MOTOR M20 - benzin v oleji

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
green01
Příspěvky: 15
Registrován: 25. 04. 2005 21:21

MOTOR M20 - benzin v oleji

Příspěvek od green01 » 09. 05. 2005 18:24

Zdravim Vas,
Chcel by som sa opytat mam takovej problem pronika mi benzin do motora tj. do oleje.V enormnim mnozstve,trosku,je to citit kdyz skontroluji olej.
Dekuji

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 09. 05. 2005 19:35

Tipoval bych špatné těsnění pod hlavou a nebo prasklou hlavu. Ale spíš tu hlavu.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR

Příspěvek od Francis » 09. 05. 2005 20:10

green01 píše:Zdravim Vas,
Chcel by som sa opytat mam takovej problem pronika mi benzin do motora tj. do oleje.V enormnim mnozstve,trosku,je to citit kdyz skontroluji olej.
Dekuji
Dokud nenapíšeš typ motoru, jsou všechny rady pouhá věštba.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

green01
Příspěvky: 15
Registrován: 25. 04. 2005 21:21

.

Příspěvek od green01 » 09. 05. 2005 20:17

Typ motora 320i e30

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Re: .

Příspěvek od Francis » 09. 05. 2005 20:26

green01 píše:Typ motora 320i e30
Výslech pokračuje: Rok výroby? Druh zapalování/vstřikování?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

green01
Příspěvky: 15
Registrován: 25. 04. 2005 21:21

.

Příspěvek od green01 » 09. 05. 2005 20:46

rok 86,ostatni nevím

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 09. 05. 2005 20:52

na tom vůbec nezáleží
nestrachuj se žádná hlava prasklá to neni, BOOST si zřejmě nikdy nečuchnul k víčku ventilovýho víka, po benzínu smrděj téměř všechny starý auta, nejčastější příčinou jsou načatý pístní kroužky, nebo gufera ventilů, jak moc oleje se ti ztrácí z motoru(kolik dolejváš a jak často)?
Nemusí to znamenat žádnej akutní problém, prostě to auto už nebude top richtik ale klidně najezdí v pohodě eště100tisíc, smrdí to hodně moc, jako připadá ti že je tam toho hodně, nebo jenom lehkej závan?
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 09. 05. 2005 21:08

adam320 píše:na tom vůbec nezáleží
nestrachuj se žádná hlava prasklá to neni, BOOST si zřejmě nikdy nečuchnul k víčku ventilovýho víka, po benzínu smrděj téměř všechny starý auta, nejčastější příčinou jsou načatý pístní kroužky, nebo gufera ventilů, jak moc oleje se ti ztrácí z motoru(kolik dolejváš a jak často)?
Nemusí to znamenat žádnej akutní problém, prostě to auto už nebude top richtik ale klidně najezdí v pohodě eště100tisíc, smrdí to hodně moc, jako připadá ti že je tam toho hodně, nebo jenom lehkej závan?
K víčku ventilovýho víčka jsem si čuchnul a hodněkrát. Pokud vím, tak nepsal o tom, že se mu ztrácí olej, ale že mu teče benzín do oleje! A taky jsem psal, že bych to tipoval, ne že to tak 100% je. Samozřejmě to může být kroužky nebo cokoliv jiného. Tak se do mě laskavě nenavážej. :evil:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 09. 05. 2005 21:51

nedavno som to riesil. pricinou moze byt aj to, co pisal BOOST, aj ADAM, ale mozno aj prilis vela benzinu vo valcoch - dovodov je viac. Skus pozriet teplotne cidlo - najdes ho na telese termostatu, alebo spatna RJ, alebo lambda, moze byt pridrena vaha vzduchu alebo dokonca vadna, moze byt poskodeny kablovy zvazok ku cidlam a RJ dostava spatne signaly, moze byt v prdeli regulator tlaku paliva, atd....

Skus si spomenut, odkedy si to zistil a ci sa nieco - cokolvek, servisne nerobilo na motore a podla toho uvidime dalej.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 09. 05. 2005 21:54

já jen nechtěl aby byl hned vystrašenej z ruplý palice, nic proti nikomu nemam, jdu se zahrabat
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 09. 05. 2005 22:07

Je to L-Jetronic nebo Motronic? L-Jetronic má sedmý vstřikovací ventil v sacím potrubí nahoře vprostřed, na druhé straně než je škrtící klapka. Problém může být v tomto vstřiku nebo v teplotním časovém čidle pro studený start.

Jak to jede teplé, jak studené? Jaká je spotřeba benzínu?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 09. 05. 2005 22:12

Francis píše:Je to L-Jetronic nebo Motronic?
Green01 píše:rok 86,ostatni nevím


r.v. 86, takze ak to nie ja bastl, tak na 99% L-Jetronic. Ostane suhlasim s Francisom, aj to moze byt dovod.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
BaVomil
Příspěvky: 259
Registrován: 12. 02. 2003 00:14
Bydliště: děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR M20 - benzin v oleji

Příspěvek od BaVomil » 10. 05. 2005 13:38

green01 píše:Zdravim Vas,
Chcel by som sa opytat mam takovej problem pronika mi benzin do motora tj. do oleje.V enormnim mnozstve,trosku,je to citit kdyz skontroluji olej.
Dekuji
tak bych zkontroloval spravnou funkci studenyho obohaceni, regulator tlaku, jesli vstrikovace netecou, rozdil mezi suchou a vlhkou kompresi.

green01
Příspěvky: 15
Registrován: 25. 04. 2005 21:21

.

Příspěvek od green01 » 10. 05. 2005 16:01

Jeste jak Vam to pomoze,pri studenom motore aj ked niekedy bych nepotreboval mi zapina automaticky sitič a otacky mam 1500 uplne zbytocne,tak fakt nevim.Nema nekto na prodej motor 320i :)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: .

Příspěvek od Max-Max » 10. 05. 2005 20:26

green01 píše:Jeste jak Vam to pomoze,pri studenom motore aj ked niekedy bych nepotreboval mi zapina automaticky sitič a otacky mam 1500 uplne zbytocne,tak fakt nevim.Nema nekto na prodej motor 320i :)
podle ceho vis ze je to sytic? nejdriv bych zkusil vymenit vahu vzduchu, vypada to na vydreny odporovy drazky anebo pridrenou klapku.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět