omezovač otáček m40

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

omezovač otáček m40

Příspěvek od Bobo » 10. 07. 2003 18:28

v kolika otáčkách má m40 omezovač? Dík
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Feryt
Příspěvky: 1254
Registrován: 12. 03. 2003 23:00
Bydliště: Cesky Krumlov

Příspěvek od Feryt » 10. 07. 2003 23:18

u me je to na 6ooo

David

Příspěvek od David » 11. 07. 2003 06:03

me omezuje na5500ale chtelbych to posunout na 6500 nekteri rikali ze to udela pouze prechipovani nevite co je natom pravdy

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 11. 07. 2003 09:55

Feryt píše:u me je to na 6ooo
Mě taky. Snad to tak má bejt :)
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 11. 07. 2003 09:57

David píše:me omezuje na5500ale chtelbych to posunout na 6500 nekteri rikali ze to udela pouze prechipovani nevite co je natom pravdy
Na 5500? To je divný. Nemáš tam otáčkoměr z 6tiválce? (jen takovej nápad - ten by určitě kecal, ale nevim jestli by udával + nebo - od opravdový hodnoty). A co vačka? Co spotřeba?
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Miris
Příspěvky: 170
Registrován: 04. 07. 2003 16:52
Bydliště: hl. m.

Re: omezovač otáček m40

Příspěvek od Miris » 11. 07. 2003 10:06

Bobo píše:v kolika otáčkách má m40 omezovač? Dík
Co je to přesně m40? Typ motoru? A nevíte někdo teda, jakej má 325i rok 90?

Uživatelský avatar
weNTyll
Site Admin
Příspěvky: 773
Registrován: 09. 02. 2003 22:04

Příspěvek od weNTyll » 11. 07. 2003 10:17

Me omezovala M40 316 nekde kusek nad 6tis. Ale ono je to stejne blbost tocit M40 do omezovace, protoze to nahore uz stejne poradne netahne.

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Re: omezovač otáček m40

Příspěvek od Bobo » 11. 07. 2003 10:19

Miris píše:
Bobo píše:v kolika otáčkách má m40 omezovač? Dík
Co je to přesně m40? Typ motoru? A nevíte někdo teda, jakej má 325i rok 90?
m40 je nástupce čtyřválcovýho motoru m10. M 40 se ve verzi 1,8i začala vyrábět v r 87 a ve verzi 1,6i v r 88.
Nevim.
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Prox_

Re: omezovač otáček m40

Příspěvek od Prox_ » 11. 07. 2003 10:25

Miris píše:A nevíte někdo teda, jakej má 325i rok 90?
Jako typ motoru? M20..

Uživatelský avatar
Miris
Příspěvky: 170
Registrován: 04. 07. 2003 16:52
Bydliště: hl. m.

Re: omezovač otáček m40

Příspěvek od Miris » 11. 07. 2003 10:29

Prox_ píše:
Miris píše:A nevíte někdo teda, jakej má 325i rok 90?
Jako typ motoru? M20..
Tak tak ... typ motoru M20, OK ... a to i když v tom je normální stará chromácká 325ka?

Návštěvník

Re: omezovač otáček m40

Příspěvek od Návštěvník » 11. 07. 2003 10:31

Miris píše:
Prox_ píše:
Miris píše:A nevíte někdo teda, jakej má 325i rok 90?
Jako typ motoru? M20..
Tak tak ... typ motoru M20, OK ... a to i když v tom je normální stará chromácká 325ka?
Vsechny 6ti valy v E30 sou M20, od 2,0 po etu

Uživatelský avatar
Miris
Příspěvky: 170
Registrován: 04. 07. 2003 16:52
Bydliště: hl. m.

Příspěvek od Miris » 11. 07. 2003 10:35

OK, díky, mám totiž pocit, že na "eSko" u automatu mi točí 7000, ale doufám, že se nemýlím... moc často to u něj nevidím.

