I přes to všechno bych ho nevyměnil
co si mam koupit?
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Já ti to řeknu asi tak : Já osobně, jako student bez nějakejch velkejch příjmů, používám auto jen na brigádu. To znamená deset kilometrů tam, deset zpět. Cesta je asi 4km přes město a 6km na pětku klíďánko devadesát mimo město. Ale jak už jsem mluvil s Maxem - i přes to, že je ručička teploty uprostřed zhruba ve 3/4 cesty, auto je ve svý podstatě z větší části cesty pořád studený. A tímto stylem jezdím teď na jaře kolem 11,5 - 12l
Nevim nó. Ale na druhou stranu jsem byl v Praze - celou cestu po dálnici jsem nejel pod 160, zpět jsem zkoušel max. Něco jsem najezdil po Praze = prostě celkově cca 200km. No a tady v Ústí jsem bral benzín za 500. Když jsem to teda potom spočítal, vyšlo mi to asi na 10l/100km. To si zase nemyslim že by bylo špatný na ten styl jízdy. Prostě mě to auto připadá, jak kdyby mě jednou chtělo sežrat a další den jako kdyby to jezdilo zadarmo
I přes to všechno bych ho nevyměnil
I přes to všechno bych ho nevyměnil
Re: co si mam koupit?
honzaque píše:Cau. Ctel bych si koupit e30. Mam ted skodovku. Tak sem se chtel zeptat jakej motor a na co si mam davat bacha. dik.
Tady máš super nabídku, a ještě k tomu z Karlových Varů:
viewtopic.php?t=14203
Jestli je to tak, jak majitel píše (kterého neznám, viděl jsem jen fotky), tak budeš mít de facto zánovní BMW řady E30, na kterém nikdo nic nesprasil a to je v Čechách takový zázrak, jako se projít u vás po kolonádě a nepotkat Rusa. Jen jednou v životě jsem měl v ruce absolutně nedotčenou servisovanou E30 s 118 000 km (úplně běžně mají najeto tak 250 - 350 tisíc km, ale málokdo to přizná) a vyrazilo mi to dech. Kdo v takovém autě nejel, neuvěří. Bohužel, ty nemáš zkušenosti pro srovnání vrak/lepší/super E30, takže jsi potenciální velmi snadná oběť všech vychcánků, co se chtějí zbavit zbastlený nebo nabořený káry. Jen na okraj - třeba stačí vzít si dvoumetr a změřit si vzdálenost mezi dírkama na kloboucích v prostoru motoru, která má být u čtyřválců (nebo u šestiválců) vždy přesně ... cm. (neřeknu kolik, ať si to schválně kluci s E30 změří a hodí sem svý hodnoty, kolik kdo naměří. To uvidíš mazec
Ale jestli jsi ten typ, co chce dělat frajeřinky, tak si tu 318i v žádném případě nekupuj, protože zbořit ji nebo "vylepšovat" nebo ji nemít rád kvůli malému obsahu je fakt škoda (ale vycházím z teorie, že to nabízené auto je opravdu unikát).
Nakonec obecně: Než koupíš jakkoukoli E30, uplať nebo ukecej tady někoho, kdo přesně konkrétně modelovou řadu E30 dokonale zná po technické stránce a vezmi si ho sebou na prohlídku (já nejsem technik
Ale možná jo.
Pokud začínáš s BMW, běž do 318ky, pokud jezdíš dost po městě, nebo do ETy, pokud jezdíš dálky. Toť moje rada. Myslím, že dvoulitr je zbytečný (a né že se někdo nasere, nemyslím to špatně), dva trojka super, ale je jich málo, a dva pětka by tě mohla vyškolit tak, že tě to bude ještě dlouho mrzet. Traktor se při dnešní ceně nafty podle mě nevyplatí...
ja presedlal ze skodovky na 318 nekdy v unoru ..honzaque píše:no je fakt,ze 318 by mi urcite nadmiru stacila,ale mel sem pucenou 320 a bylo to fakt super svezeni. Budu o tom este dlouho premejslet,ale asi nakonec pudu do ty 318,uz kvuli spotrebe. I kdyz 325 me laka jako nic jinyho.a jaky je svezeni s tou etou?
spokojenost velika
na bezne jezdeni je to akorat. na bezne predjideni taky
a blbnout nepotrebuju ...
davej bacha pri vyberu auta (mimo jine veci i) na stav spotrebaku (gumy, brzdy -desky a kotouce, vyfuk, hadice v motoru, viskozni spojka na vrtuli chlazeni, ... )
urcite bych zajel na stk na tresavku, na test brzd ..
vsechno ty dily jsou dost drahe ... oproti skodovce.
nechci te strasit, v zadnem pripade
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Jejda, teď jsem to někam psal. No, řekl bych, že lepší, než s dvoulitrem, tETA má větší krouťák, ale zas tam, kde se dvoulitr rozjíždí, ETA končí... Musel by sis to zkusit. Spotřeba bude v porovnání s dvojkou nižší, teda samozřejmě při stejném stavu aut...honzaque píše:no je fakt,ze 318 by mi urcite nadmiru stacila,ale mel sem pucenou 320 a bylo to fakt super svezeni. Budu o tom este dlouho premejslet,ale asi nakonec pudu do ty 318,uz kvuli spotrebe. I kdyz 325 me laka jako nic jinyho.a jaky je svezeni s tou etou?
.
Tak třeba v plasťáku je podle mě super motor M40 (možná se mnou někdo nebude souhlasit). Na M10 se vyser, i když Chimerovi jezdí dvema i bez voleje
Ne nadarmo se řiká: Plasťáček fešáček.
Můj osobní pocit (chromáci ať si zacpou voči): chromák mi kapičku opakuju kapičku a znova opakuju kapičku připomíná žigula
Ale tuning přece maže všechno (bacha ale na tuzing a jinej bastl)
plasťák M40 - super volba (samozřejmě v rámci spotřeby)
325 jistí to ostatní
Ne nadarmo se řiká: Plasťáček fešáček.
Můj osobní pocit (chromáci ať si zacpou voči): chromák mi kapičku opakuju kapičku a znova opakuju kapičku připomíná žigula
Ale tuning přece maže všechno (bacha ale na tuzing a jinej bastl)
plasťák M40 - super volba (samozřejmě v rámci spotřeby)
325 jistí to ostatní
'Oo==[][]==oO'
1980 e21 320/6
1987 e30 TC Baur
EX 1987 e30 M10 coupe
EX 1979 e21 M10
1980 e21 320/6
1987 e30 TC Baur
EX 1987 e30 M10 coupe
EX 1979 e21 M10
Re: .
Tak zrovna M40 bych řekl, že není zrovna super motor. A není to jen můj názor, podívej se po nedávným tématu "který motor od BMW je nejhorší" (nebo tak nějak). Vačka a hydroštely - kapitola sama pro sebe. Oproti M40 podle mě zlatá M10, má řetěz a navíc nějaký hydroštely tě vůbec netrápěj.LACA píše:Tak třeba v plasťáku je podle mě super motor M40 (možná se mnou někdo nebude souhlasit). Na M10 se vyser, i když Chimerovi jezdí dvema i bez voleje![]()
Ne nadarmo se řiká: Plasťáček fešáček.![]()
Můj osobní pocit (chromáci ať si zacpou voči): chromák mi kapičku opakuju kapičku a znova opakuju kapičku připomíná žigula![]()
Ale tuning přece maže všechno (bacha ale na tuzing a jinej bastl)
plasťák M40 - super volba (samozřejmě v rámci spotřeby)
325 jistí to ostatní
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
Re: .
Hehe... s timhle souhlasili po chvilce dohadu i technici z AuTecu.LACA píše: Můj osobní pocit (chromáci ať si zacpou voči): chromák mi kapičku opakuju kapičku a znova opakuju kapičku připomíná žigula![]()
Re: .
no ... kamos ma zigula a ja chromaka ...Marosh píše:Hehe... s timhle souhlasili po chvilce dohadu i technici z AuTecu.LACA píše: Můj osobní pocit (chromáci ať si zacpou voči): chromák mi kapičku opakuju kapičku a znova opakuju kapičku připomíná žigula![]()
Konstrukcne je E30 proste zigulovi podobna.
kdyz to stalo vedle sebe ..
vypadalo to ..
usoudili jsme , ze je to proste rozdil mezi zapadnim a vychodnim autem dane doby. a ze ten rozdil je sakra velky.
