samosvor+špatnej olej-> nesamosvor. Náprava???

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Tony
člen E30.cz
Příspěvky: 2419
Registrován: 12. 02. 2003 14:56
Bydliště: někde na jihu...

samosvor+špatnej olej-> nesamosvor. Náprava???

Příspěvek od Tony » 03. 08. 2005 20:30

Dostal sem se k samosvoru kterej má však najeto prej cca 5tis s obyč olejem a už nějak nesamosvírá. Když sem ho měl venku tak sem točil jednou stranou a druhá se do určité rychlosti točila na stejnou stranu ale když sem točil rychleji začalo se to najednou točit obráceně. Při točení od kardanu lze jakoukoliv stranu udržet bez problému nehybnou... Ptám se: Je ouplně v pytli a já vyhodil peníze, nebo se to může srovnat po výměně oleje za správnej? V případě že ne (jak už sem byl víceméně informován) co je potřeba udělat (vyměnit) aby zase fungoval jak má? Nebude to dražší (při nákupu nových dílů) než moje auto? Díky za rady a názory.
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.

608 / 057 967

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 03. 08. 2005 20:56

Samosvor je v podstate lamelova spojka v olejove lazni stlacovana pruzinou. Pri naliti nevhodneho oleje se lamely spali a nezbyva nez je vymenit za nove. Prodava se spojka do samosvoru jako nahradni dil, v ETK Diagrams 33_0085 differential-limited slip diff.unit, cislo dilu 33 14 1 209 653. V AuTecu maji cenu 27500 Kc vc. DPH :-(

tony.

Příspěvek od tony. » 04. 08. 2005 10:30

Děkuju za rychlou reakci, ale moc si mě nepotěšil. Ale aspoň se tim už nemusim zabejvat...

Uživatelský avatar
Tony
člen E30.cz
Příspěvky: 2419
Registrován: 12. 02. 2003 14:56
Bydliště: někde na jihu...

Příspěvek od Tony » 04. 08. 2005 10:53

A stejně zabejvám... Mě tak napadlo, nešlo by to obložení těch lamel vyměnit? Když se můžou přenejtovávat spojky, proč by nešlo tohle? Nebo je to nějakej eště víc speciální materiál?
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.

608 / 057 967

Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od gusto318is » 04. 08. 2005 11:15

To obloženie sa dá vyrobiť, závodníci to bežne robia, je to presne ako so spojkami :lol:
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 04. 08. 2005 12:39

Tony píše:A stejně zabejvám... Mě tak napadlo, nešlo by to obložení těch lamel vyměnit? Když se můžou přenejtovávat spojky, proč by nešlo tohle? Nebo je to nějakej eště víc speciální materiál?
zavolej Hanisovi....ten něco říkal, že m možnost repasí diferů.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 04. 08. 2005 12:40

Tak to je supper, akorát eště jaký, ale asi nějaký třeba na spojky v olejovej lázni, což? To by mohli vědět tam kde to dělaji... Hned mám lepší náladu, díky.

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 04. 08. 2005 21:10

tak jaxe neco nekto dozvite, tak dejte vedet, nam uz totiz moc nesamosvira na 635csi
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

Odpovědět