Na co si dát bacha při koupi isa?
Na co si dát bacha při koupi isa?
Prosím o rady, abych nekoupil nějakou vylítanou potvoru. Jeden tady stojá nedaleko v bazaru a je moc pěknej. V pondělí se na něj chystám mrknout, tak prosím poraďte co zkontrolovat?
Jak je to s rozvodama? Co může bejt popřípadě s motorem? Může taky cvakat, jako M40? .......
Předem Děkuji
Jak je to s rozvodama? Co může bejt popřípadě s motorem? Může taky cvakat, jako M40? .......
Předem Děkuji
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
jako M40 to cvakat nikdy nebude.... bo to nemá hydroštely
šajze - sem se těma moravákama nakazil
možná Jelínek
Rozvodovej řetěz, pokud je vytahanej, tak "zvoní" o vodící lišty v rozmezí 2000 - 3500 rpm ... nejlíp poslechnout při otevřený haupně na neutrál
ps: vačky to má dvě.. (slovy 2)
šajze - sem se těma moravákama nakazil


Rozvodovej řetěz, pokud je vytahanej, tak "zvoní" o vodící lišty v rozmezí 2000 - 3500 rpm ... nejlíp poslechnout při otevřený haupně na neutrál

ps: vačky to má dvě.. (slovy 2)

(oo=[][]=oo) origo power (oo=[][]=xo) žižka power (ox=[][]=xo) EX DC power (xx=[][]=xo) super žižka power (xx=[][]=xx) slepejš power
Děkuji, děkuji!
Pokud ještě někoho napadne něco, na co si dát bacha, nechť napíše
Všechny rady a poznatky jsou vítány!
Do pondělí toho potřebuju vědět co nejvíc...
Pokud ještě někoho napadne něco, na co si dát bacha, nechť napíše

Všechny rady a poznatky jsou vítány!
Do pondělí toho potřebuju vědět co nejvíc...

ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
Takže is vypadá moc pěkně i pěkně jede(kupodivu líp než 1,6
)
Ale s volnoběhem to už moc růžově nevypadá. Houpe jak za studena, tak za tepla úplně stejně
a když se trochu přidá plyn (na volnoběh), tak se to taky malinko hádá.
Připomíná mi to můj bývalý problém (špatný těsnění v sání), ale já měl strašně bohatou směs a u tohohle je OK.
Předchozí majitel to měl v Inveltu . . . a nic
Jo a ten řetěz je taky slyšet. Okolo těch 2500ot./min.
Cena je 65000,- a jinak je to libovka. Co vy na to??

Ale s volnoběhem to už moc růžově nevypadá. Houpe jak za studena, tak za tepla úplně stejně


Připomíná mi to můj bývalý problém (špatný těsnění v sání), ale já měl strašně bohatou směs a u tohohle je OK.
Předchozí majitel to měl v Inveltu . . . a nic

Jo a ten řetěz je taky slyšet. Okolo těch 2500ot./min.
Cena je 65000,- a jinak je to libovka. Co vy na to??
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
pravej zadní lem je LEHCE chycenej. Ale jak píšu, opravdu jenom málo!tomik píše:Jestli je to libovka tak by to za 65šlo+10investice

Ale ten motor se mi nezdá

Toho může bejt moc...
Má iso a 1,6 M40 stejnou váhu vzduchu a volnoběžnej ventil?

ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
- tomik
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 04. 04. 2004 10:14
- Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
- Kontaktovat uživatele:
Fakt je ten,že přestavuju is bez koroze a s motorem v cajku a bude stát.
60tis.
60tis.
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz