M3 E30 vice foto a info

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 22. 07. 2005 10:15

evolution260 píše:Takze aby to ty japonsky naturbeny ctyrkolky nemeli tak lehky...
No nechci ti kazit radost, sam bych takovy brzdy na e30 chtel, ale ty "japonsky naturbeny ctyrkolky" to maji v serii.

Ty dily na motor vypadaj moc pekne, to muselo stat silenej ranec, jsou to seriove veci, nebo nejake upravene?

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 22. 07. 2005 10:22

Naturbenou japonskou ctyrkolku jsem mel a brzdy teda zadnej zazrak vzhledem k tomu vykonu. Brzdilo to dobre, ale celkem rychle to vadlo... Na konci Pruhonickyho parku uz trochu nezvladaly :lol:
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 22. 07. 2005 10:26

evolution260 píše:Takze aby to ty japonsky naturbeny ctyrkolky nemeli tak lehky, tak M3 bude brzdit tohle:

Obrázek


a do bezturboveho moturku vlozime tohle:
Obrázek
ad brzdy ... hezky ... od koho jsou? jeste jsem totiz nevidel brzdic "bez napisu"... takze me to zajima...

ad vnitrek... taky hezky... :!: jen aby to neco vydrzelo...
Obrázek

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 22. 07. 2005 10:30

M3maniac píše:
GeRoX píše:
evolution260 píše:Takže když všechno dobře dopadne tak se na podzimním tuningovym srazu v Brně objeví ,,trochu poladěná,, M3 E30 v bilé barvě + trochou karbonu a Imprezy a Myšáci se budou divit (když nebude pršet ani sněžit).
rekl bych ze se budes divit ty...(tedy podle toho co vim ze tam budou za mysaky) ... k STi se nevyjadruji ...
M3maniac píše:lemplové,co maj několik let za sebou 1.místo v různých kategoriích motor roku.... :D
to je pravda...ale pouze po strance technologicke...nikdo uz pak nemluvi o tom co ty motory vydrzej... :!:
M3maniac píše:Třeba NSX či Supra to jsou nádherné stroje,ale toyota třeba k téměř stejnému výkonu potřebovalo dvě turba,M3 to má v sobě poctivě :D
hmm...jenze M3 u toho vykonu konci a supra teprve zacina...seriovej motor tak jak je vydrzi s prehledem 600++ ... tohle bych fakt nesrovnaval... 8)
M3maniac píše:... třeba geniální EVO VII r.v.2004 má z 0 na 100 myslím 6,1 a víte kolik má 13let stará M3 e36 ? 6,0 model od roku 95 už jen 5,5sec ...
EVO konci u VI...zbytek je jen odvar...a rekl bych ze v head to head contest M3 nema sanci...papirove to muze byt sice hezky zrychleni...ale je jen par ridicu a par aut v takove kondici ze to taky dokazi zajet...nad tim bych se taky zamyslel... :!:

jinak debata dobra...libi se mi... :twisted: 8)
No to mě poser,to mi chceš jako říct,že bmw má sice dobrý motory po stránce technologické,ale hovno vydržej ? :shock: no řek bych že vydrží kuewsky hodně,znám několik M3 e30 ,M3 e36 starých 13-17let a jezdí jak pily a bez problémů,v německu není problém vidět M3 s 350tkm a s původním motorem! Všechny ty staré e30ky ,e34ky maj najeto půl mega a věř tomu,že to každej tahá za ocas.Nepiš mi tu prosímtě že BMW motory nic nevydrží.Ano jsou vyjímky,ale je to většinou v zacházení majitelů....

