BMW E30 318is VS 325i

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 15. 07. 2005 07:55

Drifty s 325i na suchu od 4000ot/min a na mokru klidně za 3 a na 1500ot/min :D
Jinak do 6500ot/min jsem to vytočil už hodněkrát a naopak mi připadá, že by si motor nechal líbit ůplně v klidu i víc. Nějaká ostrá vačice, jinej čip a nemyslim že by motor musel vyběhnout. Ikdyž osobně nejsem zastánce čipů bez omezovače.
Spotřebu mám vždycky kolem 10.5l/100km ať jezdim jak jezdim. Pod 9l jsem se nikdy nedostal.
ISo jsem nikdy neměl, ale co vím tak budě těžší sehnat ho v pěknym stavu než 325i. Hold 6ti hrnků je tady mnohem víc.
Jestli ti nevadí vyšší povinný, tak jdi do 6ti hrnku.
motorkáři vítáni :D : www.yacomi.cz
Obrázek

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 15. 07. 2005 08:33

DC píše:
neví někdo kdo by prodával pěkný garažovaný kousek po prarodičích co s tím jezdili v neděli do kostela?
záleží kolik do toho chceš investovat...

http://bmw.zpevak.net/black.htm
díky, zařadím do výběroveho řízení:-)cena je pevná?.....pěknej kousek(škoda jen toho sibru:-()

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9365
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 15. 07. 2005 08:44

pěknej kousek to je :)
sem v něm za 140 celkově, ale je to 19 starý auto a bylo kdysi bouraný na zadek, takže za 99 by asi šel, kdyby byl zájem
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

biker
Příspěvky: 2540
Registrován: 01. 03. 2004 14:45
Bydliště: velký venkov: PRAHA

Příspěvek od biker » 15. 07. 2005 08:50

DC píše:pěknej kousek to je :)
sem v něm za 140 celkově, ale je to 19 starý auto a bylo kdysi bouraný na zadek, takže za 99 by asi šel, kdyby byl zájem
nj, ale dc s tim prej nejzdil ani do toho kostela :lol: :D
E+5 Obrázek

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9365
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 15. 07. 2005 08:56

biker píše:
DC píše:pěknej kousek to je :)
sem v něm za 140 celkově, ale je to 19 starý auto a bylo kdysi bouraný na zadek, takže za 99 by asi šel, kdyby byl zájem
nj, ale dc s tim prej nejzdil ani do toho kostela :lol: :D
předchozí majitel ho měl 10 let v garáži jako 3tí auto v rodině a tak se k němu i choval - jezdil jen v létě a když nepršelo a servisoval povětšinou u BMW Opava dokud existovali

jinak pravda pravdoucí
já za těch 9 měsíců najel 3000 km a to jen kvůli tomu abych aspoň trošku využil novej olej :)
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 15. 07. 2005 09:02

BOOST píše:S tou výdrží ISa oproti 2.5, bych to zase tak černě neviděl. Když se mrkneš na nějaký německy fórum, tak tam píšou kluci, že mají nalítáno s IS přes 300tkm a pořád jezdí naprosto v pohodě.
jo to je pravda...ale tech 300 udelali z garaze na prvni benzinku alá "invalida style" tam to odstavili nalestili a nechali je na slunicku aby se lidi mohli kochat...to je pak jasny ze to vydrzi i milion... :twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
Honza XJ
Příspěvky: 118
Registrován: 17. 01. 2005 09:25
Bydliště: Praha

Příspěvek od Honza XJ » 15. 07. 2005 09:20

To BMWM: Bokem jde fšechno i 318is, zeptej se Jirky325.
325-325M-Technic-335 TC-325ix-Astmatik-525
JEEP XJ.
Bláto. mrdky, sračka to je moje značka XJ

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 15. 07. 2005 09:22

ondra_m píše:
bmwm3 píše:Můj názor.
325 - je sice šesti válec, ale ..... ale na drift ani náhodou..
Tak to máš asi rozbitý a nebo špatné pracky.
DC píše:
bmwm3 píše:Můj názor.
325 - je sice šesti válec, ale ..... ale na drift ani náhodou..
se koukni na Iwana na Driftchallenge a pak to zopakuj :)
Hele, teď jsem si znova přečetl, co jsem napsal a vy jste si vykousli jenom, co se vám hodilo :) , stojí tam, že drift ve středních otáčkách ani náhodou, že je to silnější než ISo ve středních otáčkách, ale na drift ani náhodou !
Bylo mi divný, že bych tvrdil, že 325ka nemá výkon na drift.. :roll:
A dokonce jsem napsal, že v nízkejch.. :roll:

Uživatelský avatar
Honza XJ
Příspěvky: 118
Registrován: 17. 01. 2005 09:25
Bydliště: Praha

Příspěvek od Honza XJ » 15. 07. 2005 09:28

Ja teda nevím, moc driftovat neumím, ale auto trhám jak výkonem, tak havně váhou... :twisted:

Možná tam dělám tu chybu.
325-325M-Technic-335 TC-325ix-Astmatik-525
JEEP XJ.
Bláto. mrdky, sračka to je moje značka XJ

Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od gusto318is » 15. 07. 2005 11:08

