MOTOR M20 - benzin v oleji
MOTOR M20 - benzin v oleji
Zdravim Vas,
Chcel by som sa opytat mam takovej problem pronika mi benzin do motora tj. do oleje.V enormnim mnozstve,trosku,je to citit kdyz skontroluji olej.
Dekuji
Chcel by som sa opytat mam takovej problem pronika mi benzin do motora tj. do oleje.V enormnim mnozstve,trosku,je to citit kdyz skontroluji olej.
Dekuji
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR
Dokud nenapíšeš typ motoru, jsou všechny rady pouhá věštba.green01 píše:Zdravim Vas,
Chcel by som sa opytat mam takovej problem pronika mi benzin do motora tj. do oleje.V enormnim mnozstve,trosku,je to citit kdyz skontroluji olej.
Dekuji
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Re: .
Výslech pokračuje: Rok výroby? Druh zapalování/vstřikování?green01 píše:Typ motora 320i e30
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
na tom vůbec nezáleží
nestrachuj se žádná hlava prasklá to neni, BOOST si zřejmě nikdy nečuchnul k víčku ventilovýho víka, po benzínu smrděj téměř všechny starý auta, nejčastější příčinou jsou načatý pístní kroužky, nebo gufera ventilů, jak moc oleje se ti ztrácí z motoru(kolik dolejváš a jak často)?
Nemusí to znamenat žádnej akutní problém, prostě to auto už nebude top richtik ale klidně najezdí v pohodě eště100tisíc, smrdí to hodně moc, jako připadá ti že je tam toho hodně, nebo jenom lehkej závan?
nestrachuj se žádná hlava prasklá to neni, BOOST si zřejmě nikdy nečuchnul k víčku ventilovýho víka, po benzínu smrděj téměř všechny starý auta, nejčastější příčinou jsou načatý pístní kroužky, nebo gufera ventilů, jak moc oleje se ti ztrácí z motoru(kolik dolejváš a jak často)?
Nemusí to znamenat žádnej akutní problém, prostě to auto už nebude top richtik ale klidně najezdí v pohodě eště100tisíc, smrdí to hodně moc, jako připadá ti že je tam toho hodně, nebo jenom lehkej závan?
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
K víčku ventilovýho víčka jsem si čuchnul a hodněkrát. Pokud vím, tak nepsal o tom, že se mu ztrácí olej, ale že mu teče benzín do oleje! A taky jsem psal, že bych to tipoval, ne že to tak 100% je. Samozřejmě to může být kroužky nebo cokoliv jiného. Tak se do mě laskavě nenavážej.adam320 píše:na tom vůbec nezáleží
nestrachuj se žádná hlava prasklá to neni, BOOST si zřejmě nikdy nečuchnul k víčku ventilovýho víka, po benzínu smrděj téměř všechny starý auta, nejčastější příčinou jsou načatý pístní kroužky, nebo gufera ventilů, jak moc oleje se ti ztrácí z motoru(kolik dolejváš a jak často)?
Nemusí to znamenat žádnej akutní problém, prostě to auto už nebude top richtik ale klidně najezdí v pohodě eště100tisíc, smrdí to hodně moc, jako připadá ti že je tam toho hodně, nebo jenom lehkej závan?

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
nedavno som to riesil. pricinou moze byt aj to, co pisal BOOST, aj ADAM, ale mozno aj prilis vela benzinu vo valcoch - dovodov je viac. Skus pozriet teplotne cidlo - najdes ho na telese termostatu, alebo spatna RJ, alebo lambda, moze byt pridrena vaha vzduchu alebo dokonca vadna, moze byt poskodeny kablovy zvazok ku cidlam a RJ dostava spatne signaly, moze byt v prdeli regulator tlaku paliva, atd....
Skus si spomenut, odkedy si to zistil a ci sa nieco - cokolvek, servisne nerobilo na motore a podla toho uvidime dalej.
Skus si spomenut, odkedy si to zistil a ci sa nieco - cokolvek, servisne nerobilo na motore a podla toho uvidime dalej.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Je to L-Jetronic nebo Motronic? L-Jetronic má sedmý vstřikovací ventil v sacím potrubí nahoře vprostřed, na druhé straně než je škrtící klapka. Problém může být v tomto vstřiku nebo v teplotním časovém čidle pro studený start.
Jak to jede teplé, jak studené? Jaká je spotřeba benzínu?
Jak to jede teplé, jak studené? Jaká je spotřeba benzínu?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: MOTOR M20 - benzin v oleji
tak bych zkontroloval spravnou funkci studenyho obohaceni, regulator tlaku, jesli vstrikovace netecou, rozdil mezi suchou a vlhkou kompresi.green01 píše:Zdravim Vas,
Chcel by som sa opytat mam takovej problem pronika mi benzin do motora tj. do oleje.V enormnim mnozstve,trosku,je to citit kdyz skontroluji olej.
Dekuji
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: .
podle ceho vis ze je to sytic? nejdriv bych zkusil vymenit vahu vzduchu, vypada to na vydreny odporovy drazky anebo pridrenou klapku.green01 píše:Jeste jak Vam to pomoze,pri studenom motore aj ked niekedy bych nepotreboval mi zapina automaticky sitič a otacky mam 1500 uplne zbytocne,tak fakt nevim.Nema nekto na prodej motor 320i
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220