Měřák tlaku oleje

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pkot
Příspěvky: 2278
Registrován: 26. 11. 2004 00:09
Bydliště: Praha

Měřák tlaku oleje

Příspěvek od pkot » 22. 07. 2005 18:29

Mate nekdo z Prahy , merak na tlak oleje . Potreboval bych to zitra :cry:

Děkuji

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 24. 07. 2005 12:01

Já bych se zeptal jinak. Dal by se ten měřák dát na dvoulitrovej motor ? Kam ? Díky

Uživatelský avatar
voTon
Příspěvky: 1028
Registrován: 27. 02. 2003 21:20
Bydliště: Ceske Budejovice

Příspěvek od voTon » 25. 07. 2005 06:40

Tweety píše:Já bych se zeptal jinak. Dal by se ten měřák dát na dvoulitrovej motor ? Kam ? Díky
jestli myslis na budik do auta, tak se zapojuje misto originalniho cidla na tlak oleje, kterej ovlada kontrolku mazani.
DIAGNOSTIKA, DILY, SERVIS v Ceskych Budejovicich
HTTP://WWW.VOTON.CZ
e36 323Ti

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 25. 07. 2005 09:24

voTon píše:
Tweety píše:Já bych se zeptal jinak. Dal by se ten měřák dát na dvoulitrovej motor ? Kam ? Díky
jestli myslis na budik do auta, tak se zapojuje misto originalniho cidla na tlak oleje, kterej ovlada kontrolku mazani.
Tudíž by se to i do 320i eventuelně dalo dát ?

Márty_
Příspěvky: 381
Registrován: 20. 04. 2005 09:42

Příspěvek od Márty_ » 25. 07. 2005 12:51

voTon píše:
Tweety píše:Já bych se zeptal jinak. Dal by se ten měřák dát na dvoulitrovej motor ? Kam ? Díky
jestli myslis na budik do auta, tak se zapojuje misto originalniho cidla na tlak oleje, kterej ovlada kontrolku mazani.
přesně tak, uděláš nebo sezeneš T-čko a pošleš hadici a budík do kabiny, nebo jen dvě čidla a dráty do kabiny pokud máš el. budík, nebo je tu ještě jedna možnost, VDO vyrábělo dvojtý čidlo pro výstup a 1 na kontrolku a 1 na budík, neboli dvoukontaktový čidlo

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 25. 07. 2005 22:44

Márty_ píše:
voTon píše:
Tweety píše:Já bych se zeptal jinak. Dal by se ten měřák dát na dvoulitrovej motor ? Kam ? Díky
jestli myslis na budik do auta, tak se zapojuje misto originalniho cidla na tlak oleje, kterej ovlada kontrolku mazani.
přesně tak, uděláš nebo sezeneš T-čko a pošleš hadici a budík do kabiny, nebo jen dvě čidla a dráty do kabiny pokud máš el. budík, nebo je tu ještě jedna možnost, VDO vyrábělo dvojtý čidlo pro výstup a 1 na kontrolku a 1 na budík, neboli dvoukontaktový čidlo
Díky, zjistim co je dostupný a pořešim

Márty_
Příspěvky: 381
Registrován: 20. 04. 2005 09:42

Příspěvek od Márty_ » 26. 07. 2005 09:35

jinak, kdyby si sehnal to VDO dvoukontaktový čidlo za rozumný peníze tak ho kup klidně 2x jedno si od tebe vezmu, ale podle mejch zhušeností ze závodního auta je nejspolehlivější i nejpřesnější mechanickej budík

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 26. 07. 2005 09:39

Márty_ píše:jinak, kdyby si sehnal to VDO dvoukontaktový čidlo za rozumný peníze tak ho kup klidně 2x jedno si od tebe vezmu, ale podle mejch zhušeností ze závodního auta je nejspolehlivější i nejpřesnější mechanickej budík
No jsou zatim na autě důležitější investice, takže budík zatím půjde stranou, ale časem to určitě začnu shánět

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 28. 07. 2005 16:15

Potrebuju akutne merak, ale na teplotu oleje...to bude nejakej podobnej postup???
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 28. 07. 2005 16:45

Teplota oleje je mnohem jednoduší montáž než tlak oleje :D Dáš teplotní čidlo místo vypouštěcího šroubu na vaně :wink:

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 28. 07. 2005 17:09

Chtel sem se zeptat rovnou Tebe, ale sem v praci a ne na icq...
kdyztak mi hod do sz, kde a jakej by se na to mohl hodit budik..samotnej, nechci ten panel na sloupek...
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Márty_
Příspěvky: 381
Registrován: 20. 04. 2005 09:42