GeRoX píše:
BOOST píše:S tou výdrží ISa oproti 2.5, bych to zase tak černě neviděl. Když se mrkneš na nějaký německy fórum, tak tam píšou kluci, že mají nalítáno s IS přes 300tkm a pořád jezdí naprosto v pohodě.
jo to je pravda...ale tech 300 udelali z garaze na prvni benzinku alá "invalida style" tam to odstavili nalestili a nechali je na slunicku aby se lidi mohli kochat...to je pak jasny ze to vydrzi i milion... :twisted:
Moje IS má momentálne 241 000 km. Na okruhu udrží krok s 325i (znova vyskúšané pred cca. 4 týždňami). Jazdím s ním amatérske kopce a MSR a ČS Trofej v slalome. Zatiaľ absolútne bez závad, ak chceš, preveziem ťa najbližšie po okruhu. Iste, sú aj silnejšie autá, ani netvrdím, že 325i je horšia, ale IS ako také je skvelé auto po všetkých stránkach...ak sa nešetrí na údržbe :wink:
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomik » 16. 07. 2005 07:15

SlimShady píše:
tomik píše:O větší výdrží 2,5 nad IS bych si dovolil oponovat z vlastní zkušenosti-
to co si IS nechávalo líbit-vytáčení do 6500 a že jsem jich měl a nějaký i dlouho,tak 2,5 vydržela 3DNY:
Docela odvazne tvrdenie :lol: Si si isty ze ta 325i nemala ziadnu vadu, nebola nicena a jeta jak prase? 8)

P.S.: Alebo proste nevies riadit :twisted:
Jasne.Tak jsem za blbce zas ja a 2,5 je nejlepsi auto na svete.

prasknul konik.Je to prej klasika
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz

Uživatelský avatar
[CZ]Airwolf[OC]
Příspěvky: 1073
Registrován: 29. 01. 2005 11:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od [CZ]Airwolf[OC] » 16. 07. 2005 09:48

iS...vyhoda i v nizsi spotrebe...velka nevyhoda pri opravach motoru, matros je drazsi nez na 2,5 :cry:
Ex E30 318iS
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno :)

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 17. 07. 2005 00:00

Asi taky zalezi na co to chces a co od toho ocekavas..tezko si bude nekdo kupovat iS kuli peknymu zvuku..

no a pak zalezi, co si vymyslis a jak si to nastavis..
a docela veda je v gumach..na suchu na sjetinach za2. krasny kruhy ikdyz to postrada vykon..jede to jen pod plnym, neda se korigovat plynem, coz me sere.. :? na mokru na novejch miselinech neudelas skoro nic..coz uz vubec nechapu... :shock:
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Márty_
Příspěvky: 381
Registrován: 20. 04. 2005 09:42

Příspěvek od Márty_ » 21. 07. 2005 08:29

Takže IS vs 2.5

Měl jsem možnost vyzkoušet naladěný IS a zhruba stejně naladěnou 2.5
Is po chiptuningu sport filtry, na 2.5 upravená hlava, sání, svody, oba vozy omezovač 7.200 ot.

moje hodnocení: Is docela slušný svezení, klidnej chod, pokud chcete předjíždět, musí to člověk trochu potočit, oproti 2,5 se s nim dá jet za 6 l/100km, jelikož je to 16ti ventil, jde rychleji do toček, spotřeba (všech 2.5 co jsem zatim jezdi)l nejde pod 8l (netvrdim že nezajedete s menší spotř.) jede mnohem líp od spoda, předjíždění, naprosto bez problémů vetšinou na 5 r.s. zvuk je u 2.5 hezčí ale v mým případě ten zvuk zase nehraje takovou roli,

náklady na ůdržbu: IS je oproti 2.5tkám u nás poměrně málo a tím pádem jsou díly o dost dražší a hlavně se blbě sháněj, zkuste si sehnat třeba olejovou vanu oba kusy, (kdyby někdo chtěl tak na SZ :lol: )
navíc pokud se neco podělá v hlavě u IS, třeba milionkrát tady rozebírané samostavy, tak jich tam je 16 stejně jako třeba gufer na ventilech atd.....
zlatej 8 miventil, jelikož 18tka neni žádný dělo a člověk jí musí víc vytáčet opotřebení proti 2.5 je taky o něco vižší jinak vše stejné

a k tomu omezovači v závodním autě máme omezovač 7.200ot, auto má odjeto 4 sezony + trénování řadíme skoto vždy na omezovači, a motor jezdí v extrémních podmínkách před měsícem jsme kontrolovali lágry na klikovce, vačku, vahadla, olejový čerpadlo a vše OK
stejně tak v civilním touringu mám omezovač na 7.2 využívám jen čas od času a taktéž vše OK, pokud kupujete kvalitní olej nic se neděje

georgewolfik
Příspěvky: 1890
Registrován: 05. 08. 2006 11:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od georgewolfik » 14. 09. 2007 21:52

BOOST píše:
Flery píše: nojo Hory mel ale upraveny IS a ne jen chipem :lol:

za IS daš víc než za 2,5 já bych vzal co by bylo bohužel touring se v IS nedělal :cry:
A co ti brání si kombík IS postavit. V německu jich pár jezdí, tam najdeš ISo ve všem i v kabrioletu. :wink: A tady v ČR taky jedno 4dvířko IS už je. :wink:
třeba moje 4dv má iso a je to chromák :-)
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=HdXYsiuD0zs comntář by BOOOBIKÁÁÁÁ
www.vlk-art.cz 776 390 176

Odpovědět