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
M40? Pro začátek??? No dobře... Rada nad zlato, to je fakt... Ještě si to auto běž koupit sám a pak ho třeba ještě hned odvez do servisu na kontrolu... Hele, jestli je ti líto peněz, běž do M40. Ten motor není špatný, to ne, ale jako člověk bez zkušeností se na 90% spálíš, ptž proč někdo prodává M40? No protože jsou v prdeli hydroštely! Toť můj názor... Já bych šel do R6, jestli tě ta spotřeba a ručení nesere, nebo do M10, jestli tě to sere... V chromu/plastu žádné zásadní rozdíly nejsou, záleží na tom, co se ti líbí víc...
To bude chtit na jakejkoliv motor, aby mu to nekdo poslechl.
M40 se tady sice resila horem dolem, ze cvaka, ale nikdo nedospel k tomu, ze mu cvakajici hydrostely znicily auto. Me to sice stve, ale jezdim spokojene s pustenym radiem a je to.
Jestli koupi 6-ti val, kterej bude mit prasklinu v hlave, tesneni v tahu, vylechtanou spojiku, cely ulozeni naprav pryc atp. spoustu dalsich veci, ktery 20 let stary kary maji, tak se napali mnohem vic. Zalezi na konkretnim stavu konkretniho auta a jestli to ma za dobre, tak ja bych auto po sve zkusenosti s cvakajicima hydrama klidne koupil.
M40 se tady sice resila horem dolem, ze cvaka, ale nikdo nedospel k tomu, ze mu cvakajici hydrostely znicily auto. Me to sice stve, ale jezdim spokojene s pustenym radiem a je to.
Jestli koupi 6-ti val, kterej bude mit prasklinu v hlave, tesneni v tahu, vylechtanou spojiku, cely ulozeni naprav pryc atp. spoustu dalsich veci, ktery 20 let stary kary maji, tak se napali mnohem vic. Zalezi na konkretnim stavu konkretniho auta a jestli to ma za dobre, tak ja bych auto po sve zkusenosti s cvakajicima hydrama klidne koupil.
Tak jsem to nemyslel, zkusenosti rozhodne moc nemam. Ale je fakt, ze uz jsem nacvakal docela dost km (jako na to, ze by to melo nejak skodit) a auto porad jede uplne stejne. Tim jsem myslel to, aby se na cvakajici hydra klidne vyprdnul, jestli to nevadi primo jemu.
Shodneme se oba v tom, aby mu to nekdo prolezl cely a rekl mu, co tam je spatne a spocital, kolik je nutny do toho dat.
Shodneme se oba v tom, aby mu to nekdo prolezl cely a rekl mu, co tam je spatne a spocital, kolik je nutny do toho dat.
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Myslím, že špatný hydroštely je větší pravděpodobnost, než prasklá hlava. A zvuk špatných hydroštelů je úděsnej. Pro někoho, kdo chce mít auto relativně v pořádku (což asi skoro každý) je to něco hrozného. Ale jinak M40 není vůbec špatná volba, kamarád je max. spokojený.KuaJa píše:To bude chtit na jakejkoliv motor, aby mu to nekdo poslechl.
M40 se tady sice resila horem dolem, ze cvaka, ale nikdo nedospel k tomu, ze mu cvakajici hydrostely znicily auto. Me to sice stve, ale jezdim spokojene s pustenym radiem a je to.
Jestli koupi 6-ti val, kterej bude mit prasklinu v hlave, tesneni v tahu, vylechtanou spojiku, cely ulozeni naprav pryc atp. spoustu dalsich veci, ktery 20 let stary kary maji, tak se napali mnohem vic. Zalezi na konkretnim stavu konkretniho auta a jestli to ma za dobre, tak ja bych auto po sve zkusenosti s cvakajicima hydrama klidne koupil.
Sice se s cvakajícíma hydroštelama dá jezdit, ale dobrý to rozhodně není. Hydroštely přece nastavují správnou vůli ventilů a když není správná tak to časem odsere buď vačka nebo vahadla. 
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
a 