IS/M40
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Ja netvrdim, ze som odbornik na iS, ale prezradte mi konecne niekto tu neprekonatelnu pritazlivost isa, lebo ja to povazujem za priemerny motor. Uvedomte si, ze na zaciatku oznacenia motora ma Mxx a nie Sxx. M42 je IBA DERIVAT M40. Za 7 litrov ked na to sliapem? Nedajte sa vysmiat. 7 l/100 urobis s problemami na obyc 316, mam taky dojem.
No skuste sa na to pozriet inak: kolko namahy, penazi a casu date motoru, kym je v TOP stave? Bezny R6, uznajte pani odbornici, vydrzi ovela viac za menej penazi. Je to obyc. 1,8 s 16V hlavou a vytocenym vykonom bez razantnejsich uprav zvysku zeleza, vysledny efekt po rokoch uzivania je asi taky, ako nadupany maly motor vo fiate. Vylagrovany, pretoze je to nanho vela.
Prosim, netahajme sem podvozok a podobne, je to spotrebna zalezitost.
Gustois, nic v zlom, ale iS na 325 nema ani ked sa rozkrajas a okruh je subjektivny dojem. Tfuj, to som sa rozpisal. Berte to ako moj nazor.
No skuste sa na to pozriet inak: kolko namahy, penazi a casu date motoru, kym je v TOP stave? Bezny R6, uznajte pani odbornici, vydrzi ovela viac za menej penazi. Je to obyc. 1,8 s 16V hlavou a vytocenym vykonom bez razantnejsich uprav zvysku zeleza, vysledny efekt po rokoch uzivania je asi taky, ako nadupany maly motor vo fiate. Vylagrovany, pretoze je to nanho vela.
Prosim, netahajme sem podvozok a podobne, je to spotrebna zalezitost.
Gustois, nic v zlom, ale iS na 325 nema ani ked sa rozkrajas a okruh je subjektivny dojem. Tfuj, to som sa rozpisal. Berte to ako moj nazor.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
co se týká spotřeby, tak jezdím s iSem s průměrem 8,8 počítáno za 12000km nejmenší 7,79, největší 11,52 (zimní ježdění do práce 6km).
Nebudu tvrdit, že ten motor je absolutní špička, ale když si vezmu varianty E30, tak si troufám tvrdit, že lepší je jen 323/325i a zatím jsem nepotkal ETU, tak nemůžu srovnávat. Nebavím se o M3. Navíc z mého pohledu má spoustu technických řešení kterými si mě ten motor získal, například bezrozdělovačové zapalování. Dalším úhlem pohledu může být ekonomika provozu, která není jen o povinném ručení, ale taky o oleji, svíčkách,....
Nebudu tvrdit, že ten motor je absolutní špička, ale když si vezmu varianty E30, tak si troufám tvrdit, že lepší je jen 323/325i a zatím jsem nepotkal ETU, tak nemůžu srovnávat. Nebavím se o M3. Navíc z mého pohledu má spoustu technických řešení kterými si mě ten motor získal, například bezrozdělovačové zapalování. Dalším úhlem pohledu může být ekonomika provozu, která není jen o povinném ručení, ale taky o oleji, svíčkách,....
Řekl bych, že ISo má trochu upravený ten zbytek železa, trocha počteníčka o motoru třeba tady:http://www.esatclear.ie/~bpurcell/318is ... o_ignition
Nemá cenu tady rozebírat, kterej motor vydrží víc, jestli M20 nebo M42. Tenhle fakt hodně ovlivňuje jak se k tomu motoru majitel chová. Když dostane auto do ruky nějaký prase, který ho točí hned za studena a dává mu pořád kouř, tak oddělá po krátkým čase spolehlivě i M20. Jinak tvrdit tady, že ISo musí být po pár tisících vylítaný, to bych se radši nejdřív podíval po nějakejch faktech u sousedů v německu. Žádnou vyjímkou nejsou ISa, který mají 300.000km a pořád šlapou v pohodě. Je jasný, že je ISo hodně choulostivý na vytáčení za studena, jako každej 16-ti ventil. Ale když se nechá motor dobře ohřát, tak snese dost.
Podrobná recenze motoru je tady:http://www.schwarzone.de/e30/fotost/f00374/f00374.htm
Nemá cenu tady rozebírat, kterej motor vydrží víc, jestli M20 nebo M42. Tenhle fakt hodně ovlivňuje jak se k tomu motoru majitel chová. Když dostane auto do ruky nějaký prase, který ho točí hned za studena a dává mu pořád kouř, tak oddělá po krátkým čase spolehlivě i M20. Jinak tvrdit tady, že ISo musí být po pár tisících vylítaný, to bych se radši nejdřív podíval po nějakejch faktech u sousedů v německu. Žádnou vyjímkou nejsou ISa, který mají 300.000km a pořád šlapou v pohodě. Je jasný, že je ISo hodně choulostivý na vytáčení za studena, jako každej 16-ti ventil. Ale když se nechá motor dobře ohřát, tak snese dost.
Podrobná recenze motoru je tady:http://www.schwarzone.de/e30/fotost/f00374/f00374.htm
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- gusto318is
- Příspěvky: 322
- Registrován: 24. 03. 2004 11:05
- Bydliště: Bratislava
Úplne zbytočne sa tu naťahujeme, chleba ani benzín kvôli tomu lacnejšie nebudú..Max-Max píše:Ja netvrdim, ze som odbornik na iS, ale prezradte mi konecne niekto tu neprekonatelnu pritazlivost isa, lebo ja to povazujem za priemerny motor. Uvedomte si, ze na zaciatku oznacenia motora ma Mxx a nie Sxx. M42 je IBA DERIVAT M40. Za 7 litrov ked na to sliapem? Nedajte sa vysmiat. 7 l/100 urobis s problemami na obyc 316, mam taky dojem.
No skuste sa na to pozriet inak: kolko namahy, penazi a casu date motoru, kym je v TOP stave? Bezny R6, uznajte pani odbornici, vydrzi ovela viac za menej penazi. Je to obyc. 1,8 s 16V hlavou a vytocenym vykonom bez razantnejsich uprav zvysku zeleza, vysledny efekt po rokoch uzivania je asi taky, ako nadupany maly motor vo fiate. Vylagrovany, pretoze je to nanho vela.
Prosim, netahajme sem podvozok a podobne, je to spotrebna zalezitost.
Gustois, nic v zlom, ale iS na 325 nema ani ked sa rozkrajas a okruh je subjektivny dojem. Tfuj, to som sa rozpisal. Berte to ako moj nazor.

Max: Ak si si prebehol Boostove linky, tak si už asi zistil, že M42 je derivátom S14, nie M40.
A hlavne, tvrdíš, že okruh je subjektívny, s čím zásadne nesúhlasím. Čo môže byť, kua, objektívnejšie..??? Obe autá v podobnom stave, obe na slickoch, zhruba rovnako zdatní vodiči. Existuje niečo objektívnejšie pre porovnanie? Ak áno, čo to je...????
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ja po nemecky neviem ani prdnut a citat uz vobec niegusto318is píše:Max: Ak si si prebehol Boostove linky, tak si už asi zistil, že M42 je derivátom S14, nie M40.
A hlavne, tvrdíš, že okruh je subjektívny, s čím zásadne nesúhlasím. Čo môže byť, kua, objektívnejšie..??? Obe autá v podobnom stave, obe na slickoch, zhruba rovnako zdatní vodiči. Existuje niečo objektívnejšie pre porovnanie? Ak áno, čo to je...????


Okruh: mozno snaha majitela silnejsieho a vymazlenejsieho auta o to, aby nesiel domov na plataku, ale tak ci tak, 136 a 170 PS je trochu rozdiel, sa mi zda. A vela robi psychika pilota slabsieho stroja, o tom sa mozme porozpravat niekde na zraze.
O.K., neriesme, je to zrejme večny spor a my ho nevyriesime. Len neviem, preco sa vyvoj majitelov iS ubieha smerom k 2.5i


