

I přes to všechno bych ho nevyměnil

honzaque píše:Cau. Ctel bych si koupit e30. Mam ted skodovku. Tak sem se chtel zeptat jakej motor a na co si mam davat bacha. dik.
ja presedlal ze skodovky na 318 nekdy v unoru ..honzaque píše:no je fakt,ze 318 by mi urcite nadmiru stacila,ale mel sem pucenou 320 a bylo to fakt super svezeni. Budu o tom este dlouho premejslet,ale asi nakonec pudu do ty 318,uz kvuli spotrebe. I kdyz 325 me laka jako nic jinyho.a jaky je svezeni s tou etou?
Jejda, teď jsem to někam psal. No, řekl bych, že lepší, než s dvoulitrem, tETA má větší krouťák, ale zas tam, kde se dvoulitr rozjíždí, ETA končí... Musel by sis to zkusit. Spotřeba bude v porovnání s dvojkou nižší, teda samozřejmě při stejném stavu aut...honzaque píše:no je fakt,ze 318 by mi urcite nadmiru stacila,ale mel sem pucenou 320 a bylo to fakt super svezeni. Budu o tom este dlouho premejslet,ale asi nakonec pudu do ty 318,uz kvuli spotrebe. I kdyz 325 me laka jako nic jinyho.a jaky je svezeni s tou etou?
Tak zrovna M40 bych řekl, že není zrovna super motor. A není to jen můj názor, podívej se po nedávným tématu "který motor od BMW je nejhorší" (nebo tak nějak). Vačka a hydroštely - kapitola sama pro sebe. Oproti M40 podle mě zlatá M10, má řetěz a navíc nějaký hydroštely tě vůbec netrápěj.LACA píše:Tak třeba v plasťáku je podle mě super motor M40 (možná se mnou někdo nebude souhlasit). Na M10 se vyser, i když Chimerovi jezdí dvema i bez voleje![]()
Ne nadarmo se řiká: Plasťáček fešáček.![]()
Můj osobní pocit (chromáci ať si zacpou voči): chromák mi kapičku opakuju kapičku a znova opakuju kapičku připomíná žigula![]()
Ale tuning přece maže všechno (bacha ale na tuzing a jinej bastl)
plasťák M40 - super volba (samozřejmě v rámci spotřeby)
325 jistí to ostatní
Hehe... s timhle souhlasili po chvilce dohadu i technici z AuTecu.LACA píše: Můj osobní pocit (chromáci ať si zacpou voči): chromák mi kapičku opakuju kapičku a znova opakuju kapičku připomíná žigula![]()
no ... kamos ma zigula a ja chromaka ...Marosh píše:Hehe... s timhle souhlasili po chvilce dohadu i technici z AuTecu.LACA píše: Můj osobní pocit (chromáci ať si zacpou voči): chromák mi kapičku opakuju kapičku a znova opakuju kapičku připomíná žigula![]()
Konstrukcne je E30 proste zigulovi podobna.
Myslím, že špatný hydroštely je větší pravděpodobnost, než prasklá hlava. A zvuk špatných hydroštelů je úděsnej. Pro někoho, kdo chce mít auto relativně v pořádku (což asi skoro každý) je to něco hrozného. Ale jinak M40 není vůbec špatná volba, kamarád je max. spokojený.KuaJa píše:To bude chtit na jakejkoliv motor, aby mu to nekdo poslechl.
M40 se tady sice resila horem dolem, ze cvaka, ale nikdo nedospel k tomu, ze mu cvakajici hydrostely znicily auto. Me to sice stve, ale jezdim spokojene s pustenym radiem a je to.
Jestli koupi 6-ti val, kterej bude mit prasklinu v hlave, tesneni v tahu, vylechtanou spojiku, cely ulozeni naprav pryc atp. spoustu dalsich veci, ktery 20 let stary kary maji, tak se napali mnohem vic. Zalezi na konkretnim stavu konkretniho auta a jestli to ma za dobre, tak ja bych auto po sve zkusenosti s cvakajicima hydrama klidne koupil.