takhle to vypada dost obycejne:

zde po rozebrani detail 6. pistu

dalsi:

dalsi, vsimnete si strepin z hlavy v kazdem jednom pistu - zajimavej jev:

detail hlavy:

dalsi obrazek hlavy:

a jeste jeden pro fajnsmekry:

a zde vinnik:

urval se vyfukovej, prave proto je to zajimavy - EDIT sacej, jsem uz zmatenej, tazke plati zrejme teorie Ondruondra_m píše:Jak se tam dostali?
Vždyť je to jednoduchý
Urval se sací ventil, takže hned po urvání to nasálo a místo komprese to fouklo všechno hezky zpět do sání a takhle furt do tý doby než jsi vypnul motor....
vstrik je dobrej, dnes sem vsechny zkousel na kablech z motoru, takze ani vypadek na kablu to nebylondra_m píše:Nejlepší na tom je, že to může bejt na vině úplně něco jinýho, třeba špatnej vstřik.
jo, uz se dejeondra_m píše:Nicméně hezkýNezávidím. Ale teď je ten správný okamžik pro motorový tuning.
Přesně s tímhle problémem jsme teď koupili z D Multivana. A to má najeto opravdu poctivejch, doloženejch 77tis. kmMax-Max píše:Mam 3 teorie s rovnakym koncem:
1. ulomil se ventil v sedle a rozflakal vse
Anonymous píše:Přesně s tímhle problémem jsme teď koupili z D Multivana. A to má najeto opravdu poctivejch, doloženejch 77tis. kmMax-Max píše:Mam 3 teorie s rovnakym koncem:
1. ulomil se ventil v sedle a rozflakal vse
V německym servisu mu řekli, že to lidé ani nevědi ale že jedno auto z padesáti vyrobených ani nepřejede výrobní hlavu a tento problém nastane. Pouze prý nepřesnosti ve výrobě