325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
výdrž IS-prodal jsem přesně před rokem svoje IS.
koupil mu ho táta-95tis.zůstalo u mě ve městě.
asi tak sto lidí mi říkalo,jestli jsem to prodal a co to je za prase.
např-přijel ke kámošoj,tam stál 2hod,skočil do toho-1omezovač,2 omezovač,...
auto stálo v práci od rána a ve čtyři odpoledne-1 kouř od gum,2 omezovač.
nepočítám pálení gum,atd.......
před 14dny mu praskla vačka
no,nečekal jsem že to vydrží tak dlouho
koupil mu ho táta-95tis.zůstalo u mě ve městě.
asi tak sto lidí mi říkalo,jestli jsem to prodal a co to je za prase.
např-přijel ke kámošoj,tam stál 2hod,skočil do toho-1omezovač,2 omezovač,...
auto stálo v práci od rána a ve čtyři odpoledne-1 kouř od gum,2 omezovač.
nepočítám pálení gum,atd.......
před 14dny mu praskla vačka



no,nečekal jsem že to vydrží tak dlouho
Origo v německých papírech mám já 1125kg.Max-Max píše:aku vahu mate uvedenu v papieroch iS? Podla moznosti origo papiere, nie prestavba, tam je to vzdy cudne.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Pro ty co tvrdí, že ISo má vyhnanej výkon, jsi zapomněl tomíku uvést, že to ISo bylo čipnutý, mělo komplet laďák SUPERSPRINT (od svodů až po koncovku, prostě komplet), ostřejší vačky (to si nepamatuju přesně jestli jsi to řikal). Na brzdě nebylo, ale 2.5i ti ujela na sprintu v Mimoňi na 400m jen o půl auta a ne jednou, nebyla to žádná náhoda). Takže to určitě mělo o dost koníků víc než série a vydržlo to takovýhle prasácký zacházení rok. Toho idiota jsem viděl na vlastní oči v koloně do Hradce minulý rok, auta před ním popojela, mezera tak 15m, okamžitě za jedna, kouř od gum a hned zase stál na brzdách.Anonymous píše:výdrž IS-prodal jsem přesně před rokem svoje IS.
koupil mu ho táta-95tis.zůstalo u mě ve městě.
asi tak sto lidí mi říkalo,jestli jsem to prodal a co to je za prase.
např-přijel ke kámošoj,tam stál 2hod,skočil do toho-1omezovač,2 omezovač,...
auto stálo v práci od rána a ve čtyři odpoledne-1 kouř od gum,2 omezovač.
nepočítám pálení gum,atd.......
před 14dny mu praskla vačka![]()
![]()
![]()
no,nečekal jsem že to vydrží tak dlouho

Tady je na fotkách z Luštěnic, kdy ještě říkalo tomíkovi pane a mělo se jako v bavlnce:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- gusto318is
- Příspěvky: 322
- Registrován: 24. 03. 2004 11:05
- Bydliště: Bratislava
Buď jsi nikdy IS neměl, nebo jsi koupil vyhrkanou pračku a nacpal jsi do ní hromadu peněz a stejně to nebylo ono, jinak si tvoje argumenty nedokážu vysvětlit. IS převyšuje M40 ve všem co mě napadá, výkon, spotřeba, životnost, hlučnost atd. Mluvím z vlastní zkušenosti, oba typy motorů jsem několikrát pod kapotou měl.Max-Max píše:Budme konecne realisti a prestanme z iS robit maly zazrak. Motor je silene nachylny na dobre zaobchadzanie, ma mozno najnizsiu zivotnost zo vsetkych motorov v e30, zere to kvalitne dost takmer ako R6 a poistka nie je argument na to, aby som ho vychvaloval az do nebes. Podvozok sa da bez problemov zohnat lepsi, tak co je take skvele na iS? Ze je to prvy non-M motor s 16V v BMW? Ze vytoceny ma zvuk jak nasrana kosacka? Napise mi niekto vynimocnost tohto pokracovatela M40?
Tak a flamewar muze zacit.
No, to je trochu odvazne tvrzeni. Za kolik teda tobe IS jezdilo? Bych chtel videt BMW v benzinu, ktery bude jezdit za min nez 7 litru. Me teda vychazi 1.6 na spotrebu v porovnani dobre.Luboš píše:Za 7 litrov ked na to sliapem? Nedajte sa vysmiat. 7 l/100 urobis s problemami na obyc 316, mam taky dojem.
Já mám zase dojem, že nejen že jsi neměl IS, ale ani žádnej čtyrválec od BMW. 316 žere z maloválců nejvíce.