Příspěvek od Márty_ » 29. 07. 2005 09:42

Stany píše:Teplota oleje je mnohem jednoduší montáž než tlak oleje :D Dáš teplotní čidlo místo vypouštěcího šroubu na vaně :wink:
DOBREJ NÁPAD :!: dát to místo vypouštáku

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 29. 07. 2005 11:27

To s čidlem ve vaně je docela zajímavý :wink: . Poradil by někdo jaký čidlo a jakej budík?
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 29. 07. 2005 12:22

Bobo píše:To s čidlem ve vaně je docela zajímavý :wink: . Poradil by někdo jaký čidlo a jakej budík?
Zajímavý to je, ale je to spíš jen orientační měření
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Márty_
Příspěvky: 381
Registrován: 20. 04. 2005 09:42

Příspěvek od Márty_ » 29. 07. 2005 12:24

Hanis píše:
Bobo píše:To s čidlem ve vaně je docela zajímavý :wink: . Poradil by někdo jaký čidlo a jakej budík?
Zajímavý to je, ale je to spíš jen orientační měření
jakej je v tom rozdíl? oproti měření teploty vody ?

Márty_
Příspěvky: 381
Registrován: 20. 04. 2005 09:42

Příspěvek od Márty_ » 29. 07. 2005 12:26

Bobo píše:To s čidlem ve vaně je docela zajímavý :wink: . Poradil by někdo jaký čidlo a jakej budík?
využil bych třeba čidlo a budík na teplou vody ze škodovky, nebo katalogu od Conrádu pokud máš peníze např. na VDO

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 29. 07. 2005 12:27

Márty_ píše:jakej je v tom rozdíl? oproti měření teploty vody ?
Je to jako by jsi měřil teplotu vody na chladiči a ne v hlavě motoru.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Márty_
Příspěvky: 381
Registrován: 20. 04. 2005 09:42

Příspěvek od Márty_ » 29. 07. 2005 12:35

Hanis píše:
Márty_ píše:jakej je v tom rozdíl? oproti měření teploty vody ?
Je to jako by jsi měřil teplotu vody na chladiči a ne v hlavě motoru.
ve vaně je čerpadlo oleje, tím pádem máš údaj o tom jakou teplotu má olej (když se vrací do motoru) když jde na klikovku a ventily atd. a co potřebuješ víc je to dostačující údaj na to aby si věděl jak je na tom olej s teplotou a jestli se to stíhá uchladit, ale neberu v potaz auta s turbem tam je to trochu jiný, nevidim dovod proč to roubovat třeba na výstup z motoru na chladič oleje nebo jinam

Márty_
Příspěvky: 381
Registrován: 20. 04. 2005 09:42

Příspěvek od Márty_ » 29. 07. 2005 12:40

Hanis píše:
Márty_ píše:jakej je v tom rozdíl? oproti měření teploty vody ?
Je to jako by jsi měřil teplotu vody na chladiči a ne v hlavě motoru.
jinak pokud jde o teplotu v chladiči, například na saharu je přece spínací čidlo v chladiči NE ? a proč ?

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 29. 07. 2005 19:13

Márty_ píše:
Hanis píše:
Márty_ píše:jakej je v tom rozdíl? oproti měření teploty vody ?
Je to jako by jsi měřil teplotu vody na chladiči a ne v hlavě motoru.
ve vaně je čerpadlo oleje, tím pádem máš údaj o tom jakou teplotu má olej (když se vrací do motoru) když jde na klikovku a ventily atd. a co potřebuješ víc je to dostačující údaj na to aby si věděl jak je na tom olej s teplotou a jestli se to stíhá uchladit, ale neberu v potaz auta s turbem tam je to trochu jiný, nevidim dovod proč to roubovat třeba na výstup z motoru na chladič oleje nebo jinam
Márty proč myslíš, že je vana žebrovaná, protože slouží jako chladič oleje a výpustní šroub je až uplně dole tudíš rozdíly teplot tam mohou být řádově desítky°C o proti oleji, kterej proteče horkým blokem než se dostane na mazací místo. Jako orientační ůdaj to stačí, ale nic přesnýho to není.
Márty_ píše:jinak pokud jde o teplotu v chladiči, například na saharu je přece spínací čidlo v chladiči NE ? a proč ?.
Většina spínačů větráků je u výstupu z chladičů kde se teplota vody liší od teploty motoru o cca 20°C což tedy znamená že když má motor teplotu řekněme 90°C bude na výstupu chladiče teplota třeba 70°C a teprve až bude teplota na výstupu cca 85°C (auto stojí a náporové chlazení není možné) dojde k sepnutí čidla následné funkci větáku.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Odpovědět