K tomu že supra teprve s výkoném začíná,to zní pěkně :D ano opravdu lze z tohoto vozu vydolovat kolem 1000koní,ale tak stejně jsem viděl M5 co měla přes 1000koní.Takže když vezmu poměr výkon,cena a náklady na provoz,stejně vyhraje nad suprou M3. Kolik pak papá supra? kolik pak stojí turba,po tom co dáme čiptuning? kolik pak stojí profi úprava supry na 800PS? minimálně tolik co druhá supra :D takže bych se tu na tomto fóru nebavil o extrémech,protože podle mě 99% lidi tady na takové auto resp.úpravy nemá.To auto pak není o běžném provozu,ale o ježdění po sprintech a věř,že cokoli se na tom vysere stojí majlant.Ano obdivuju lidi ce se do toho pustí,ale tady jde rozum stranou :D je to velkém nadšení.Takže pěkná supra v top stavu v sérii stojí od 700.000 u nás je téměř k nesehnání (bavím se o nebouraném kusu,kterej má smysl brát jako základ na tuning) plus to očem mluvíš tak jsi na 1,5mega či víc podle stupně úpravy a kvality komponentů.... přesto všechno mám toto auto moc rád a uznávám ho! Na emku se mi líbí že je naprosto nenápadné a blatník,či dveře koupím z 1. 316ky za pusinku což se u supry neděje. :D
njn...ale tohle je uz pak otazka na tuningu a tuzingu...:)

jinak ... kolega z prace prodaval v bavoraku asi 5 let ... a radsi nechtejte vedet jeho nazor na M3 ... treba rikal ze vsechny ktere byly prodany v CR ty novejsi...nevim E46? ... se po 30 tis km vratili do kramu s total vysranym zadnim diferakem ... uvadim to jako jeden z prikladu vydrze ... 8) :roll:
Obrázek

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 22. 07. 2005 10:34

GeRoX píše:
M3maniac píše:
GeRoX píše: rekl bych ze se budes divit ty...(tedy podle toho co vim ze tam budou za mysaky) ... k STi se nevyjadruji ...
to je pravda...ale pouze po strance technologicke...nikdo uz pak nemluvi o tom co ty motory vydrzej... :!:
hmm...jenze M3 u toho vykonu konci a supra teprve zacina...seriovej motor tak jak je vydrzi s prehledem 600++ ... tohle bych fakt nesrovnaval... 8)
EVO konci u VI...zbytek je jen odvar...a rekl bych ze v head to head contest M3 nema sanci...papirove to muze byt sice hezky zrychleni...ale je jen par ridicu a par aut v takove kondici ze to taky dokazi zajet...nad tim bych se taky zamyslel... :!:

jinak debata dobra...libi se mi... :twisted: 8)
No to mě poser,to mi chceš jako říct,že bmw má sice dobrý motory po stránce technologické,ale hovno vydržej ? :shock: no řek bych že vydrží kuewsky hodně,znám několik M3 e30 ,M3 e36 starých 13-17let a jezdí jak pily a bez problémů,v německu není problém vidět M3 s 350tkm a s původním motorem! Všechny ty staré e30ky ,e34ky maj najeto půl mega a věř tomu,že to každej tahá za ocas.Nepiš mi tu prosímtě že BMW motory nic nevydrží.Ano jsou vyjímky,ale je to většinou v zacházení majitelů....

K tomu že supra teprve s výkoném začíná,to zní pěkně :D ano opravdu lze z tohoto vozu vydolovat kolem 1000koní,ale tak stejně jsem viděl M5 co měla přes 1000koní.Takže když vezmu poměr výkon,cena a náklady na provoz,stejně vyhraje nad suprou M3. Kolik pak papá supra? kolik pak stojí turba,po tom co dáme čiptuning? kolik pak stojí profi úprava supry na 800PS? minimálně tolik co druhá supra :D takže bych se tu na tomto fóru nebavil o extrémech,protože podle mě 99% lidi tady na takové auto resp.úpravy nemá.To auto pak není o běžném provozu,ale o ježdění po sprintech a věř,že cokoli se na tom vysere stojí majlant.Ano obdivuju lidi ce se do toho pustí,ale tady jde rozum stranou :D je to velkém nadšení.Takže pěkná supra v top stavu v sérii stojí od 700.000 u nás je téměř k nesehnání (bavím se o nebouraném kusu,kterej má smysl brát jako základ na tuning) plus to očem mluvíš tak jsi na 1,5mega či víc podle stupně úpravy a kvality komponentů.... přesto všechno mám toto auto moc rád a uznávám ho! Na emku se mi líbí že je naprosto nenápadné a blatník,či dveře koupím z 1. 316ky za pusinku což se u supry neděje. :D
njn...ale tohle je uz pak otazka na tuningu a tuzingu...:)

