vsechny napady...

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Lukáš325e
Příspěvky: 541
Registrován: 05. 02. 2004 23:25
Bydliště: Mikulov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukáš325e » 05. 05. 2005 15:53

Na chromu mám čerpadlo jen pod prahem, na plastu jen v nádrži. Čerpadlo začne většinou hučet, když jezdíš rád na rezervu - proto asi Jirkovi nehučí a mně a Tweetymu jo... 8)
Kubajzův problém - prochcané vstřiky? Špatný tlakový regulátor?(to se mi zdá hodně pravděpodobné) Bohatá směs?...

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 05. 05. 2005 18:23

Lukáš325e píše:Na chromu mám čerpadlo jen pod prahem, na plastu jen v nádrži. Čerpadlo začne většinou hučet, když jezdíš rád na rezervu - proto asi Jirkovi nehučí a mně a Tweetymu jo... 8)
Kubajzův problém - prochcané vstřiky? Špatný tlakový regulátor?(to se mi zdá hodně pravděpodobné) Bohatá směs?...
a jak toto vse zjistim a overim? BTW zaclo mne to delat prakticky ze dne na den... muzou takhle skoalbovat thle veci ? tedy ze dne na den?

a jak a kde najdu ten lakovy regulator??? jak ho odskousim estli je ok?
Obrázek

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 05. 05. 2005 18:27

Hele Kubajzy a zkoušel jsi to teda vytočit na ten neutrál ? Bez kvaltu ? Tím bys vyřadil hydrodynamický měnič (což je něco jako automatická spojka u automatickejch převodovek)

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 05. 05. 2005 18:37

Tweety píše:Hele Kubajzy a zkoušel jsi to teda vytočit na ten neutrál ? Bez kvaltu ? Tím bys vyřadil hydrodynamický měnič (což je něco jako automatická spojka u automatickejch převodovek)
vsak to sem psal na neutral to vytocim az po omezovac... asi to vydim na novy hydromnenic... ach jo...
Obrázek

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 05. 05. 2005 18:41

Kubajz von Odry píše:
Tweety píše:Hele Kubajzy a zkoušel jsi to teda vytočit na ten neutrál ? Bez kvaltu ? Tím bys vyřadil hydrodynamický měnič (což je něco jako automatická spojka u automatickejch převodovek)
vsak to sem psal na neutral to vytocim az po omezovac... asi to vydim na novy hydromnenic... ach jo...
Ale co by mělo být na měniči špatného, aby to takhle cukalo ?! :roll:

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 05. 05. 2005 18:44

no ja uz ho nedavno mnenil predtim mne to delalo tohle :

viewtopic.php?t=13036

a taky:

viewtopic.php?t=12769
Obrázek

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 05. 05. 2005 18:57

To chvění budiž, to by mohliu dělat lopatky v měniči, ale to druhý mi spíš příjde jako převodovka sama. U automatů (nevim jak přímo u tohodle) se používá planetové soukolí. Toto planetové soukolí je složeno z několika osubených kol, které jsou zastavovány tzv. brzdami, které dostávají informace od EŘJ.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 05. 05. 2005 22:04

Kubajzi, ved si pisal ze ti vytiekol olej z prevodovky to znamena ze si siel bez oleja a spalili sa lamely, takze v prevodovke nema uz co prenasat silu na kardan a pri vyssich otackach sa zacnu suche lamely zadrhavat a vibrovat.

Nechapem preco nepopises cely problem od zaciatku, takto sa tu tocime dookola . :roll:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 05. 05. 2005 22:23

Max-Max píše:Kubajzi, ved si pisal ze ti vytiekol olej z prevodovky to znamena ze si siel bez oleja a spalili sa lamely, takze v prevodovke nema uz co prenasat silu na kardan a pri vyssich otackach sa zacnu suche lamely zadrhavat a vibrovat.

Nechapem preco nepopises cely problem od zaciatku, takto sa tu tocime dookola . :roll:
No tak to potom není co řešit

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 07. 05. 2005 10:48

ok... jak je slozite dat tam manual a automat poslat k panu? kolik tak stoji manual + prislusenstvi? to bude obnaset asi este spojku, spojkovy pedal, mozna jiny tunel nebo ten plast co je na nem v interieru... to uz mne pomalu vyjde levnejc cele auto ne? - jsou nejake druhy prevodovek? - treba diesel, 518, a tak? jo + taky kardan... hmmm tak nevim nevim... co to tak muze vsechny stat?
Obrázek

Odpovědět