omezovač otáček m40
omezovač otáček m40
v kolika otáčkách má m40 omezovač? Dík
Na 5500? To je divný. Nemáš tam otáčkoměr z 6tiválce? (jen takovej nápad - ten by určitě kecal, ale nevim jestli by udával + nebo - od opravdový hodnoty). A co vačka? Co spotřeba?David píše:me omezuje na5500ale chtelbych to posunout na 6500 nekteri rikali ze to udela pouze prechipovani nevite co je natom pravdy
Re: omezovač otáček m40
Co je to přesně m40? Typ motoru? A nevíte někdo teda, jakej má 325i rok 90?Bobo píše:v kolika otáčkách má m40 omezovač? Dík
Re: omezovač otáček m40
m40 je nástupce čtyřválcovýho motoru m10. M 40 se ve verzi 1,8i začala vyrábět v r 87 a ve verzi 1,6i v r 88.Miris píše:Co je to přesně m40? Typ motoru? A nevíte někdo teda, jakej má 325i rok 90?Bobo píše:v kolika otáčkách má m40 omezovač? Dík
Nevim.
Re: omezovač otáček m40
Jako typ motoru? M20..Miris píše:A nevíte někdo teda, jakej má 325i rok 90?
Re: omezovač otáček m40
Tak tak ... typ motoru M20, OK ... a to i když v tom je normální stará chromácká 325ka?Prox_ píše:Jako typ motoru? M20..Miris píše:A nevíte někdo teda, jakej má 325i rok 90?
Re: omezovač otáček m40
Vsechny 6ti valy v E30 sou M20, od 2,0 po etuMiris píše:Tak tak ... typ motoru M20, OK ... a to i když v tom je normální stará chromácká 325ka?Prox_ píše:Jako typ motoru? M20..Miris píše:A nevíte někdo teda, jakej má 325i rok 90?
Mno, vono se to hezky radí, ale vytočenýmu automatu přepnutýmu na Esko (sportovní jízdu) k zařazení vejš bohužel prostě neporučíšAce píše:Moje M40ka omezuje podle mne tak na 6000 ot. Jel jsem 180 (circa 5500 ot.) a pořád to táhlo...možná na těch 6k to vypne.Btw. je škoda tak starý motory kurvit na 6 tisíc...

- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
Pokud máš automat přepnutej na S (sport), řadí na vyšší rychlost až těsně před omezovačem, tj. cca v 6000 otáčkách, takhle řadí 1,2,3 a pokud máš pořád sešlápnutej kickdown tak na 4 nepřeřadí, musíš trošku pustit plyn, on jí tam kopne a pak zase můžeš dát plnej.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
To jó, ale pak už to zase neni směrodatný, protože ztrácíš výkon tim že to pustíš a když pak dáš zase plnej včetně kickdownu, tak ti stejně lupne zpátky trojku, takže prostě automat s manuálem v tomhle ohledu asi nesrovnáme...Fido píše:Pokud máš automat přepnutej na S (sport), řadí na vyšší rychlost až těsně před omezovačem, tj. cca v 6000 otáčkách, takhle řadí 1,2,3 a pokud máš pořád sešlápnutej kickdown tak na 4 nepřeřadí, musíš trošku pustit plyn, on jí tam kopne a pak zase můžeš dát plnej.

- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
Nelupne, protože už jedeš víc, než je trojka schopna pobrat. Tudíž táhne na plnej, ale už na 4ku. Měl jsem tenhle automat v iXu a byla to pohoda. Teď mám jenom tříkvalt a upřímě řečeno, bohatě to stačí 

sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
Aha!Fido píše:Nelupne, protože už jedeš víc, než je trojka schopna pobrat. Tudíž táhne na plnej, ale už na 4ku. Měl jsem tenhle automat v iXu a byla to pohoda. Teď mám jenom tříkvalt a upřímě řečeno, bohatě to stačí

Pak to pádí na 4ku a nepodřadí a nepodřadí...

- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
No to je někde kolem 160, to jede na trojku a na omezovač a už neřadí, takže dát nohu z plynu (nebo přepnout ze S na E), on přeřadí na 4 a znova plnej a už to táhne dál, ale už na čtyřku. Nicméně tohle bych dělal pouze v extrémních případech, pokud chceš jezdit 200+ po dálnici, to jde i na ekonomický režim, i na ten to jede docela svižně, lépe řečeno stejně, akorát to řadí v nižších otáčkách.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li