jinak ... kolega z prace prodaval v bavoraku asi 5 let ... a radsi nechtejte vedet jeho nazor na M3 ... treba rikal ze vsechny ktere byly prodany v CR ty novejsi...nevim E46? ... se po 30 tis km vratili do kramu s total vysranym zadnim diferakem ... uvadim to jako jeden z prikladu vydrze ... 8) :roll:
no s difem nevim, ale motory na E46 nic moc (M3) behem 14dni se tam potkaly 3 s motorem KO....
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 22. 07. 2005 10:38

dalsi priklad slavne vydrze...

...a argumentaci s nemeckymi auty neuznavam...pac jak jiste vite vsichni nemci s tema autamaa nejezdi...tak pak neni problem si najit "vonavku"... 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
M3maniac
Příspěvky: 572
Registrován: 25. 03. 2004 01:07

Příspěvek od M3maniac » 22. 07. 2005 10:47

GeRoX píše:
M3maniac píše:
GeRoX píše: rekl bych ze se budes divit ty...(tedy podle toho co vim ze tam budou za mysaky) ... k STi se nevyjadruji ...
to je pravda...ale pouze po strance technologicke...nikdo uz pak nemluvi o tom co ty motory vydrzej... :!:
hmm...jenze M3 u toho vykonu konci a supra teprve zacina...seriovej motor tak jak je vydrzi s prehledem 600++ ... tohle bych fakt nesrovnaval... 8)
EVO konci u VI...zbytek je jen odvar...a rekl bych ze v head to head contest M3 nema sanci...papirove to muze byt sice hezky zrychleni...ale je jen par ridicu a par aut v takove kondici ze to taky dokazi zajet...nad tim bych se taky zamyslel... :!:

jinak debata dobra...libi se mi... :twisted: 8)
No to mě poser,to mi chceš jako říct,že bmw má sice dobrý motory po stránce technologické,ale hovno vydržej ? :shock: no řek bych že vydrží kuewsky hodně,znám několik M3 e30 ,M3 e36 starých 13-17let a jezdí jak pily a bez problémů,v německu není problém vidět M3 s 350tkm a s původním motorem! Všechny ty staré e30ky ,e34ky maj najeto půl mega a věř tomu,že to každej tahá za ocas.Nepiš mi tu prosímtě že BMW motory nic nevydrží.Ano jsou vyjímky,ale je to většinou v zacházení majitelů....

K tomu že supra teprve s výkoném začíná,to zní pěkně :D ano opravdu lze z tohoto vozu vydolovat kolem 1000koní,ale tak stejně jsem viděl M5 co měla přes 1000koní.Takže když vezmu poměr výkon,cena a náklady na provoz,stejně vyhraje nad suprou M3. Kolik pak papá supra? kolik pak stojí turba,po tom co dáme čiptuning? kolik pak stojí profi úprava supry na 800PS? minimálně tolik co druhá supra :D takže bych se tu na tomto fóru nebavil o extrémech,protože podle mě 99% lidi tady na takové auto resp.úpravy nemá.To auto pak není o běžném provozu,ale o ježdění po sprintech a věř,že cokoli se na tom vysere stojí majlant.Ano obdivuju lidi ce se do toho pustí,ale tady jde rozum stranou :D je to velkém nadšení.Takže pěkná supra v top stavu v sérii stojí od 700.000 u nás je téměř k nesehnání (bavím se o nebouraném kusu,kterej má smysl brát jako základ na tuning) plus to očem mluvíš tak jsi na 1,5mega či víc podle stupně úpravy a kvality komponentů.... přesto všechno mám toto auto moc rád a uznávám ho! Na emku se mi líbí že je naprosto nenápadné a blatník,či dveře koupím z 1. 316ky za pusinku což se u supry neděje. :D
njn...ale tohle je uz pak otazka na tuningu a tuzingu...:)

