jeste chvili budu resit M40 a jeho cvakani

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
darkeye
Příspěvky: 448
Registrován: 08. 09. 2004 18:59
Bydliště: Praha

jeste chvili budu resit M40 a jeho cvakani

Příspěvek od darkeye » 26. 04. 2005 14:24

porad to dela kraval a to cim dal vetsi, uz se s tim pomalu stydim i jezdit, fakt des, je to nepravidelny coz mi prijde divny, vim ze tady uz to bylo milionkrat ale porad sem nepochytil nic konkretniho - vite o nekom komu bych to dal aby zjistil odkud je problem? prijde mi divny ze je to nepravidelny, kdyby to bylo porad tak to beru spis nez takhle. co ten Petr na cernaku?
diky za trpelivost :D
když musíš, tak ..... BMW

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 26. 04. 2005 14:32

To mi dela presne taky - nekdy cvaka porad - treba i na volnobeh, pak je to zas uplne ticho. Menil jsem tedkon olej a je to porad v podstate stejny.
Zajimalo by me, jestli by na to aspon nejaky teoreticky vliv mohlo mit pridani nejakeho pripravku do oleje - jestli by mel nekdo konkretni a dobrou zkusenost - ale moc tomu neverim.
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

darkeye-mimo

pripravek

Příspěvek od darkeye-mimo » 26. 04. 2005 15:06

ver mi ze nemelo, zkousel jsem to, menil jsem i celou hlavu (sice za starsi, ale necvakala), vydrzelo to mesic a je to skoro jeste horsi, napada me jeste tlak oleje

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 26. 04. 2005 15:08

Kdysi jsem dostal radu ať do toho dávám minerál, ale myslím, že je to prašť jako uhoď :(
momentálně bez.......

Uživatelský avatar
IKE
Příspěvky: 444
Registrován: 12. 10. 2004 15:54
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od IKE » 26. 04. 2005 16:57

Když jsem byl kupovat olej tak mi řekli že tam minerál vůbec nepatří.
E-36 325tds touring

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 26. 04. 2005 21:12

a co sprchy fungujou vám dobře?

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 27. 04. 2005 00:10

Sprcha funguje bajecne.
Kdyz jsem menil olej, tak jsem ji profukoval vzduchem a jde naprosto volne.
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 27. 04. 2005 13:00

KuaJa píše:Sprcha funguje bajecne.
Kdyz jsem menil olej, tak jsem ji profukoval vzduchem a jde naprosto volne.
ale vzduchovy kompresor nema vyssi tlak ako olej? a navyse olej je o fest hustejsi ako vzduch? napada ma, ci nie je uz vymlete olejove cerpadlo a teda uz nedava taky tlak, aby sa stihal dostatocne plnit mazaci okruh a teda aj sprcha.

Ad mineral: preco by tam nemohol ist? 10W mineral urcite, 10W polosyntetika takisto.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
darkeye
Příspěvky: 448
Registrován: 08. 09. 2004 18:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od darkeye » 27. 04. 2005 15:17

vi nekdo jakej tlak by tam mel byt kdybych to nechal nekde premerit? tam se sroubuje nekde nejaka tlakova sonda ne?
když musíš, tak ..... BMW

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 27. 04. 2005 16:12

darkeye píše:vi nekdo jakej tlak by tam mel byt kdybych to nechal nekde premerit? tam se sroubuje nekde nejaka tlakova sonda ne?
Záleží na redukčním ventilu olejového čerpadla a stavu motoru, ale při teplotě oleje kolem 80°C by se měl tlak pohybovat zhruba od 1,5 baru na volnoběh až po 6 barů při zvýšených otáčkách.

Tlak oleje změříš po vyndání čidla tlaku oleje a po našroubování měřáku tlaku patřičného rozsahu.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 27. 04. 2005 17:33

Není to můj případ, ale je možný že by takhle cvakali vstřikovací ventily ? Někdo mi tvrdil že jsou elektro - magnetický a že někdy cvakaj :?:

Venca.

