prahy - oprava

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

prahy - oprava

Příspěvek od Bobo » 31. 03. 2005 18:59

Dají se nějak dobře srovna spodky prahů - v místech určených pro heverování? Mam tu spodní hranku v těchto místech sem tam trochu zohýbanou a začíná to lehoučce narezávat. A štve mě to.
Popř. doporučte někoho v Praze a nejbližším okolí, kdo by to pěkně udělal...
Díky
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Re: prahy - oprava

Příspěvek od Jirka325 » 01. 04. 2005 00:13

Bobo píše:Dají se nějak dobře srovna spodky prahů - v místech určených pro heverování? Mam tu spodní hranku v těchto místech sem tam trochu zohýbanou a začíná to lehoučce narezávat. A štve mě to.
Popř. doporučte někoho v Praze a nejbližším okolí, kdo by to pěkně udělal...
Díky
Sikovky rulez :) Pred nedavnem to tez absolvovalo me auto, aby pekne drzely prichytky pro plastovy prahy :)
V pripade potreby pak pres spalik ci sokl dorovnat do roviny.
Pri te prilezitosti rovnou novy antikorozni nastrik :wink:
Pripadnou zacinajici korozi vyhnat flexou :lol:

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 01. 04. 2005 09:12

Jirka325: Takže myslíš, že to normálně můžu udělat sám kleštěma? Potom teda znova pořádně vystříkat dutinu prahu a zvenči taky něčim něčim...? Co třeba jako základ na vybroušené místa použít něco jakou těžká ochrana kovů, nebo jak se tomo řiká :oops: . A přes to bodi.
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Mazety
Příspěvky: 1548
Registrován: 14. 10. 2004 08:38
Bydliště: Praha 10, Lysá n/L, HB

Příspěvek od Mazety » 01. 04. 2005 09:15

pokud to nevybrousíš do poslední kapky rezu tak to nemá smysl, natřít základem a tlumexem
EX e28 525e
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i

Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 01. 04. 2005 09:50

Jo, to je mě jasný. Myslim že Macek tady kdysi psal o kyselině fosforečný. Tak schválně zkusim i to. Jinak já to brousim takovejma drátěnejma kotoučkama do vrtačky. Jde to celkem dobře.
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 01. 04. 2005 11:06

Bobo píše:Jo, to je mě jasný. Myslim že Macek tady kdysi psal o kyselině fosforečný. Tak schválně zkusim i to. Jinak já to brousim takovejma drátěnejma kotoučkama do vrtačky. Jde to celkem dobře.
Kyselina fosforečná je i v klasickým odrezovači - funguje báječně třeba na šrouby. Místo drátěnejch kotoučků bych volil něco jemnějšího. Třeba kotouček se šmirglama.
momentálně bez.......

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 02. 04. 2005 00:31

Bobo píše:Jirka325: Takže myslíš, že to normálně můžu udělat sám kleštěma?
Akorat musej bejt dost velky a chce to poradne zabrat, ten plech je docela tvrdej, ale tvarnej.
Mizuh píše:Místo drátěnejch kotoučků bych volil něco jemnějšího. Třeba kotouček se šmirglama.
Asi tak nejak, nerek bych ani tak jemnejsi - i kdyz se delaj ruzny hrubosti, ale kazdoapdne ucinnejsi.

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 02. 04. 2005 01:32

Já to dělám obojím. Ale ty kotoučky, zdá se mi, vyderou víc. Chce to chvíli vydržet, ale celkem to jde. No dobrá. A co použít jako základ pod bodi, aby to vydrželo i případný vyheverování?
Díky za odpovědi.
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 02. 04. 2005 13:35

Ja teda nevim, jak ostatni, ale ja jsem si sehnal silny kusy gumy a pouzivam je mezi hever a to misto na heverovani (teda na 406ce). Jde ale taky o to, jestli pouzivas klasickej pojizdnej hydraulickej hever, nebo jestli heverujes original kusem, tam to asi nepujde...
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 02. 04. 2005 13:37

za prahy nikdy nezvedam

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 02. 04. 2005 13:56

Fx píše:Ja teda nevim, jak ostatni, ale ja jsem si sehnal silny kusy gumy a pouzivam je mezi hever a to misto na heverovani (teda na 406ce). Jde ale taky o to, jestli pouzivas klasickej pojizdnej hydraulickej hever, nebo jestli heverujes original kusem, tam to asi nepujde...
Já to taky zdvihám přes gumový podložky, ale spíš někdo přede mnou tomu dal trochu zabrat. Tak proto tenhle problém. A taky v nějakym servisu, nevim kde, mě to v jednom místě pěkně ohnuli. Ale je to plynulý ohnutí (ne zlom), takže ta hranka pujde pěkně vyrovnat...
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Herák
Příspěvky: 515
Registrován: 22. 03. 2004 13:48
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herák » 04. 04. 2005 13:41

Už jste je někdy někdo měnil? Mám je celkem hotový a nevím jestli to mám jen vybrousit a potom přestříkat a nebo jestli vyměnit.Kolik to tak vyjde?Jestli to teda vubec jde.
---:: www.desp.ic.cz ::--- BMW fun site
=M40 šicí stroj=

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od mizuh » 04. 04. 2005 14:55

Herák píše:Už jste je někdy někdo měnil? Mám je celkem hotový a nevím jestli to mám jen vybrousit a potom přestříkat a nebo jestli vyměnit.Kolik to tak vyjde?Jestli to teda vubec jde.
Jde všechno. Druhovýrobu jsem viděl prodávát do 1000,- kč jinak origo komplet cca 6tis + práce. Taky o tom přemejšlím, ale ještě mi to nikdo nespočítal tak nevík kolik si mám připravit :lol:
momentálně bez.......

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 04. 04. 2005 16:01

Herák píše:Už jste je někdy někdo měnil? Mám je celkem hotový a nevím jestli to mám jen vybrousit a potom přestříkat a nebo jestli vyměnit.Kolik to tak vyjde?Jestli to teda vubec jde.
Dloubni sroubovakem a poznas :wink:

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 04. 04. 2005 19:05

Mohu-li:
Kotouček na flexu či vrtačku vždy ten nejdrsnější, s ocelovejma štětinama, nikoli mosaz, ta je tak na leštění. Co shoří pod kotoučem by stejně dlouho nevydrželo a rozlezlo by se ti to dál. Jinak druhovýroba prahy na e21 cca 700,- takže na třícu to bude podobný. Buď vyvařit díru nebo vyměnit díl, vybrousit svár. Já jsem pak použil spec. základovou barvu s 99% zinku a přes to kropenatý a no problem.
Zinek je parádní, ale akorát zespoda, pod lakem to dělá neplechu, ale i to by se snad dalo vyřešit.
Základ je to pod tim vybrat dočista dočista jinak to zas vyleze :evil:
Ale že je ta rez svině :?

http://webpark.cz/bezmozek/bayern/Photo019.jpg
http://webpark.cz/bezmozek/bayern/zadek04.jpg
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
Herák
Příspěvky: 515
Registrován: 22. 03. 2004 13:48
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herák » 04. 04. 2005 21:07

Jirka325 píše:
Herák píše:Už jste je někdy někdo měnil? Mám je celkem hotový a nevím jestli to mám jen vybrousit a potom přestříkat a nebo jestli vyměnit.Kolik to tak vyjde?Jestli to teda vubec jde.
Dloubni sroubovakem a poznas :wink:
Už jsem na tom i zvedl celý auto ale bojím se že se to propadne. Poslu sem foto jak to vypada.
---:: www.desp.ic.cz ::--- BMW fun site
=M40 šicí stroj=

Odpovědět