...
jo 10Nm rozdil neni moc...podstatny je rozdil v prubehu toho kroutaku...a v celkovym sladenim motoru s prevodovkou a diffem...
325i proste do 4000 nedela nic krome toho ze rve...pak uz jo ale stejne si myslim ze subjektivne ma o hodne lepsi zatah eta...to je ale zcela pochopitelny...jsou to dva rozdilny motory...
...nikoho nechci urazet ... neni to tak vubec mysleno ... to jsou jenom me poznatky a nazory na 325i...

...v posledni dobe jsem mel moznost se svizt v par 325i...at uz v jakymkoliv stavu...no a nic ve zlym ale porad si myslim ze treba na Brezansky udoli smerem nahoru by 325i mela co delat s etou...rozhodne by to nebylo rozdil tridy...zalezelo by taky hodne na ridici samozrejme, ale bylo by to dost vyrovnany...
jo 10Nm rozdil neni moc...podstatny je rozdil v prubehu toho kroutaku...a v celkovym sladenim motoru s prevodovkou a diffem...
325i proste do 4000 nedela nic krome toho ze rve...pak uz jo ale stejne si myslim ze subjektivne ma o hodne lepsi zatah eta...to je ale zcela pochopitelny...jsou to dva rozdilny motory...
...nikoho nechci urazet ... neni to tak vubec mysleno ... to jsou jenom me poznatky a nazory na 325i...

- Havran
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25. 07. 2003 09:25
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Kontaktovat uživatele:
GeRoX píše:ok...beru vas nazor...ja mam ale etu tak jsem na ni "zatizenej" ....![]()
...v posledni dobe jsem mel moznost se svizt v par 325i...at uz v jakymkoliv stavu...no a nic ve zlym ale porad si myslim ze treba na Brezansky udoli smerem nahoru by 325i mela co delat s etou...rozhodne by to nebylo rozdil tridy...zalezelo by taky hodne na ridici samozrejme, ale bylo by to dost vyrovnany...
jo 10Nm rozdil neni moc...podstatny je rozdil v prubehu toho kroutaku...a v celkovym sladenim motoru s prevodovkou a diffem...
325i proste do 4000 nedela nic krome toho ze rve...pak uz jo ale stejne si myslim ze subjektivne ma o hodne lepsi zatah eta...to je ale zcela pochopitelny...jsou to dva rozdilny motory...
...nikoho nechci urazet ... neni to tak vubec mysleno ... to jsou jenom me poznatky a nazory na 325i...


nejde o to jak tam kalim...spis o to ze to je vyslovene usek na kterym by se dalo srovnat tyto dve kary...na tech serpentinach jde spis o kroutak nez o vykon....Havran píše:GeRoX píše:ok...beru vas nazor...ja mam ale etu tak jsem na ni "zatizenej" ....![]()
...v posledni dobe jsem mel moznost se svizt v par 325i...at uz v jakymkoliv stavu...no a nic ve zlym ale porad si myslim ze treba na Brezansky udoli smerem nahoru by 325i mela co delat s etou...rozhodne by to nebylo rozdil tridy...zalezelo by taky hodne na ridici samozrejme, ale bylo by to dost vyrovnany...
jo 10Nm rozdil neni moc...podstatny je rozdil v prubehu toho kroutaku...a v celkovym sladenim motoru s prevodovkou a diffem...
325i proste do 4000 nedela nic krome toho ze rve...pak uz jo ale stejne si myslim ze subjektivne ma o hodne lepsi zatah eta...to je ale zcela pochopitelny...jsou to dva rozdilny motory...
...nikoho nechci urazet ... neni to tak vubec mysleno ... to jsou jenom me poznatky a nazory na 325i...
Hele to mi musis nekdy ukazat jak si to kalis nahoru do dolnich brezan
Bydlim kousek od tamtud, alespon bych se svezl v jiny ete nez v mi!


- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Presne tak, jde o uhel pohledu. Vzdy najdes trasu, ktera jednomu modelu sedi a druhemu ne a naopak. Nemuzes vsak rici, ze eta je lepsi, protoze tvoje testovaci trasa ji vyhovuje. Najdu ti spoustu jinych, kde skonci v nedohlednu za 325i.GeRoX píše:nejde o to jak tam kalim...spis o to ze to je vyslovene usek na kterym by se dalo srovnat tyto dve kary...na tech serpentinach jde spis o kroutak nez o vykon....
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
hlavne s tim tvym petivalcovym titanicem ... zewle...Mao píše:Naprostej souhlas s Francisem, pojeď to porovnat na kokořínsko a jsi naprosto bez nároku víkenďáku

je jasny ze kdyz pojedem dalnici...tak papirove by 325i mela ujet ete...ale co jsem mel moznost zkouset etu tak kazda prekonala tech svejch 197 co ma v technicaku...znam jednu ktera "letela" 230 v serii...je pravda ze jen podle tachace na seriovejch gumach...takze +/- x % co ten tachac kecal...
ale jinak nejsem proti ... akorat by me zajimalo tech spoustu jinejch tras kdy by eta zustala v nedohlednu ...


- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Kterakoli, kde to ja mam najete a ty neGeRoX píše:... ale jinak nejsem proti ... akorat by me zajimalo tech spoustu jinejch tras kdy by eta zustala v nedohlednu ...

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition