Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
-
pkot
- Příspěvky: 2278
- Registrován: 26. 11. 2004 00:09
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od pkot » 22. 07. 2005 18:29
Mate nekdo z Prahy , merak na tlak oleje . Potreboval bych to zitra
Děkuji
-
Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tweety » 24. 07. 2005 12:01
Já bych se zeptal jinak. Dal by se ten měřák dát na dvoulitrovej motor ? Kam ? Díky
-
voTon
- Příspěvky: 1028
- Registrován: 27. 02. 2003 21:20
- Bydliště: Ceske Budejovice
Příspěvek
od voTon » 25. 07. 2005 06:40
Tweety píše:Já bych se zeptal jinak. Dal by se ten měřák dát na dvoulitrovej motor ? Kam ? Díky
jestli myslis na budik do auta, tak se zapojuje misto originalniho cidla na tlak oleje, kterej ovlada kontrolku mazani.
-
Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tweety » 25. 07. 2005 09:24
voTon píše:Tweety píše:Já bych se zeptal jinak. Dal by se ten měřák dát na dvoulitrovej motor ? Kam ? Díky
jestli myslis na budik do auta, tak se zapojuje misto originalniho cidla na tlak oleje, kterej ovlada kontrolku mazani.
Tudíž by se to i do 320i eventuelně dalo dát ?
-
Márty_
- Příspěvky: 381
- Registrován: 20. 04. 2005 09:42
Příspěvek
od Márty_ » 25. 07. 2005 12:51
voTon píše:Tweety píše:Já bych se zeptal jinak. Dal by se ten měřák dát na dvoulitrovej motor ? Kam ? Díky
jestli myslis na budik do auta, tak se zapojuje misto originalniho cidla na tlak oleje, kterej ovlada kontrolku mazani.
přesně tak, uděláš nebo sezeneš T-čko a pošleš hadici a budík do kabiny, nebo jen dvě čidla a dráty do kabiny pokud máš el. budík, nebo je tu ještě jedna možnost, VDO vyrábělo dvojtý čidlo pro výstup a 1 na kontrolku a 1 na budík, neboli dvoukontaktový čidlo
-
Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tweety » 25. 07. 2005 22:44
Márty_ píše:voTon píše:Tweety píše:Já bych se zeptal jinak. Dal by se ten měřák dát na dvoulitrovej motor ? Kam ? Díky
jestli myslis na budik do auta, tak se zapojuje misto originalniho cidla na tlak oleje, kterej ovlada kontrolku mazani.
přesně tak, uděláš nebo sezeneš T-čko a pošleš hadici a budík do kabiny, nebo jen dvě čidla a dráty do kabiny pokud máš el. budík, nebo je tu ještě jedna možnost, VDO vyrábělo dvojtý čidlo pro výstup a 1 na kontrolku a 1 na budík, neboli dvoukontaktový čidlo
Díky, zjistim co je dostupný a pořešim
-
Márty_
- Příspěvky: 381
- Registrován: 20. 04. 2005 09:42
Příspěvek
od Márty_ » 26. 07. 2005 09:35
jinak, kdyby si sehnal to VDO dvoukontaktový čidlo za rozumný peníze tak ho kup klidně 2x jedno si od tebe vezmu, ale podle mejch zhušeností ze závodního auta je nejspolehlivější i nejpřesnější mechanickej budík
-
Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tweety » 26. 07. 2005 09:39
Márty_ píše:jinak, kdyby si sehnal to VDO dvoukontaktový čidlo za rozumný peníze tak ho kup klidně 2x jedno si od tebe vezmu, ale podle mejch zhušeností ze závodního auta je nejspolehlivější i nejpřesnější mechanickej budík
No jsou zatim na autě důležitější investice, takže budík zatím půjde stranou, ale časem to určitě začnu shánět
-
Iwan
- Příspěvky: 4111
- Registrován: 01. 02. 2004 20:36
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Iwan » 28. 07. 2005 16:15
Potrebuju akutne merak, ale na teplotu oleje...to bude nejakej podobnej postup???
-
Stany
- Příspěvky: 3989
- Registrován: 10. 02. 2004 21:42
- Bydliště: Praha 9
Příspěvek
od Stany » 28. 07. 2005 16:45
Teplota oleje je mnohem jednoduší montáž než tlak oleje

Dáš teplotní čidlo místo vypouštěcího šroubu na vaně

-
Iwan
- Příspěvky: 4111
- Registrován: 01. 02. 2004 20:36
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Iwan » 28. 07. 2005 17:09
Chtel sem se zeptat rovnou Tebe, ale sem v praci a ne na icq...
kdyztak mi hod do sz, kde a jakej by se na to mohl hodit budik..samotnej, nechci ten panel na sloupek...
-
Márty_
- Příspěvky: 381
- Registrován: 20. 04. 2005 09:42
Příspěvek
od Márty_ » 29. 07. 2005 09:42
Stany píše:Teplota oleje je mnohem jednoduší montáž než tlak oleje

