320i,323i,325i,e

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 12. 09. 2003 11:12

To Havran: pěkná kára, to je tvůj vlastní tuning? :twisted:
member of zewl crew

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havran » 12. 09. 2003 13:17

Mao píše:To Havran: pěkná kára, to je tvůj vlastní tuning? :twisted:
To nemuzu prozradit koho to je tuning ale sedel jsem vedle ridice :shock: Bylo to dost neprijemny. Byl jsem chvili v nemocnici a pak jsem mel draty v hube, ale co je horsi je ze to nemelo papiry takze nepojisteny :twisted: = docela levna zalezitost. Prej jsme vylitli ze silnice a narazili ze strane do stromu v 3 metrovy vejsce. Co me dostalo bylo to ze kdyz mi toho milacka pritahli tak jsem tam dal baterku a normos nastartoval a naposledy proturoval. Pak uz jenom pohreb :(

Ale cernyho 325i v perfektnim stavu v elektrice bez paposu za 17 000,- uz jsem nesehnal :cry:

Uživatelský avatar
Fikux
Příspěvky: 4233
Registrován: 14. 02. 2003 19:22
Bydliště: Zewlákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fikux » 12. 09. 2003 13:34

Jsi měl celkem štěstí :!: Skoro jako kdybys vyhrál ve Sportce :)
Zewl-crew "M3 E3O rulezzzzz"

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havran » 12. 09. 2003 13:40

Fikux píše:Jsi měl celkem štěstí :!: Skoro jako kdybys vyhrál ve Sportce :)
Zadny stesti prece BMW :)

Kdybych jsme se ritili ve vitunenym favu tak jsme oba jasny.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 12. 09. 2003 21:00

Tam kde 325e končí, tam 325i teprve začíná......a co teprve iX!

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SlimShady » 12. 09. 2003 22:00

Anonymous píše:......a co teprve iX!
No čo také? Ha? Čo také ponúka okrem toho že je to štyrkolka :?: 8)
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 14. 09. 2003 14:41

Anonymous píše:Tam kde 325e končí, tam 325i teprve začíná......a co teprve iX!
tam kde eta konci 325i uz neni videt...a co teprve iX! 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 14. 09. 2003 19:39

Hele chlapi, já chápu, že jste na etu zatížený, ale hlášky typu že sériová eta jede líp než sériová 325i jsou kravina. Nebo si myslíte, že ty dvě deci objemu a o ani ne deset Nm výkonu tomu tolik pomůžou? Eta táhne dobře, ale určitě ne líp než 325i.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SlimShady » 14. 09. 2003 20:28

Fido píše:Hele chlapi, já chápu, že jste na etu zatížený, ale hlášky typu že sériová eta jede líp než sériová 325i jsou kravina. Nebo si myslíte, že ty dvě deci objemu a o ani ne deset Nm výkonu tomu tolik pomůžou? Eta táhne dobře, ale určitě ne líp než 325i.
Ee, neber to tak... ja osobne som mal na mysli nieco ine... dostala ma konkretne tato hlaska: "Tam kde 325e končí, tam 325i teprve začíná......a co teprve iX!"

Anonym (nech uz to bol ktokolvek) to pisal, akoby mala Eta 120 koni, 325i 170 a iX minimalne 200... nechcel som tu rozoberat vyhody a nevyhody Ety... to ma kazde jedno auto, aj 325i... takze tolko z mojej strany :wink:
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Uživatelský avatar
Fil
Příspěvky: 625
Registrován: 17. 02. 2003 14:48
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fil » 14. 09. 2003 21:59

GeRoX píše:je zajimavy jak vsichni zapominate na etu... :roll: a pri tom si myslim ze nejlepsi subjektivni zazitek z jizdy je prave s ni...tahne lip nez 325i a zere min nez 320i...je to jeden z nejlepsich motoru co v e30 bylo...
Jo, to možná tak když z ní uděláš "open air" čili 327i pak bych omu věřil :twisted: 8)(teda hlavně s tim zatahem spotřeba asi.....)
:mrgreen:......Čára není zeď !......:wink:

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 15. 09. 2003 08:18

ok...beru vas nazor...ja mam ale etu tak jsem na ni "zatizenej" .... 8)

...v posledni dobe jsem mel moznost se svizt v par 325i...at uz v jakymkoliv stavu...no a nic ve zlym ale porad si myslim ze treba na Brezansky udoli smerem nahoru by 325i mela co delat s etou...rozhodne by to nebylo rozdil tridy...zalezelo by taky hodne na ridici samozrejme, ale bylo by to dost vyrovnany...

jo 10Nm rozdil neni moc...podstatny je rozdil v prubehu toho kroutaku...a v celkovym sladenim motoru s prevodovkou a diffem...

325i proste do 4000 nedela nic krome toho ze rve...pak uz jo ale stejne si myslim ze subjektivne ma o hodne lepsi zatah eta...to je ale zcela pochopitelny...jsou to dva rozdilny motory...

