
Otáčkoměr 324D a kontrolka
- Ivo
- Příspěvky: 4284
- Registrován: 20. 02. 2003 08:05
- Bydliště: Kousek od Ml Boule
- Kontaktovat uživatele:
Otáčkoměr 324D a kontrolka
Tak nevím ale mě v mojí e30 nejde otáčkoměr a dnes jsem dovezl super 324D z Radouska a tam taky nejde jinak auto jako šperk je to nějaká častá zívada nevíte někdo čím to asi bude nebo nekoupil si někdo taky diesela a neopravoval to 

Naposledy upravil(a) Ivo dne 26. 02. 2005 21:47, celkem upraveno 1 x.
Život je jen náhoda .....
Zdravím... já měl ještě donedávna diesla (celkem 7let
)! Za tu dobu sem otáčkoměr opravoval už několikrát.. většinou to byla špatná pojistka, ale jednou byl pokurvenej ten kabel co jde zezadu k budíkům(měnil sem totiž tehdy ty baterky v Oilservisu a když sem to pak vše smontoval a zapojil, tak nešel otáčkoměr.. stačilo to vyhodit a znovu zapojit.. vualá otáčkoměr valil) a jinak do 324d patrí 100ah baterie (aspoň já ji tam celých 7let měl.. a nebyl žádný problém!) Někdo mi říkal že tam musí být silnější než u benzínu aby to utahlo žhavení.. ale nevím jestli to je ten důvod! Jinak kdo by potřeboval s něčím poradit ohledně 324d sem k službám (za 7 let se toho totiž hodně pokazí
)




tak to jsem rád že to auto znáš já mám teď dva ty 324d jeden chrom a jedem top plast a u obou nejde otáčkoměr ale na toho plasta jsem ještě nekoukal ale u toho chroma je pojistka v pohodě a čidlo taky tak jedině nějakej drát v háji protože to jednou na kostkách najednou začalo jít a pak zase nicfifik píše:Zdravím... já měl ještě donedávna diesla (celkem 7let)! Za tu dobu sem otáčkoměr opravoval už několikrát.. většinou to byla špatná pojistka, ale jednou byl pokurvenej ten kabel co jde zezadu k budíkům(měnil sem totiž tehdy ty baterky v Oilservisu a když sem to pak vše smontoval a zapojil, tak nešel otáčkoměr.. stačilo to vyhodit a znovu zapojit.. vualá otáčkoměr valil) a jinak do 324d patrí 100ah baterie (aspoň já ji tam celých 7let měl.. a nebyl žádný problém!) Někdo mi říkal že tam musí být silnější než u benzínu aby to utahlo žhavení.. ale nevím jestli to je ten důvod! Jinak kdo by potřeboval s něčím poradit ohledně 324d sem k službám (za 7 let se toho totiž hodně pokazí
![]()
![]()
)
- Michal E21
- Příspěvky: 184
- Registrován: 25. 03. 2003 13:29
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Co se týče té baterky, tak podle mě musí mít větší kapacitu než benzínová kvůli kompresnímu poměru... Který je přibližně dvojnásobný. A standartní benzínová by s tím skoro neotočila...fifik píše:Zdravím... já měl ještě donedávna diesla (celkem 7let)! Za tu dobu sem otáčkoměr opravoval už několikrát.. většinou to byla špatná pojistka, ale jednou byl pokurvenej ten kabel co jde zezadu k budíkům(měnil sem totiž tehdy ty baterky v Oilservisu a když sem to pak vše smontoval a zapojil, tak nešel otáčkoměr.. stačilo to vyhodit a znovu zapojit.. vualá otáčkoměr valil) a jinak do 324d patrí 100ah baterie (aspoň já ji tam celých 7let měl.. a nebyl žádný problém!) Někdo mi říkal že tam musí být silnější než u benzínu aby to utahlo žhavení.. ale nevím jestli to je ten důvod! Jinak kdo by potřeboval s něčím poradit ohledně 324d sem k službám (za 7 let se toho totiž hodně pokazí
![]()
![]()
)
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>
55Ah je málo, teď jsem kupoval do své E30 (324td, touring) novou baterii 88Ah, 640 startovací proud a nemůžu si ji vynachválit. Byla tam originál BMW z roku 95. Ta měla 85Ah a 760 startovací proud. Otáčkoměr a ekonoměr jsem už řešil dvakrát a vždy to byl snímač otáček u startéru.Ivo píše:teď jsem tam dal 55ah a točí normál zatím
Co se týče té baterky, tak podle mě musí mít větší kapacitu než benzínová kvůli kompresnímu poměru... Který je přibližně dvojnásobný. A standartní benzínová by s tím skoro neotočila...[/quote]
Naprosto souhlasím, měl jsem tam také baterii z 1,8is (63Ah, 300 startovací proud), 4x jsem nažhavil a zastartoval a bylo po ní. Byla skoro nová.
Naprosto souhlasím, měl jsem tam také baterii z 1,8is (63Ah, 300 startovací proud), 4x jsem nažhavil a zastartoval a bylo po ní. Byla skoro nová.
- Ivo
- Příspěvky: 4284
- Registrován: 20. 02. 2003 08:05
- Bydliště: Kousek od Ml Boule
- Kontaktovat uživatele:
čidlo sem koupil nové a nic mě to sere a jak má být hodně od těch kolíčků na setrvákuLuboš píše:55Ah je málo, teď jsem kupoval do své E30 (324td, touring) novou baterii 88Ah, 640 startovací proud a nemůžu si ji vynachválit. Byla tam originál BMW z roku 95. Ta měla 85Ah a 760 startovací proud. Otáčkoměr a ekonoměr jsem už řešil dvakrát a vždy to byl snímač otáček u startéru.Ivo píše:teď jsem tam dal 55ah a točí normál zatím
Život je jen náhoda .....
Nesmí být nacpané uplně vevnitř, jinak ho zkurvíš, mluvím z vlastní zkušenosti. Prostě musí tam jít lehce a do polohy "akorát". Nedokážu to popsat, ale jestli jsi kupoval nové tak tím to asi nebude.Ivo píše:čidlo sem koupil nové a nic mě to sere a jak má být hodně od těch kolíčků na setrvákuLuboš píše:55Ah je málo, teď jsem kupoval do své E30 (324td, touring) novou baterii 88Ah, 640 startovací proud a nemůžu si ji vynachválit. Byla tam originál BMW z roku 95. Ta měla 85Ah a 760 startovací proud. Otáčkoměr a ekonoměr jsem už řešil dvakrát a vždy to byl snímač otáček u startéru.Ivo píše:teď jsem tam dal 55ah a točí normál zatím
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
1. Projít všechny konektory, prostříkat Kontaktolem.
2. Když to není konektory, máš někde nalomený kabel - nejčastěji právě za konektorem. Blbě se to hledá, nejlepší je propojit to ohmetrem ( prozvonit ) a hýbat všemi dráty, na které dosáhneš. Bývá to většinou přímo konektor ( kabel ) hned za čidlem.
Játo taky řešil, ale po těhle procedurách začal záhadně fungovat a funguje dodnes
2. Když to není konektory, máš někde nalomený kabel - nejčastěji právě za konektorem. Blbě se to hledá, nejlepší je propojit to ohmetrem ( prozvonit ) a hýbat všemi dráty, na které dosáhneš. Bývá to většinou přímo konektor ( kabel ) hned za čidlem.
Játo taky řešil, ale po těhle procedurách začal záhadně fungovat a funguje dodnes