Zn.: dědek

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 11. 07. 2003 11:46

Moje M40ka omezuje podle mne tak na 6000 ot. Jel jsem 180 (circa 5500 ot.) a pořád to táhlo...možná na těch 6k to vypne. 8) Btw. je škoda tak starý motory kurvit na 6 tisíc...
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
Miris
Příspěvky: 170
Registrován: 04. 07. 2003 16:52
Bydliště: hl. m.

Příspěvek od Miris » 11. 07. 2003 11:52

Ace píše:Moje M40ka omezuje podle mne tak na 6000 ot. Jel jsem 180 (circa 5500 ot.) a pořád to táhlo...možná na těch 6k to vypne. 8) Btw. je škoda tak starý motory kurvit na 6 tisíc...
Mno, vono se to hezky radí, ale vytočenýmu automatu přepnutýmu na Esko (sportovní jízdu) k zařazení vejš bohužel prostě neporučíš :)

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 11. 07. 2003 17:44

weNTyll píše:Me omezovala M40 316 nekde kusek nad 6tis. Ale ono je to stejne blbost tocit M40 do omezovace, protoze to nahore uz stejne poradne netahne.
Jo, zbytečný to je, já jentak pro info :)
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 12. 07. 2003 10:22

Pokud máš automat přepnutej na S (sport), řadí na vyšší rychlost až těsně před omezovačem, tj. cca v 6000 otáčkách, takhle řadí 1,2,3 a pokud máš pořád sešlápnutej kickdown tak na 4 nepřeřadí, musíš trošku pustit plyn, on jí tam kopne a pak zase můžeš dát plnej.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Miris
Příspěvky: 170
Registrován: 04. 07. 2003 16:52
Bydliště: hl. m.

Příspěvek od Miris » 12. 07. 2003 11:09

Fido píše:Pokud máš automat přepnutej na S (sport), řadí na vyšší rychlost až těsně před omezovačem, tj. cca v 6000 otáčkách, takhle řadí 1,2,3 a pokud máš pořád sešlápnutej kickdown tak na 4 nepřeřadí, musíš trošku pustit plyn, on jí tam kopne a pak zase můžeš dát plnej.
To jó, ale pak už to zase neni směrodatný, protože ztrácíš výkon tim že to pustíš a když pak dáš zase plnej včetně kickdownu, tak ti stejně lupne zpátky trojku, takže prostě automat s manuálem v tomhle ohledu asi nesrovnáme... :cry:

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 13. 07. 2003 10:38

Nelupne, protože už jedeš víc, než je trojka schopna pobrat. Tudíž táhne na plnej, ale už na 4ku. Měl jsem tenhle automat v iXu a byla to pohoda. Teď mám jenom tříkvalt a upřímě řečeno, bohatě to stačí :-)
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Miris
Příspěvky: 170
Registrován: 04. 07. 2003 16:52
Bydliště: hl. m.

Příspěvek od Miris » 13. 07. 2003 16:05

Fido píše:Nelupne, protože už jedeš víc, než je trojka schopna pobrat. Tudíž táhne na plnej, ale už na 4ku. Měl jsem tenhle automat v iXu a byla to pohoda. Teď mám jenom tříkvalt a upřímě řečeno, bohatě to stačí :-)
Aha! :idea: Takže to chce prostě jenom vychytat, v jaký rychlosti už skousne 4ku a nepodřadí na trojcli ani s kickdownem...není-liž pravda?

Pak to pádí na 4ku a nepodřadí a nepodřadí... :twisted:

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 13. 07. 2003 16:53

No to je někde kolem 160, to jede na trojku a na omezovač a už neřadí, takže dát nohu z plynu (nebo přepnout ze S na E), on přeřadí na 4 a znova plnej a už to táhne dál, ale už na čtyřku. Nicméně tohle bych dělal pouze v extrémních případech, pokud chceš jezdit 200+ po dálnici, to jde i na ekonomický režim, i na ten to jede docela svižně, lépe řečeno stejně, akorát to řadí v nižších otáčkách.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Odpovědět