blbne mi ABS

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
AGE
Příspěvky: 123
Registrován: 23. 02. 2004 11:55
Bydliště: Gambrinus

blbne mi ABS

Příspěvek od AGE » 20. 02. 2005 21:35

Problemek je vtom ze kdyz zastavuju-napr. na cervenou tak mi tesne pred tim nez se auto zastavi zacne kopat ABS do pedalu -na suchu!!Jen kdyz sjedu z dalnice,nebo ho nekde prozenu ve vyssich otackach tak se prvni 2-3 zastaveni chova normalne-nekope.Brzdi ale normalne.ma strach aby nekde nechybel olej,nebo chtej odvzdusnit brzdy -nevim.a taky servo mi de vic ztuha nez u 535ky,.neni to nak propojeny???
mimochodem pocitac mi zadny chyby nehlasi. :cry: Diky za pomoc.
BMW 525i E34 + 325i touring E30 špérosvor ((EX)) ///323i/320i/525i/325ix///
// IX POWER // Touring...

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 20. 02. 2005 21:37

neni treba spatny cidlo od ABS?
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 20. 02. 2005 22:06

Mě to dělalo taky, prostě ti začne pracovat ABS - zkope ti hnátu, i když k tomu nemá vůbec důvod, jedeš třeba 5km/h, vůbec to nejde do smyku, že jo ?
Bylo to čidlo, dokonce jsem kvůli tomu vyměnil i řj ABS. :roll: - tím jsem začal :oops: :twisted:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
AGE
Příspěvky: 123
Registrován: 23. 02. 2004 11:55
Bydliště: Gambrinus

Příspěvek od AGE » 21. 02. 2005 13:59

Zave píše:neni treba spatny cidlo od ABS?
No a jak poznam ze je cidlo spatny az ho budu mit v ruce?
jo a taky se mi uz 3x pri brzdeni rosvitila kontrolka ABS a od ty chvile to nefungovalo (brzdilo jako bez ABS)az kdyz sem to chcip a znovu nastartoval tak zhasla a ABS zas makalo.
BMW 525i E34 + 325i touring E30 špérosvor ((EX)) ///323i/320i/525i/325ix///
// IX POWER // Touring...

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: blbne mi ABS

Příspěvek od Max-Max » 21. 02. 2005 14:54

_Boban v jiné diskuzi píše:S tim cidlem: kdyz ho rozpojis, tak se opravdu ABS vypne, ale aby se zase zaplo, tak musis vypnout a zapnout zapalovani (samozrejme pri spojenem cidlu), takze to je dost neprakticke. Navic chvili trva, nez si ridici jednotka ABS uvedomi, ze neco neni v poradku a vypne ABS, coz je neprijemny hlavne pri rozjizdeni a naslednem brzdeni jeste v male rychlosti, kdy si RJ mysli, ze je kolo zablokovane.
nevypadáva ti niekde nejaký kontakt od cidla, príp. neblbne samotné cidlo? to by vysvetlovalo aj blikanie kontrolky.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 21. 02. 2005 16:39

AGE píše:
Zave píše:neni treba spatny cidlo od ABS?
No a jak poznam ze je cidlo spatny az ho budu mit v ruce?
jo a taky se mi uz 3x pri brzdeni rosvitila kontrolka ABS a od ty chvile to nefungovalo (brzdilo jako bez ABS)az kdyz sem to chcip a znovu nastartoval tak zhasla a ABS zas makalo.
tak kup vsetky novy.. :D ne delam si prdel... kup si jedno novy a postupne zkousej :D rek bych ze se to bude dat zjistit i primo kdyz to vytahnes ale nevim jak :(
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

_Boban

Re: blbne mi ABS

Příspěvek od _Boban » 21. 02. 2005 17:30

AGE píše:Problemek je vtom ze kdyz zastavuju-napr. na cervenou tak mi tesne pred tim nez se auto zastavi zacne kopat ABS do pedalu -na suchu!!Jen kdyz sjedu z dalnice,nebo ho nekde prozenu ve vyssich otackach tak se prvni 2-3 zastaveni chova normalne-nekope.Brzdi ale normalne.ma strach aby nekde nechybel olej,nebo chtej odvzdusnit brzdy -nevim.a taky servo mi de vic ztuha nez u 535ky,.neni to nak propojeny???
mimochodem pocitac mi zadny chyby nehlasi. :cry: Diky za pomoc.
Pravdepodobne nalomeny drat nektereho cidla, casteji se lamou zadni, predni muze byt take prosoupany od kola. Nejjednoduzsi je rozpojit konektor cidla (vpredu v motorovem prostoru, vzadu pod zadnim sedakem) a multimetrem zmerit odpor za soucasneho ohybani dratu na vsechny strany v podezrelych mistech (treba zpuchrelych, prodrenych apod.). Odpor ma byt kolem 1000 ohmu a pri ohybani dratu se nesmi menit. Pokud se meni nebo skoci na nekonecno, drat je nalomeny (zlomeny), v tom miste je treba ho preriznout a radne spojit (pajenim), nebo vymenit cele cidlo za funkcni.

Uživatelský avatar
AGE
Příspěvky: 123
Registrován: 23. 02. 2004 11:55
Bydliště: Gambrinus

Příspěvek od AGE » 06. 03. 2005 18:30

hm pekny vomrknu to jen co zprovoznim auto-vodesla mi benalpumpa....
zatim dik vsem... 8)
BMW 525i E34 + 325i touring E30 špérosvor ((EX)) ///323i/320i/525i/325ix///
// IX POWER // Touring...

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 07. 03. 2005 02:30

Rendis píše:Kolik asi stojí celé čidlo..???
Hodne :twisted: 2200 bez dane, v BMW jeste trochu vic.

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 07. 03. 2005 13:14

Rendis píše:Hustý,ale asi mi nic jinýho nezbyde. :?
Simte tak moc to zase neni, tak si napis jestli chces predni nebo zadni :lol:

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 07. 03. 2005 17:04

Rendis píše:Hustý,ale asi mi nic jinýho nezbyde. :?
Starsi sezen za par stovek. Napis jeho cislo....nekde se mi v garazi na petku a sedmicku vali, tak kdybys chtel muzem se nako domluvit.
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Odpovědět