

S tim se pleteš, 320iS se skutečně přezdívá M3 pro chudé a to proto:BOOST píše:2 MAX-MAX: Škoda, že neumíš německy a nemůžeš si přečít ten článek o ISu. Pak by jsi se možná nedivil, že může žrát míň než 1.6. Ten motor je mnohem modernější než M40. Je stavěnej, aby byl výkonej a zároveň dokázal dobře hospodařit s palivem. Někde tu bylo založené téma za kolik jezdí majitelé IS a všichni psali průměr něco přes 7 litrů. Nemám potřebu obhajovat ISo za každou cenu. Sám mám i 2.5 a je jasný, že jede líp, i když taky jsem čekal že to bude větší raketa, když tady o tom každej básní jak to jede. Rozdíl mezi 2.5 a ISem mi ale nepřijde zase tak propastnej, jak se tady tvrdí. Navíc jak tu někdo psal, že 320IS se říkalo M3 pro chudé, tak to si popletl, protože ISu se říkalo M3 pro chudé, proč asi? Že to jelo stejně jako M40 1.8? Navíc mi přijde, že někteří lidé tady na fóru nejsou vůbec objektivní, protože musejí mít jedině 6 válců, všechno co má míň je pro ně plevel.
Nechci se s tebou hádat, ale já jsem to spojení s ISem jako M3 pro chudé opravdu někde četl, akorát si nepamatuju kde. 320IS byla vyráběná pro italský a portugalský trh. A opravdu se jí říkalo malá M3. Čistě logicky nechápu proč by se mělo 320IS říkat M3 pro chudé, když výkon takřka stejný a v ceně zase tak moc velký rozdíl určitě nebyl, takže by si ho chudý opravdu těžko mohli dovolit a kvůli tomu růču to bych taky něřek.adam320. píše: S tim se pleteš, 320iS se skutečně přezdívá M3 pro chudé a to proto:
V Itálii je dost vysoké povinné ručení pro vyšší obsahy a pro jejich trh bylo vyrobeno toto auto,niménědůvod je tento má výkon 141 kw což je o 2 kw míň než nejslabší M3, tudíš pro ty chudé kteří neměli na to platit za vyšší obsah než 2.0 a chtěli férovou káruJiný název tohoto auta je malá m3
No vidiš, takhle jsem se nad tim nezamyslelBOOST píše:Nechci se s tebou hádat, ale já jsem to spojení s ISem jako M3 pro chudé opravdu někde četl, akorát si nepamatuju kde. 320IS byla vyráběná pro italský a portugalský trh. A opravdu se jí říkalo malá M3. Čistě logicky nechápu proč by se mělo 320IS říkat M3 pro chudé, když výkon takřka stejný a v ceně zase tak moc velký rozdíl určitě nebyl, takže by si ho chudý opravdu těžko mohli dovolit a kvůli tomu růču to bych taky něřek.adam320. píše: S tim se pleteš, 320iS se skutečně přezdívá M3 pro chudé a to proto:
V Itálii je dost vysoké povinné ručení pro vyšší obsahy a pro jejich trh bylo vyrobeno toto auto,niménědůvod je tento má výkon 141 kw což je o 2 kw míň než nejslabší M3, tudíš pro ty chudé kteří neměli na to platit za vyšší obsah než 2.0 a chtěli férovou káruJiný název tohoto auta je malá m3
320 IS v základu - 51.714 DMAnonymous píše:Otazkou je jakej cenovej rozdíl mezi nima byl v tý době
Ano tímto je tvuj názor pochopitelnej a francis ho potvrzuje v tomto příspěvku:viewtopic.php?t=9533&postdays=0&postord ... b8298ee3d0BOOST píše:320 IS v základu - 51.714 DMAnonymous píše:Otazkou je jakej cenovej rozdíl mezi nima byl v tý době
M3 v základu - 58.300 DM
Rozdíl to je, ale že by to bylo nějak výrazný, že by se o 320 IS dalo říct, že byla pro chudý, to bych neřekl.
Sice je to název alegorickej:lol: , ale já bych řekl, že celkem trefnej a řekl bych že ISu rozhodně patří.adam320. píše: Ano tímto je tvuj názor pochopitelnej a francis ho potvrzuje v tomto příspěvku:viewtopic.php?t=9533&postdays=0&postord ... b8298ee3d0
Sice je tam více názorů, vidim že ses taky zapojil, nicméně ten motor má na ventilovim víku nápis Mpower, což 318iS nemá, tudíš je to jasný...máš pravdu.....pro chudé je alegorickej název
já se tim nesnažil opovrhovat iSemBOOST píše:Sice je to název alegorickej:lol: , ale já bych řekl, že celkem trefnej a řekl bych že ISu rozhodně patří.adam320. píše: Ano tímto je tvuj názor pochopitelnej a francis ho potvrzuje v tomto příspěvku:viewtopic.php?t=9533&postdays=0&postord ... b8298ee3d0
Sice je tam více názorů, vidim že ses taky zapojil, nicméně ten motor má na ventilovim víku nápis Mpower, což 318iS nemá, tudíš je to jasný...máš pravdu.....pro chudé je alegorickej název
Tak jsem to taky nemyslel, že by jsi opovrhoval ISem.Anonymous píše: já se tim nesnažil opovrhovat iSem![]()
Teda klobouk dolu, to musely byt ultra mega super svicky, ze ti pridaly 17 koni, nebo vlastne 15, dva kone si ziskal tim filtrem, ze?Dave píše:asi nemá smysl porovnávat M3 a iS jak 320 tak 318.
Má cenu porovnat 318iS s 318i a 320iS s 320i
Jinak veškerý iS jsou podvozkove nekde jinde. Preci jenom Mtech podvozek je hodne dobrej navic na E30. Já s iS jezdil kolem 8l a to jsem jezdil hodně po dalnici. Jinak s 318 jsem nikdy nejel vic nez 180 techometrovejch, což s iS jsem jen na 4ku. Staci si to porovnat i výkonove iS má bez úprav 100kW, já měl díky výfuku bez katu, lepším svíčkám a filtru 150koní. Navíc ten motor dává kompresi 10:1 a ani dneska nenajdeme jen tak auto, který má takový kompresní poměr. Spotřeba tohoto auta je nižší než 318i jelikož 16 ventilů lépe hospodaří s palivem a nárůst výkońu je rychlejší. Tot asi vše. Jsem ovlivněný bývalý majitel iS a nedám na něj dopustit. ´Jde s ním jezdit jak úsporně tak sportovně.
tak tos toho jeste moc neslysel,_Boban píše: A o tom, ze by ventily hospodarily s palivem slysim take prvne
jeste neco starsiho bys nenasel?hrca píše:to Samiq:
Mno, ty časy máš spočítaný dobře, ale s těma ventilama ses netrefil.![]()
Ono u víceventilových motorů jde hlavně o to, využít co nejlíp horní plochu válce k přívodu směsi/odvodu spalin.
Víc menších ventilů má větší celkovou plochu (průřez) nasávání/vypouštění spalin, než dva velký.![]()
Zkus si nakreslit kruh, a do něj dva velký, spočítej si jejich plochu, a potom to udělej se čtyřma menšíma...píer na druhou a jedem![]()
Ono jako čtyřventil je tak akorát, vzhledem k poměru využití plochy a komplikovanosti zařízení...
Třeba taková Yamaha dělá u svých sportovních biků od roku 85 s ůspěchem pětiventilový motory (3sací/2výfuk)![]()