Cesta proudu od zapalovani ...
Cesta proudu od zapalovani ...
Ahoj.
Skousel jsem dnes natocit karu ale po otoceni klickem do pozice kdy by mel zacit motor startovat se vubec nic nestane. Vse ostatni funguje(kontrolky, central, wokna, BC atp). Pojistky jsem kontrolovat. Kde bych mel zacit hledat? Asi bych nejdrive zkontroloval jestli klicek po otoceni do pozice startovani pusti do dal elektriku, ale neivm ktery kabel kontrolovat a nachce se mi to komplet rozdelavat. Takze pokud nekdo mate schema nebo by jste mi mohl poradit, tak budu vdecnej. Dekuju.
F.
Ps: do rele a pojistek stava jde
Skousel jsem dnes natocit karu ale po otoceni klickem do pozice kdy by mel zacit motor startovat se vubec nic nestane. Vse ostatni funguje(kontrolky, central, wokna, BC atp). Pojistky jsem kontrolovat. Kde bych mel zacit hledat? Asi bych nejdrive zkontroloval jestli klicek po otoceni do pozice startovani pusti do dal elektriku, ale neivm ktery kabel kontrolovat a nachce se mi to komplet rozdelavat. Takze pokud nekdo mate schema nebo by jste mi mohl poradit, tak budu vdecnej. Dekuju.
F.
Ps: do rele a pojistek stava jde
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD
-
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 15. 02. 2003 12:21
Muzete mi nepdo prosim sruzumitelne popsat(poslat) zapojeni dratu v klicku zapalovani? Potrebuju vedet jake draty do klice vedou proud a jake draty ho vedou ven pro otoceni klicem do pozice startovani. A jak to cele funguje?
Je to tak, ze kdyz klicem otocim maximalne doprava(pozice startovani) propisti klic proud do starteru a ten zacne tocit motorem? Pokud ano, jake kabely to jsou? Dekuju.
ps: v schematu na e30.cz v " Celkové schéma elektriky vozu BMW E30 " se nevyznam...
F.
Je to tak, ze kdyz klicem otocim maximalne doprava(pozice startovani) propisti klic proud do starteru a ten zacne tocit motorem? Pokud ano, jake kabely to jsou? Dekuju.
ps: v schematu na e30.cz v " Celkové schéma elektriky vozu BMW E30 " se nevyznam...
F.
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD
Jestli už jsi to neudělal, tak projdi všechny kontakty na startéru a taky kostru motoru, může být třeba volná (nedávno jsem ji po opravě zapomněl připojit
a chovalo se to podobně - ve startéru cvaklo jak sepnul, ale netočil)
Podle schématu vede od spínače zapalování ke startéru černý drát a v konektoru pod volantem se napojuje na černý se žlutým pruhem. Relátko by podle téhož schématu mělo být jen v autech s automatickou převodovkou, blokuje startování pokud je tam navolená rychlost...
Jinak tenhle drát je jenom "ovládací", na točení si bere startér proud přímo, přes kostru a + tlustým černým kabelem přímo od baterky
startér cvakne: spíná, ale nejde do něj proud, nebo je vadný motorek, žádný zvuk: do startéru nejde proud od spínače zapalování, nebo je vadný přímo spínač startéru, myslím že se tomu nadává solenoid 

Podle schématu vede od spínače zapalování ke startéru černý drát a v konektoru pod volantem se napojuje na černý se žlutým pruhem. Relátko by podle téhož schématu mělo být jen v autech s automatickou převodovkou, blokuje startování pokud je tam navolená rychlost...
Jinak tenhle drát je jenom "ovládací", na točení si bere startér proud přímo, přes kostru a + tlustým černým kabelem přímo od baterky


Aha, já to měl původně automatSplaš píše:Podle schématu vede od spínače zapalování ke startéru černý drát a v konektoru pod volantem se napojuje na černý se žlutým pruhem. Relátko by podle téhož schématu mělo být jen v autech s automatickou převodovkou, blokuje startování pokud je tam navolená rychlost..

Teď to předělávám na manuál a nechtělo to startovat, tak jsem to relé vyndal a propojil jsem to natvrdo. Ihned v poho naskočí

Takže to relé tam u manuálu být nemusí???