jinak ... kolega z prace prodaval v bavoraku asi 5 let ... a radsi nechtejte vedet jeho nazor na M3 ... treba rikal ze vsechny ktere byly prodany v CR ty novejsi...nevim E46? ... se po 30 tis km vratili do kramu s total vysranym zadnim diferakem ... uvadim to jako jeden z prikladu vydrze ... 8) :roll:
Jó,to jsem taky slyšel a hold proto mám vychytanou e36ku :D myslel jsem to všeobecně,vždy se najde něco co se nepovede,druhá věc je že novou M3 za 2-2,5mega si nekoupí žádná socka a z 90% se k tomu chovaj jako ke sprostýmu autu.Má bývala M3 e36 3,0 je r.v.92 a dodnes jezdí jak o život...takže myslím že ty auta vydrží... prostě každé auto má nějaké slabé místo ,třeba 3,2ka e36 - klasika je posranej vanos po 100.000-140.000 (cca 60.000) takže uznávám že M3 e46 na tom nebyla nejlépe,ale snad to už vychytali
M3 (e46) Hartge :-)

Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od gusto318is » 22. 07. 2005 10:50

Boban píše:
gusto318is píše:Všetci však v tejto debate zabúdate na jednu dôležitú vec, a tou je trať, kde by sa tie autá mali porovnávať. Prednedávnom som bol jazdiť slalom, kde som mal na trati s dĺžkou cca. 1100 m rovnaké časy ako kamoš s EVO VII, ktoré má cca 450-500 koní. A to mám papierových 136 PS, slicky sme mali obaja... Trúfam si povedať, že na technickej trati s rýchlostným priemerom okolo 100 km/h by štandardné EVO alebo STi kľudne mohlo dostať výprask od slušnej a dobre obutej M3E30...samozrejme, ešte záleží na medzikuse medzi volantom a sedačkou :lol:
Jedina situace, kdy e30 s 136 konmi muze byt stejne rychla jako evo 7 s 400 konmi, je volny pad ze skaly...

Druha moznost je, ze evo 7 ridi medved z cirkusu, ale myslel jsem, ze medvedi tolik nevydelaji.


Vidím, že sa vyznáš.. :twisted:
To EVO má turbo veľké ako tvoja hlava, preto má taký výkon. Lenže v úzkych ostrých vracákoch musel uberať a na výjazde do krátkych roviniek sa to nestihlo nafúknuť, a ALS nezatlačí, čo ty ale určite dokonale ovládaš.. :wink:
O jazdcovi nepochybuj, ty ani ja mu schopnosťami nesiahame po päty, takže si reči o medvědovi nechaj k pivu pre kamošov, ok?

A ešte niečo, mudruješ tu o brzdách v sérii, asi si nikdy nemal možnosť sa poriadne odviezť napríklad so Subaru Impreza GT alebo WRX. Spoznal by si význam pojmu "nedostatočný brzdný účinok", ty odborník... :idea:
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Uživatelský avatar
LOPOLO
Příspěvky: 594
Registrován: 17. 02. 2004 07:43
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LOPOLO » 22. 07. 2005 10:57

Fx píše:Naturbenou japonskou ctyrkolku jsem mel a brzdy teda zadnej zazrak vzhledem k tomu vykonu. Brzdilo to dobre, ale celkem rychle to vadlo... Na konci Pruhonickyho parku uz trochu nezvladaly :lol:
subaru je jinde nez EVO co se brzd tyce ... opravdu

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 22. 07. 2005 10:59

LOPOLO: S tim bohuzel musim souhlasit... Ale stejne se mi po GT-cku styska :cry:
E39 535i sedan

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 22. 07. 2005 11:07

gusto318is píše:
Vidím, že sa vyznáš.. :twisted:
To EVO má turbo veľké ako tvoja hlava, preto má taký výkon. Lenže v úzkych ostrých vracákoch musel uberať a na výjazde do krátkych roviniek sa to nestihlo nafúknuť, a ALS nezatlačí, čo ty ale určite dokonale ovládaš.. :wink:
O jazdcovi nepochybuj, ty ani ja mu schopnosťami nesiahame po päty, takže si reči o medvědovi nechaj k pivu pre kamošov, ok?

