Děkuji
Měřák tlaku oleje
Měřák tlaku oleje
Mate nekdo z Prahy , merak na tlak oleje . Potreboval bych to zitra
Děkuji
Děkuji
přesně tak, uděláš nebo sezeneš T-čko a pošleš hadici a budík do kabiny, nebo jen dvě čidla a dráty do kabiny pokud máš el. budík, nebo je tu ještě jedna možnost, VDO vyrábělo dvojtý čidlo pro výstup a 1 na kontrolku a 1 na budík, neboli dvoukontaktový čidlovoTon píše:jestli myslis na budik do auta, tak se zapojuje misto originalniho cidla na tlak oleje, kterej ovlada kontrolku mazani.Tweety píše:Já bych se zeptal jinak. Dal by se ten měřák dát na dvoulitrovej motor ? Kam ? Díky
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Díky, zjistim co je dostupný a pořešimMárty_ píše:přesně tak, uděláš nebo sezeneš T-čko a pošleš hadici a budík do kabiny, nebo jen dvě čidla a dráty do kabiny pokud máš el. budík, nebo je tu ještě jedna možnost, VDO vyrábělo dvojtý čidlo pro výstup a 1 na kontrolku a 1 na budík, neboli dvoukontaktový čidlovoTon píše:jestli myslis na budik do auta, tak se zapojuje misto originalniho cidla na tlak oleje, kterej ovlada kontrolku mazani.Tweety píše:Já bych se zeptal jinak. Dal by se ten měřák dát na dvoulitrovej motor ? Kam ? Díky
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
No jsou zatim na autě důležitější investice, takže budík zatím půjde stranou, ale časem to určitě začnu shánětMárty_ píše:jinak, kdyby si sehnal to VDO dvoukontaktový čidlo za rozumný peníze tak ho kup klidně 2x jedno si od tebe vezmu, ale podle mejch zhušeností ze závodního auta je nejspolehlivější i nejpřesnější mechanickej budík
Potrebuju akutne merak, ale na teplotu oleje...to bude nejakej podobnej postup???
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
Chtel sem se zeptat rovnou Tebe, ale sem v praci a ne na icq...
kdyztak mi hod do sz, kde a jakej by se na to mohl hodit budik..samotnej, nechci ten panel na sloupek...
kdyztak mi hod do sz, kde a jakej by se na to mohl hodit budik..samotnej, nechci ten panel na sloupek...
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
ve vaně je čerpadlo oleje, tím pádem máš údaj o tom jakou teplotu má olej (když se vrací do motoru) když jde na klikovku a ventily atd. a co potřebuješ víc je to dostačující údaj na to aby si věděl jak je na tom olej s teplotou a jestli se to stíhá uchladit, ale neberu v potaz auta s turbem tam je to trochu jiný, nevidim dovod proč to roubovat třeba na výstup z motoru na chladič oleje nebo jinamHanis píše:Je to jako by jsi měřil teplotu vody na chladiči a ne v hlavě motoru.Márty_ píše:jakej je v tom rozdíl? oproti měření teploty vody ?
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Márty proč myslíš, že je vana žebrovaná, protože slouží jako chladič oleje a výpustní šroub je až uplně dole tudíš rozdíly teplot tam mohou být řádově desítky°C o proti oleji, kterej proteče horkým blokem než se dostane na mazací místo. Jako orientační ůdaj to stačí, ale nic přesnýho to není.Márty_ píše:ve vaně je čerpadlo oleje, tím pádem máš údaj o tom jakou teplotu má olej (když se vrací do motoru) když jde na klikovku a ventily atd. a co potřebuješ víc je to dostačující údaj na to aby si věděl jak je na tom olej s teplotou a jestli se to stíhá uchladit, ale neberu v potaz auta s turbem tam je to trochu jiný, nevidim dovod proč to roubovat třeba na výstup z motoru na chladič oleje nebo jinamHanis píše:Je to jako by jsi měřil teplotu vody na chladiči a ne v hlavě motoru.Márty_ píše:jakej je v tom rozdíl? oproti měření teploty vody ?
Většina spínačů větráků je u výstupu z chladičů kde se teplota vody liší od teploty motoru o cca 20°C což tedy znamená že když má motor teplotu řekněme 90°C bude na výstupu chladiče teplota třeba 70°C a teprve až bude teplota na výstupu cca 85°C (auto stojí a náporové chlazení není možné) dojde k sepnutí čidla následné funkci větáku.Márty_ píše:jinak pokud jde o teplotu v chladiči, například na saharu je přece spínací čidlo v chladiči NE ? a proč ?.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou


