Na co si dát bacha při koupi isa?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
magiccc
Plaváček
Příspěvky: 1925
Registrován: 21. 04. 2004 10:39
Bydliště: hlavní město piva

Na co si dát bacha při koupi isa?

Příspěvek od magiccc » 20. 05. 2005 20:27

Prosím o rady, abych nekoupil nějakou vylítanou potvoru. Jeden tady stojá nedaleko v bazaru a je moc pěknej. V pondělí se na něj chystám mrknout, tak prosím poraďte co zkontrolovat?
Jak je to s rozvodama? Co může bejt popřípadě s motorem? Může taky cvakat, jako M40? .......
Předem Děkuji
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW

Uživatelský avatar
pkot
Příspěvky: 2278
Registrován: 26. 11. 2004 00:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od pkot » 20. 05. 2005 20:47

Cvakat tam muze rozvodovej retez .
Ale vacku to ma uz vpoho .

Uživatelský avatar
Pawka G.
Příspěvky: 2858
Registrován: 11. 12. 2003 19:33
Bydliště: Metropolis - odjakživa :-)

Příspěvek od Pawka G. » 21. 05. 2005 00:29

Hlavně skoukni jesttli to není moc zrezlý...prahy, pod baterkou a pojistkama, spoj podlahy a stěny za motorem, zadní kapsy a tak---
E36 323i coupé

Uživatelský avatar
Dymak
Příspěvky: 567
Registrován: 24. 07. 2003 18:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dymak » 21. 05. 2005 04:34

jako M40 to cvakat nikdy nebude.... bo to nemá hydroštely
šajze - sem se těma moravákama nakazil :lol: možná Jelínek :lol:
Rozvodovej řetěz, pokud je vytahanej, tak "zvoní" o vodící lišty v rozmezí 2000 - 3500 rpm ... nejlíp poslechnout při otevřený haupně na neutrál :wink:
ps: vačky to má dvě.. (slovy 2) :lol:
(oo=[][]=oo) origo power (oo=[][]=xo) žižka power (ox=[][]=xo) EX DC power (xx=[][]=xo) super žižka power (xx=[][]=xx) slepejš power

PHRA
Příspěvky: 222
Registrován: 11. 03. 2004 20:32
Bydliště: Brno

Příspěvek od PHRA » 21. 05. 2005 15:09

Nejhorší jsou dezinformace.
M42 (iSo) má hydroštely, to že jsou většinou bez problémů je vec druhá.

Uživatelský avatar
magiccc
Plaváček
Příspěvky: 1925
Registrován: 21. 04. 2004 10:39
Bydliště: hlavní město piva

Příspěvek od magiccc » 21. 05. 2005 19:39

Děkuji, děkuji!
Pokud ještě někoho napadne něco, na co si dát bacha, nechť napíše :wink:
Všechny rady a poznatky jsou vítány!
Do pondělí toho potřebuju vědět co nejvíc... 8)
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW

PHRA
Příspěvky: 222
Registrován: 11. 03. 2004 20:32
Bydliště: Brno

Příspěvek od PHRA » 21. 05. 2005 20:34

Není od věci se před nákupem zastavit na geometrii, pokud není v tolerancích, tak nemá cenu kupovat.

Uživatelský avatar
magiccc
Plaváček
Příspěvky: 1925
Registrován: 21. 04. 2004 10:39
Bydliště: hlavní město piva

Příspěvek od magiccc » 23. 05. 2005 19:10

Takže is vypadá moc pěkně i pěkně jede(kupodivu líp než 1,6 :lol: )
Ale s volnoběhem to už moc růžově nevypadá. Houpe jak za studena, tak za tepla úplně stejně :cry: :cry: a když se trochu přidá plyn (na volnoběh), tak se to taky malinko hádá.
Připomíná mi to můj bývalý problém (špatný těsnění v sání), ale já měl strašně bohatou směs a u tohohle je OK.
Předchozí majitel to měl v Inveltu . . . a nic :cry:
Jo a ten řetěz je taky slyšet. Okolo těch 2500ot./min.
Cena je 65000,- a jinak je to libovka. Co vy na to??
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW

Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomik » 23. 05. 2005 21:36

Jestli je to libovka tak by to za 65šlo+10investice

Uživatelský avatar
magiccc
Plaváček
Příspěvky: 1925
Registrován: 21. 04. 2004 10:39
Bydliště: hlavní město piva

Příspěvek od magiccc » 24. 05. 2005 21:28

tomik píše:Jestli je to libovka tak by to za 65šlo+10investice
pravej zadní lem je LEHCE chycenej. Ale jak píšu, opravdu jenom málo! :wink:
Ale ten motor se mi nezdá :(
Toho může bejt moc...
Má iso a 1,6 M40 stejnou váhu vzduchu a volnoběžnej ventil?
:oops: Asi ne, co? Že bych ozkoušel alespoň tohle.
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW

Uživatelský avatar
magiccc
Plaváček
Příspěvky: 1925
Registrován: 21. 04. 2004 10:39
Bydliště: hlavní město piva

Příspěvek od magiccc » 24. 05. 2005 21:30

Kolik za novej řetěz? A asi nějaký ty kladky, bo jak to tam je..
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW

Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomik » 24. 05. 2005 22:10

Rozvody vyjdou-řetěz,kola,napínák a vodítko asi kolem 5tis.
Ventyl není stejnej.-mám ho tu-dobrej-1000kč.
Váha je stejná s 1,8 M40.

Uživatelský avatar
Gerchan
Příspěvky: 278
Registrován: 01. 07. 2004 14:18
Bydliště: ČR

Příspěvek od Gerchan » 28. 05. 2005 19:02

Za 65 je to moc, nešel bych do toho. Kdyby byl komplet v cajku, tak snad, ale takhle... Cenu stáhni dolů - na 55 max. a ta desítka ti zbyde na opravu. Nekupuj první, co vidíš, kdo si počká, ten se dočká :wink: Neuspěchej to :wink:

Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomik » 29. 05. 2005 15:27

Fakt je ten,že přestavuju is bez koroze a s motorem v cajku a bude stát.
60tis.
dovoz automobilů,vrakoviště,specializace E30 IS,M3 E30,Alpina.Neregistrován http://tomikauta.webnode.cz

Odpovědět