Příspěvek od Venca. » 27. 04. 2005 20:59

Tweety píše:Není to můj případ, ale je možný že by takhle cvakali vstřikovací ventily ? Někdo mi tvrdil že jsou elektro - magnetický a že někdy cvakaj :?:
Elektromagnetický na M40 jsou a ani jiný bejt nemůžou - mechanický vstřik je leda u K-Jetronicu na M10.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 27. 04. 2005 21:04

Tweety píše:Není to můj případ, ale je možný že by takhle cvakali vstřikovací ventily ? Někdo mi tvrdil že jsou elektro - magnetický a že někdy cvakaj :?:
vstreky cvakaju takym jemnym cinkotom ako keby kovova tycka na nieco kovove, stava sa ze ich pocut. Pocul som vsak nazor, ze ked ich uz takto pocut, tak ze uz su nic moc, ale je to len nazor. :?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 28. 04. 2005 07:02

IKE píše:Když jsem byl kupovat olej tak mi řekli že tam minerál vůbec nepatří.
Včera jsem byl s autem v servisu , tak jsem se rovnou technika zeptal jakej olej do M40 a on na to, že je to vlastně jedno, že oni tam lejou syntetiku. Tak nevím. Co člověk to názor a každej stím má jiný zkušenosti.
BTW: byl to autorizovaný servis BMW :wink:
momentálně bez.......

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 28. 04. 2005 07:15

mizuh píše:
IKE píše:Když jsem byl kupovat olej tak mi řekli že tam minerál vůbec nepatří.
Včera jsem byl s autem v servisu , tak jsem se rovnou technika zeptal jakej olej do M40 a on na to, že je to vlastně jedno, že oni tam lejou syntetiku. Tak nevím. Co člověk to názor a každej stím má jiný zkušenosti.
BTW: byl to autorizovaný servis BMW :wink:
O tom uz tu byla parkrat rec. Vsichni mechanici uz maji vymyty mozky skolenim na novy motory, tak by lili plnou syntetiku i do polivky, kdyz varej veceri.
E39 535i sedan

Mazety
Příspěvky: 1548
Registrován: 14. 10. 2004 08:38
Bydliště: Praha 10, Lysá n/L, HB

Příspěvek od Mazety » 28. 04. 2005 07:30

a taky jde o kšeft a na reklamaci se ti vys*re
pokud jezdíš na minerál, lej minerál
EX e28 525e
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i

Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 28. 04. 2005 08:20

Mazety píše:a taky jde o kšeft a na reklamaci se ti vys*re
pokud jezdíš na minerál, lej minerál
Olej měnit nehodlám, když už něco tak celej motor :lol:
momentálně bez.......

Uživatelský avatar
darkeye
Příspěvky: 448
Registrován: 08. 09. 2004 18:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od darkeye » 28. 04. 2005 11:29

tak jsem vypozoroval ze pokud motor klesne do malejch otacek (spis volnobeh) tak to prestane bud skoro nebo uplne

dalsi dotaz je co se muze posrat kdyz s tim budu jezdit dlouho, ty 2-3t km uz tam s tim mam
když musíš, tak ..... BMW

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 28. 04. 2005 12:15

asi uplne jasna vec .. ale zkontroloval bych hladinu oleje ...
vcera mi M40 zacla desne cvakat a zjistil jsem, ze mam malo oleje .. nastesti me to tuklo hned (par malo km k prvni benzince) .. akorat jsem tam nechtel lit mineral, tak jsem bral olej za 320Kc/litr (OMV)
cvakani hned prestalo ... (jsem v pulce mezi ryskami)
lepsi 320 kc nez cokoliv podelat .. rikal jsem si ..
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
darkeye
Příspěvky: 448
Registrován: 08. 09. 2004 18:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od darkeye » 28. 04. 2005 13:12

ja mam olej i s filtrem vymenenej asi uz 3x a porad je to stejny, max je to prvnich par kilaku dobry a pak zase
když musíš, tak ..... BMW

Odpovědět