A ešte niečo, mudruješ tu o brzdách v sérii, asi si nikdy nemal možnosť sa poriadne odviezť napríklad so Subaru Impreza GT alebo WRX. Spoznal by si význam pojmu "nedostatočný brzdný účinok", ty odborník... :idea:
Kdyz nekdo zkurvi motor tim, ze na nej pridela "velke" turbo (mimochodem co u tebe znamena velke TD - velky kompresor i turbina, nebo jen kompresor?), tak se nemuze divit, ze mu to nejede.
Mozna se budes divit, ale nejsi sam, kdo vi jak funguje ALS, trosicku se v preplnovanych motorech vyznam, vis? V pripade spravne sladeneho TD s motorem funguje ALS naprosto bezchybne (mel jsem moznost se o tom presvedcit na vlastni kuzi), neni vubec zadny duvod pro to, aby to auto neodjizdelo ze zatacek - ostatne jdi se nekdy podivat na rally a uvidis to na vlastni oci.

Kdybys necetl zbrkle, urcite by sis vsiml, ze se tu bavime o mitsubishi evo x a subaru impreza wrx STI. Impreza gt nebo wrx jsou auta uplne jine tridy, s brzdami nijak nevybocujicimi z bezne seriove produkce.

Vyznam pojmu nedostatecny brzdny ucinek si bohuzel dobre uvedomuju kazdy den ve svoji e30...

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 22. 07. 2005 11:15

M3maniac píše: Jó,to jsem taky slyšel a hold proto mám vychytanou e36ku :D myslel jsem to všeobecně,vždy se najde něco co se nepovede,druhá věc je že novou M3 za 2-2,5mega si nekoupí žádná socka a z 90% se k tomu chovaj jako ke sprostýmu autu.Má bývala M3 e36 3,0 je r.v.92 a dodnes jezdí jak o život...takže myslím že ty auta vydrží... prostě každé auto má nějaké slabé místo ,třeba 3,2ka e36 - klasika je posranej vanos po 100.000-140.000 (cca 60.000) takže uznávám že M3 e46 na tom nebyla nejlépe,ale snad to už vychytali

nmo nevim, neb to byly auta ktery mely najeto všechny kolem 70-90tis.

jeden dokonce jen20tis po Kompletní GO. dva manualy a jedno SMG.

zavady: SMG - ojnice ukrz blok
dalsi - nejdrive potkanej (blbost majitele) po dalsich x km - hlava

a tu dalsi si nevzpominam.

zřejmě s ti mty lidi ejzděj furt na krev, a motor je na hranici svych možnosti, a občas holt udělá pápa lála.......
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od gusto318is » 22. 07. 2005 13:20

No nechci ti kazit radost, sam bych takovy brzdy na e30 chtel, ale ty "japonsky naturbeny ctyrkolky" to maji v serii.

Prepáč, ale ako vidíš, zovšeobecnil si to ty...

No, skurví ako skurví, na amatérskych závodoch do vrchu urobil na vode lepší čas ako placka Lucchini aj ako 604 PS TechArt biTurbo 964, vlastne bol najrýchlejší zo všetkých, ale ako držiteľ ofiko licencie nebol klasifikovaný :lol:

http://www.maxmotorsport.sk/montaze/evo7.asp

S brzdami na E30 máš pravdu, ale ber to tak, že to auto bolo skonštruované koncom 70. rokov. Na druhej strane je to aj o zvyku, a z vlastnej skúsenosti viem, že stačí investovať cca. 300 eur do predných kotúčov CTF+DS 2500 a u auta do 200 PS je problém odstránený.
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 22. 07. 2005 13:48

gusto318is píše:No nechci ti kazit radost, sam bych takovy brzdy na e30 chtel, ale ty "japonsky naturbeny ctyrkolky" to maji v serii.

Prepáč, ale ako vidíš, zovšeobecnil si to ty...

