gusto318is píše:
No, skurví ako skurví, na amatérskych závodoch do vrchu urobil na vode lepší čas ako placka Lucchini aj ako 604 PS TechArt biTurbo 964, vlastne bol najrýchlejší zo všetkých, ale ako držiteľ ofiko licencie nebol klasifikovaný
Zkurvi ho prave tim, ze k nemu prida obrovske TD, ktere ma
a) velike setrvacne hmoty, takze dlouho trva, nez se roztoci
b) nesmyslne velkou turbinu, ktera je stavena na velky prutok plynu, to znamena, ze motor sice bude mit vyssi maximalni vykon, protoze turbina se poradne roztoci jen pri deletrvajicim plnem zatizeni, reagovat se slusnou odezvou to bude pouze ve vyssich otackach (a samozrejme vyssich zatizenich), ale motor bude mit velkou "turbo-diru".
Naladit prechodove rezimy turbomotoru neni zadna legrace a vyzaduje to dosti znalosti, zkusenosti, vypoctu i praktickych zkousek. Podle tech stranek, na ktere jsi daval link, soudim, ze tvuj kamarad nicim takovym nedisponuje.
To ze na vode v zavode do kopce (navic amaterskem

) predjede nejakou premotorovanou placku, kterou je dost tezke uridit i na suchu, je opravdu padny dukaz kvality jeho motoru i tvych schopnosti argumentace...
gusto318is píše:
z vlastnej skúsenosti viem, že stačí investovať cca. 300 eur do predných kotúčov CTF+DS 2500 a u auta do 200 PS je problém odstránený.
Znamena to, ze mas na e30 desticky DS2500? Podle mych informaci je Ferodo na e30 nevyrabi... Jinak bych ale o ne taky stal...