ano, teraz som si to overil, sorryBOOST píše:Jinak kompresi má 2.0 a 2.5 stejnou, aspoň co jsem koukal do BMW Betriebsanleitung, tak katové verze obě 8.8:1 nekatové obě 9.4:1.
jakej je nejhorší motor od BMW
jak rikam, i kabro pojede 2.0 vše dle tabulek......................Max-Max píše:je tazsia a slabsia... leda ze si tam da ultrakratky difer a my si dame dlhy z etyLukas-e21 píše:jenze e36 jede fakt lip.nevim jak je to mozny, ale je to tak......
stejne se nedameale zas na maximalke pojdeme 300
![]()
![]()
![]()
koniec OT!
e36 je prostě jinak zpřevodovana.........ale Flery je lempl
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
Co třeba aerodynamika ? si srovnej e21 a e30 taky je v tom rozdíl se stejnýma motorama...... je to asi logický ne ?čím novší tím lepší..... E32 oproti E23 taky jede asi o cca 10km/h více díky aerodynamice......a technice celkově i při stejném výkonuLukas-e21 píše:jenze e36 jede fakt lip.nevim jak je to mozny, ale je to tak......Max-Max píše:no ja na tvojom miesteFlery píše:já bych zas tak bejt váma s těma 2,0i nejásal
e30 cca 1200 kg
e36 cca 1400? kg
by som tak nevyskakoval
stejne se nedame
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
tak nevim kde ste prisli na to ze ma E36 1400 kg já mam 1190 kg ve stitku auta a 1160 v TP pohotovostní hnotnost!!!!! a hodnoty sem cerpel z www.e30.cz a z http://sweb.cz/bmwpage/
http://sweb.cz/bmwpage/E36/VerzeE3601.htm
mimo jiný nepočítam že do Plešnic E36ku prodam stejně jen tak někdo nebude na ní mít prachy a když prodam koupim zase M40 - ne že by byl tak dobrej ale mě to vyhovuje.
už si nevzpomínáte jak sem s Primerou 115PS dal 525i 170PS
ale proč se hádat dáme to na čáru a pak si pohovoříme
http://sweb.cz/bmwpage/E36/VerzeE3601.htm
mimo jiný nepočítam že do Plešnic E36ku prodam stejně jen tak někdo nebude na ní mít prachy a když prodam koupim zase M40 - ne že by byl tak dobrej ale mě to vyhovuje.
už si nevzpomínáte jak sem s Primerou 115PS dal 525i 170PS
ale proč se hádat dáme to na čáru a pak si pohovoříme
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
Myslím, že tato diskuse je špatně postavená. Podle mě je nejhoší moto M40. Srovnávání 2.0, 2.3 a 2.5 mi příjde tak trošku mimo, je to koncepčně stejný motor, jen s jiným objemem. A dvoulitr je u nás diskriminovaný povinným ručením, pokud by byla kategorie poviného do 2.0, tak by ten motor každý vychvaloval.
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
- Michal e34
- Příspěvky: 774
- Registrován: 11. 08. 2004 13:27
- Bydliště: Praha-Černošice malá ves......
V pohodě, já já se taky pořád učím.Max-Max píše:ano, teraz som si to overil, sorryBOOST píše:Jinak kompresi má 2.0 a 2.5 stejnou, aspoň co jsem koukal do BMW Betriebsanleitung, tak katové verze obě 8.8:1 nekatové obě 9.4:1.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
To je zas debata
Podle mě nemá význam takhle to porovnávat, protože nejsou jasná kritéria. Každý ten motor má své klady i zápory a každýmu vyhovuje něco jinýho...smysl by snad mělo srovnávat třeba M10 a M40 po technické stránce, ale něco jinýho těžko...
Vím co vyhovuje mně ale hlasovat nebudu.
Toho chudáka dvoulitra se musím zastat: Taky jsem si říkal proč a k čemu, dokud jsem ho neměl. (nejsem pro něj zaujatý, právě byl vyměněn za 2,5
) Měl jsem i 1,6 a 1,8 M40 a podle mých zkušeností dvoulitr jede přeci jen o něco líp než ta 1,8 a bere asi tak o půl litru na 100 km víc
Hlavně je s ním ale úplně jiné svezení, prostě komfort a nádherný zvuk. Navíc vydrží opravdu mnoho. Pro toho, kdo chce šestiválec a nejde mu tak úplně o max. výkon to vůbec není špatná volba.
No, a teď se do mě dejte

Podle mě nemá význam takhle to porovnávat, protože nejsou jasná kritéria. Každý ten motor má své klady i zápory a každýmu vyhovuje něco jinýho...smysl by snad mělo srovnávat třeba M10 a M40 po technické stránce, ale něco jinýho těžko...
Vím co vyhovuje mně ale hlasovat nebudu.
Toho chudáka dvoulitra se musím zastat: Taky jsem si říkal proč a k čemu, dokud jsem ho neměl. (nejsem pro něj zaujatý, právě byl vyměněn za 2,5
No, a teď se do mě dejte
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
spooky, Adam, tweety, a spol. s tebou UPLNE suhlasimeSplaš píše:Toho chudáka dvoulitra se musím zastat: Taky jsem si říkal proč a k čemu, dokud jsem ho neměl. (nejsem pro něj zaujatý, právě byl vyměněn za 2,5) Měl jsem i 1,6 a 1,8 M40 a podle mých zkušeností dvoulitr jede přeci jen o něco líp než ta 1,8 a bere asi tak o půl litru na 100 km víc
Hlavně je s ním ale úplně jiné svezení, prostě komfort a nádherný zvuk. Navíc vydrží opravdu mnoho. Pro toho, kdo chce šestiválec a nejde mu tak úplně o max. výkon to vůbec není špatná volba.
No, a teď se do mě dejte![]()
![]()
![]()
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
I ja, i ja... ja jsem taky dvoulitrovej.... a spokojenej... Vezmete me mezi sebe kuci????Max-Max píše:spooky, Adam, tweety, a spol. s tebou UPLNE suhlasimeSplaš píše:Toho chudáka dvoulitra se musím zastat: Taky jsem si říkal proč a k čemu, dokud jsem ho neměl. (nejsem pro něj zaujatý, právě byl vyměněn za 2,5) Měl jsem i 1,6 a 1,8 M40 a podle mých zkušeností dvoulitr jede přeci jen o něco líp než ta 1,8 a bere asi tak o půl litru na 100 km víc
Hlavně je s ním ale úplně jiné svezení, prostě komfort a nádherný zvuk. Navíc vydrží opravdu mnoho. Pro toho, kdo chce šestiválec a nejde mu tak úplně o max. výkon to vůbec není špatná volba.
No, a teď se do mě dejte![]()
![]()
![]()