Dáš teplotní čidlo místo vypouštěcího šroubu na vaně

DOBREJ NÁPAD

dát to místo vypouštáku
-
Bobo
- Příspěvky: 1938
- Registrován: 13. 03. 2003 22:01
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Bobo » 29. 07. 2005 11:27
To s čidlem ve vaně je docela zajímavý

. Poradil by někdo jaký čidlo a jakej budík?
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

-
Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hanis » 29. 07. 2005 12:22
Bobo píše:To s čidlem ve vaně je docela zajímavý

. Poradil by někdo jaký čidlo a jakej budík?
Zajímavý to je, ale je to spíš jen orientační měření
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
-
Márty_
- Příspěvky: 381
- Registrován: 20. 04. 2005 09:42
Příspěvek
od Márty_ » 29. 07. 2005 12:24
Hanis píše:Bobo píše:To s čidlem ve vaně je docela zajímavý

. Poradil by někdo jaký čidlo a jakej budík?
Zajímavý to je, ale je to spíš jen orientační měření
jakej je v tom rozdíl? oproti měření teploty vody ?
-
Márty_
- Příspěvky: 381
- Registrován: 20. 04. 2005 09:42
Příspěvek
od Márty_ » 29. 07. 2005 12:26
Bobo píše:To s čidlem ve vaně je docela zajímavý

. Poradil by někdo jaký čidlo a jakej budík?
využil bych třeba čidlo a budík na teplou vody ze škodovky, nebo katalogu od Conrádu pokud máš peníze např. na VDO
-
Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hanis » 29. 07. 2005 12:27
Márty_ píše:jakej je v tom rozdíl? oproti měření teploty vody ?
Je to jako by jsi měřil teplotu vody na chladiči a ne v hlavě motoru.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
-
Márty_
- Příspěvky: 381
- Registrován: 20. 04. 2005 09:42
Příspěvek
od Márty_ » 29. 07. 2005 12:35
Hanis píše:Márty_ píše:jakej je v tom rozdíl? oproti měření teploty vody ?
Je to jako by jsi měřil teplotu vody na chladiči a ne v hlavě motoru.
ve vaně je čerpadlo oleje, tím pádem máš údaj o tom jakou teplotu má olej (když se vrací do motoru) když jde na klikovku a ventily atd. a co potřebuješ víc je to dostačující údaj na to aby si věděl jak je na tom olej s teplotou a jestli se to stíhá uchladit, ale neberu v potaz auta s turbem tam je to trochu jiný, nevidim dovod proč to roubovat třeba na výstup z motoru na chladič oleje nebo jinam
-
Márty_
- Příspěvky: 381
- Registrován: 20. 04. 2005 09:42
Příspěvek
od Márty_ » 29. 07. 2005 12:40
Hanis píše:Márty_ píše:jakej je v tom rozdíl? oproti měření teploty vody ?
Je to jako by jsi měřil teplotu vody na chladiči a ne v hlavě motoru.
jinak pokud jde o teplotu v chladiči, například na saharu je přece spínací čidlo v chladiči NE ? a proč ?
-
Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hanis » 29. 07. 2005 19:13
Márty_ píše:Hanis píše:Márty_ píše:jakej je v tom rozdíl? oproti měření teploty vody ?
Je to jako by jsi měřil teplotu vody na chladiči a ne v hlavě motoru.
ve vaně je čerpadlo oleje, tím pádem máš údaj o tom jakou teplotu má olej (když se vrací do motoru) když jde na klikovku a ventily atd. a co potřebuješ víc je to dostačující údaj na to aby si věděl jak je na tom olej s teplotou a jestli se to stíhá uchladit, ale neberu v potaz auta s turbem tam je to trochu jiný, nevidim dovod proč to roubovat třeba na výstup z motoru na chladič oleje nebo jinam
Márty proč myslíš, že je vana žebrovaná, protože slouží jako chladič oleje a výpustní šroub je až uplně dole tudíš rozdíly teplot tam mohou být řádově desítky°C o proti oleji, kterej proteče horkým blokem než se dostane na mazací místo. Jako orientační ůdaj to stačí, ale nic přesnýho to není.
Márty_ píše:jinak pokud jde o teplotu v chladiči, například na saharu je přece spínací čidlo v chladiči NE ? a proč ?.
Většina spínačů větráků je u výstupu z chladičů kde se teplota vody liší od teploty motoru o cca 20°C což tedy znamená že když má motor teplotu řekněme 90°C bude na výstupu chladiče teplota třeba 70°C a teprve až bude teplota na výstupu cca 85°C (auto stojí a náporové chlazení není možné) dojde k sepnutí čidla následné funkci větáku.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou