Otáčkoměr 324D a kontrolka

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Otáčkoměr 324D a kontrolka

Příspěvek od Ivo » 23. 01. 2005 18:48

Tak nevím ale mě v mojí e30 nejde otáčkoměr a dnes jsem dovezl super 324D z Radouska a tam taky nejde jinak auto jako šperk je to nějaká častá zívada nevíte někdo čím to asi bude nebo nekoupil si někdo taky diesela a neopravoval to :(
Naposledy upravil(a) Ivo dne 26. 02. 2005 21:47, celkem upraveno 1 x.
Život je jen náhoda .....

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 23. 01. 2005 19:35

co pojistky :?: pred casem to tady nekdo resil menil vsechno mozny a nakonec zjistil prepalenou pojistku ktera se tvarila jako neprepalena :idea:
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 23. 01. 2005 19:58

Jo taky jsem měl tenhle problém,nešel otáčkoměr i spotřeba a byla to pojistka.Měla špatní kontakt :!: Taky jsem se trápil asi půl dne :D

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 24. 01. 2005 06:50

to sem řešil já a pojistky sou v pohodě bude to nějaká špatná kostra nebo něco
Život je jen náhoda .....

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 25. 01. 2005 07:07

nikdo nemá diesela a neopravoval otáčkoměr ?????a co tam patří za baterii 77ah???
Život je jen náhoda .....

Uživatelský avatar
fifik
Příspěvky: 147
Registrován: 13. 02. 2003 07:52
Bydliště: Bystřice Pod Lop.

Příspěvek od fifik » 25. 01. 2005 07:46

Zdravím... já měl ještě donedávna diesla (celkem 7let :D )! Za tu dobu sem otáčkoměr opravoval už několikrát.. většinou to byla špatná pojistka, ale jednou byl pokurvenej ten kabel co jde zezadu k budíkům(měnil sem totiž tehdy ty baterky v Oilservisu a když sem to pak vše smontoval a zapojil, tak nešel otáčkoměr.. stačilo to vyhodit a znovu zapojit.. vualá otáčkoměr valil) a jinak do 324d patrí 100ah baterie (aspoň já ji tam celých 7let měl.. a nebyl žádný problém!) Někdo mi říkal že tam musí být silnější než u benzínu aby to utahlo žhavení.. ale nevím jestli to je ten důvod! Jinak kdo by potřeboval s něčím poradit ohledně 324d sem k službám (za 7 let se toho totiž hodně pokazí :lol: :lol: :lol: )

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 25. 01. 2005 08:08

fifik píše:Zdravím... já měl ještě donedávna diesla (celkem 7let :D )! Za tu dobu sem otáčkoměr opravoval už několikrát.. většinou to byla špatná pojistka, ale jednou byl pokurvenej ten kabel co jde zezadu k budíkům(měnil sem totiž tehdy ty baterky v Oilservisu a když sem to pak vše smontoval a zapojil, tak nešel otáčkoměr.. stačilo to vyhodit a znovu zapojit.. vualá otáčkoměr valil) a jinak do 324d patrí 100ah baterie (aspoň já ji tam celých 7let měl.. a nebyl žádný problém!) Někdo mi říkal že tam musí být silnější než u benzínu aby to utahlo žhavení.. ale nevím jestli to je ten důvod! Jinak kdo by potřeboval s něčím poradit ohledně 324d sem k službám (za 7 let se toho totiž hodně pokazí :lol: :lol: :lol: )
tak to jsem rád že to auto znáš já mám teď dva ty 324d jeden chrom a jedem top plast a u obou nejde otáčkoměr ale na toho plasta jsem ještě nekoukal ale u toho chroma je pojistka v pohodě a čidlo taky tak jedině nějakej drát v háji protože to jednou na kostkách najednou začalo jít a pak zase nic

Uživatelský avatar
Michal E21
Příspěvky: 184
Registrován: 25. 03. 2003 13:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michal E21 » 25. 01. 2005 16:52

fifik píše:Zdravím... já měl ještě donedávna diesla (celkem 7let :D )! Za tu dobu sem otáčkoměr opravoval už několikrát.. většinou to byla špatná pojistka, ale jednou byl pokurvenej ten kabel co jde zezadu k budíkům(měnil sem totiž tehdy ty baterky v Oilservisu a když sem to pak vše smontoval a zapojil, tak nešel otáčkoměr.. stačilo to vyhodit a znovu zapojit.. vualá otáčkoměr valil) a jinak do 324d patrí 100ah baterie (aspoň já ji tam celých 7let měl.. a nebyl žádný problém!) Někdo mi říkal že tam musí být silnější než u benzínu aby to utahlo žhavení.. ale nevím jestli to je ten důvod! Jinak kdo by potřeboval s něčím poradit ohledně 324d sem k službám (za 7 let se toho totiž hodně pokazí :lol: :lol: :lol: )
Co se týče té baterky, tak podle mě musí mít větší kapacitu než benzínová kvůli kompresnímu poměru... Který je přibližně dvojnásobný. A standartní benzínová by s tím skoro neotočila...
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 25. 01. 2005 18:01

teď jsem tam dal 55ah a točí normál zatím
Život je jen náhoda .....

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 28. 01. 2005 16:28

Tak se dnes celý den seru s tím otáčkoměrem a nic byl jsem a Autecu pro díly a t am taky nic něvědí :(
Život je jen náhoda .....

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 31. 01. 2005 15:27

Ivo píše:teď jsem tam dal 55ah a točí normál zatím
55Ah je málo, teď jsem kupoval do své E30 (324td, touring) novou baterii 88Ah, 640 startovací proud a nemůžu si ji vynachválit. Byla tam originál BMW z roku 95. Ta měla 85Ah a 760 startovací proud. Otáčkoměr a ekonoměr jsem už řešil dvakrát a vždy to byl snímač otáček u startéru.

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 31. 01. 2005 15:31

Co se týče té baterky, tak podle mě musí mít větší kapacitu než benzínová kvůli kompresnímu poměru... Který je přibližně dvojnásobný. A standartní benzínová by s tím skoro neotočila...[/quote]

Naprosto souhlasím, měl jsem tam také baterii z 1,8is (63Ah, 300 startovací proud), 4x jsem nažhavil a zastartoval a bylo po ní. Byla skoro nová.

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 31. 01. 2005 15:50

Luboš píše:
Ivo píše:teď jsem tam dal 55ah a točí normál zatím
55Ah je málo, teď jsem kupoval do své E30 (324td, touring) novou baterii 88Ah, 640 startovací proud a nemůžu si ji vynachválit. Byla tam originál BMW z roku 95. Ta měla 85Ah a 760 startovací proud. Otáčkoměr a ekonoměr jsem už řešil dvakrát a vždy to byl snímač otáček u startéru.
čidlo sem koupil nové a nic mě to sere a jak má být hodně od těch kolíčků na setrváku
Život je jen náhoda .....

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 31. 01. 2005 16:25

Nemohl by sem někdo hodit zapojení otáčkoměru? Taky mi nejde a čidlem to taky není. Jednou mi to el. schema posílal "kdo." ale už ho nemám.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 31. 01. 2005 16:30

Ivo píše:
Luboš píše:
Ivo píše:teď jsem tam dal 55ah a točí normál zatím
55Ah je málo, teď jsem kupoval do své E30 (324td, touring) novou baterii 88Ah, 640 startovací proud a nemůžu si ji vynachválit. Byla tam originál BMW z roku 95. Ta měla 85Ah a 760 startovací proud. Otáčkoměr a ekonoměr jsem už řešil dvakrát a vždy to byl snímač otáček u startéru.
čidlo sem koupil nové a nic mě to sere a jak má být hodně od těch kolíčků na setrváku
Nesmí být nacpané uplně vevnitř, jinak ho zkurvíš, mluvím z vlastní zkušenosti. Prostě musí tam jít lehce a do polohy "akorát". Nedokážu to popsat, ale jestli jsi kupoval nové tak tím to asi nebude.

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 31. 01. 2005 17:17

a divný je že sem ho tam dal a mladá jela po kostkách a na 1min fungoval a pak zase nic
Život je jen náhoda .....

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 31. 01. 2005 18:21

1. Projít všechny konektory, prostříkat Kontaktolem.

2. Když to není konektory, máš někde nalomený kabel - nejčastěji právě za konektorem. Blbě se to hledá, nejlepší je propojit to ohmetrem ( prozvonit ) a hýbat všemi dráty, na které dosáhneš. Bývá to většinou přímo konektor ( kabel ) hned za čidlem.

Játo taky řešil, ale po těhle procedurách začal záhadně fungovat a funguje dodnes :)
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 02. 02. 2005 20:33

Tak co Ivo, vyřešeno, nebo pořád jezdíš podle sluchu? :lol: Né, fakt by mě zajímalo, jestli jsi to vyřešil.

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 02. 02. 2005 20:39

teď v týdnu není čas zase o výkendu se v tom budu vrtat
Život je jen náhoda .....

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 02. 02. 2005 20:42

Jasný, tak dej potom vědět.

Odpovědět