No, skurví ako skurví, na amatérskych závodoch do vrchu urobil na vode lepší čas ako placka Lucchini aj ako 604 PS TechArt biTurbo 964, vlastne bol najrýchlejší zo všetkých, ale ako držiteľ ofiko licencie nebol klasifikovaný :lol:

http://www.maxmotorsport.sk/montaze/evo7.asp

S brzdami na E30 máš pravdu, ale ber to tak, že to auto bolo skonštruované koncom 70. rokov. Na druhej strane je to aj o zvyku, a z vlastnej skúsenosti viem, že stačí investovať cca. 300 eur do predných kotúčov CTF+DS 2500 a u auta do 200 PS je problém odstránený.
a tam ziadna "poladena" E30 M3 nebola, ktora by ho kedykolvek dala? :twisted: 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od gusto318is » 22. 07. 2005 14:05

To Gerox: máš aj otázku k veci, alebo výhradne rýpeš? :shock: :?
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 22. 07. 2005 14:17

gusto318is píše:To Gerox: máš aj otázku k veci, alebo výhradne rýpeš? :shock: :?
povedal by som ze to je otazka k veci...kedze sa to tvrdilo o par stranok dopredu... :wink:
Obrázek

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 22. 07. 2005 14:25

gusto318is píše: No, skurví ako skurví, na amatérskych závodoch do vrchu urobil na vode lepší čas ako placka Lucchini aj ako 604 PS TechArt biTurbo 964, vlastne bol najrýchlejší zo všetkých, ale ako držiteľ ofiko licencie nebol klasifikovaný :lol:
Zkurvi ho prave tim, ze k nemu prida obrovske TD, ktere ma
a) velike setrvacne hmoty, takze dlouho trva, nez se roztoci
b) nesmyslne velkou turbinu, ktera je stavena na velky prutok plynu, to znamena, ze motor sice bude mit vyssi maximalni vykon, protoze turbina se poradne roztoci jen pri deletrvajicim plnem zatizeni, reagovat se slusnou odezvou to bude pouze ve vyssich otackach (a samozrejme vyssich zatizenich), ale motor bude mit velkou "turbo-diru".
Naladit prechodove rezimy turbomotoru neni zadna legrace a vyzaduje to dosti znalosti, zkusenosti, vypoctu i praktickych zkousek. Podle tech stranek, na ktere jsi daval link, soudim, ze tvuj kamarad nicim takovym nedisponuje.

To ze na vode v zavode do kopce (navic amaterskem :) ) predjede nejakou premotorovanou placku, kterou je dost tezke uridit i na suchu, je opravdu padny dukaz kvality jeho motoru i tvych schopnosti argumentace...
gusto318is píše: z vlastnej skúsenosti viem, že stačí investovať cca. 300 eur do predných kotúčov CTF+DS 2500 a u auta do 200 PS je problém odstránený.
Znamena to, ze mas na e30 desticky DS2500? Podle mych informaci je Ferodo na e30 nevyrabi... Jinak bych ale o ne taky stal...

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 22. 07. 2005 14:32

Boban: na E30:

FCP303 (přední)
DS2000 - 4.074 Kč
DS2500 - 4.611 Kč
DS3000 - 4.685 Kč

FCP296 (zadní)
DS2000 - 3.013 Kč
DS2500 - 3.098 Kč
DS3000 - 3.526 Kč
E39 535i sedan

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 22. 07. 2005 14:34

Fx píše:Boban: na E30:

FCP303 (přední)
DS2000 - 4.074 Kč
DS2500 - 4.611 Kč
DS3000 - 4.685 Kč

FCP296 (zadní)
DS2000 - 3.013 Kč
DS2500 - 3.098 Kč
DS3000 - 3.526 Kč
To je super, v jakem katalogu jsi to nasel?

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 22. 07. 2005 14:37

Nasel jsem to v jednom prispevku clena Ondrabmw, shani je u Bartaka, psal tam i neco o tom, ze pro cleny E30 klubu ma pripravenou slevu 15%

viewtopic.php?t=3055&highlight=ds2500

Ale je to prispevek z roku 2003
E39 535i sedan

Zamčeno