...nikoho nechci urazet ... neni to tak vubec mysleno ... to jsou jenom me poznatky a nazory na 325i...
Obrázek

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havran » 15. 09. 2003 10:05

GeRoX píše:ok...beru vas nazor...ja mam ale etu tak jsem na ni "zatizenej" .... 8)

...v posledni dobe jsem mel moznost se svizt v par 325i...at uz v jakymkoliv stavu...no a nic ve zlym ale porad si myslim ze treba na Brezansky udoli smerem nahoru by 325i mela co delat s etou...rozhodne by to nebylo rozdil tridy...zalezelo by taky hodne na ridici samozrejme, ale bylo by to dost vyrovnany...

jo 10Nm rozdil neni moc...podstatny je rozdil v prubehu toho kroutaku...a v celkovym sladenim motoru s prevodovkou a diffem...

325i proste do 4000 nedela nic krome toho ze rve...pak uz jo ale stejne si myslim ze subjektivne ma o hodne lepsi zatah eta...to je ale zcela pochopitelny...jsou to dva rozdilny motory...

...nikoho nechci urazet ... neni to tak vubec mysleno ... to jsou jenom me poznatky a nazory na 325i...

:) Hele to mi musis nekdy ukazat jak si to kalis nahoru do dolnich brezan :!: Bydlim kousek od tamtud, alespon bych se svezl v jiny ete nez v mi!

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 15. 09. 2003 10:32

Havran píše:
GeRoX píše:ok...beru vas nazor...ja mam ale etu tak jsem na ni "zatizenej" .... 8)

...v posledni dobe jsem mel moznost se svizt v par 325i...at uz v jakymkoliv stavu...no a nic ve zlym ale porad si myslim ze treba na Brezansky udoli smerem nahoru by 325i mela co delat s etou...rozhodne by to nebylo rozdil tridy...zalezelo by taky hodne na ridici samozrejme, ale bylo by to dost vyrovnany...

jo 10Nm rozdil neni moc...podstatny je rozdil v prubehu toho kroutaku...a v celkovym sladenim motoru s prevodovkou a diffem...

325i proste do 4000 nedela nic krome toho ze rve...pak uz jo ale stejne si myslim ze subjektivne ma o hodne lepsi zatah eta...to je ale zcela pochopitelny...jsou to dva rozdilny motory...

...nikoho nechci urazet ... neni to tak vubec mysleno ... to jsou jenom me poznatky a nazory na 325i...

:) Hele to mi musis nekdy ukazat jak si to kalis nahoru do dolnich brezan :!: Bydlim kousek od tamtud, alespon bych se svezl v jiny ete nez v mi!
nejde o to jak tam kalim...spis o to ze to je vyslovene usek na kterym by se dalo srovnat tyto dve kary...na tech serpentinach jde spis o kroutak nez o vykon.... 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 15. 09. 2003 10:38

GeRoX píše:nejde o to jak tam kalim...spis o to ze to je vyslovene usek na kterym by se dalo srovnat tyto dve kary...na tech serpentinach jde spis o kroutak nez o vykon.... 8)
Presne tak, jde o uhel pohledu. Vzdy najdes trasu, ktera jednomu modelu sedi a druhemu ne a naopak. Nemuzes vsak rici, ze eta je lepsi, protoze tvoje testovaci trasa ji vyhovuje. Najdu ti spoustu jinych, kde skonci v nedohlednu za 325i.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 15. 09. 2003 11:36

Naprostej souhlas s Francisem, pojeď to porovnat na kokořínsko a jsi naprosto bez nároku víkenďáku :twisted:
member of zewl crew

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 15. 09. 2003 11:52

Mao píše:Naprostej souhlas s Francisem, pojeď to porovnat na kokořínsko a jsi naprosto bez nároku víkenďáku :twisted:
hlavne s tim tvym petivalcovym titanicem ... zewle... :twisted:

je jasny ze kdyz pojedem dalnici...tak papirove by 325i mela ujet ete...ale co jsem mel moznost zkouset etu tak kazda prekonala tech svejch 197 co ma v technicaku...znam jednu ktera "letela" 230 v serii...je pravda ze jen podle tachace na seriovejch gumach...takze +/- x % co ten tachac kecal...

ale jinak nejsem proti ... akorat by me zajimalo tech spoustu jinejch tras kdy by eta zustala v nedohlednu ... :roll:
Obrázek

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 15. 09. 2003 11:57

Přes tachometrovejch 200 se dostane i leckterá 318. Jde jenom o to, jak rychle :-)
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 15. 09. 2003 12:00

Fido píše:Přes tachometrovejch 200 se dostane i leckterá 318. Jde jenom o to, jak rychle :-)
svata pravda...zalezi to na tom kdo ho tahne...a jak je strmy klesani... :lol:

i kdyz je pravda ze kdyz tam clovek da jinou vacku tak to je o necem jinem ze Fikux? :lol: :lol: :lol: 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havran » 15. 09. 2003 14:12

Brzy skusim i moji etu jsem zvedavej co umi. 8) Letec.

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 15. 09. 2003 20:16

GeRoX píše:... ale jinak nejsem proti ... akorat by me zajimalo tech spoustu jinejch tras kdy by eta zustala v nedohlednu ... :roll:
Kterakoli, kde to ja mam najete a ty ne ;-) A technicka pasaz je hodne o podvozku (pruziny, tlumice, pricne stabilizatory, pneu, ...).
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Odpovědět