pokles otáček při vyndání olejové měrky
pokles otáček při vyndání olejové měrky
Ahoj,chci se zeptat na to co už je v předmětu tohohle dotazu.Když při nastartovaném motoru vytáhnu olejovou měrku,motoru dost klesnou otáčky,že téměř zhasne,pak se otáčky srovnaj´,ale jsou pořád dost nízký.Motor má najeto cca 150000km,je to 325 r. 87 a táhne perfektně,tak jak má.Je to v pořádku?
-
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 15. 02. 2003 12:21
To je OK
Mate to dobre, menite pomery v nastaveni motora. Normalne sa pocas behu motora mierka ani viko neotvara. Motor ma system odvetrania klukukovky (plyny ktore prenikaju pomedzi kruzky zo spalovacieho priestoru do priestoru klukovky su odvetrane cez tlakovy system ventilov) a otvorit iny otvor v priestore motora znamena zmenit pomer tlakov olej, motorovy priestor, spalovanie. Necudoval by som sa ak sa volnobezne otacky zmenia.
Brilantne
Teda nepovedal by som, ze sa to da povedat takto jednoducho. Rešpekt brácho !
- Spooky-0987
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 29. 07. 2003 04:07
- Bydliště: západní čechy - KV kraj
tak to ma bejt spis by bylo divny kdyby to nedelalo, ale pridam se at nemusim delat topic, mam dotaz po vymene hlavy mam sakra nizky otacky, vsechno jede jak ma, otacky padaj po vytvoreni netesnosti, ale otacky jsou v normalnim stavu tak +- 500, kdyz je to studeny tak jsou "OK", ale jak se to ohřeje tak jsou dolu na tech 500, cim to muze bejt? pred vymenou bez problemu
e30/320i rv 88
jestli to ten motor pobírá tak v čem je problém?sice to málo maže ale....Spooky-0987 píše:tak to ma bejt spis by bylo divny kdyby to nedelalo, ale pridam se at nemusim delat topic, mam dotaz po vymene hlavy mam sakra nizky otacky, vsechno jede jak ma, otacky padaj po vytvoreni netesnosti, ale otacky jsou v normalnim stavu tak +- 500, kdyz je to studeny tak jsou "OK", ale jak se to ohřeje tak jsou dolu na tech 500, cim to muze bejt? pred vymenou bez problemu
co třeba škrticí klapka nehnul jsi s tím šroubkem co se s ním nastavuje průtok při volnoběhu?
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d
728 36 83 19
728 36 83 19
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: To je OK
co to trepes za sprostostizverzak píše:plyny ktore prenikaju pomedzi kruzky zo spalovacieho priestoru do priestoru klukovky su odvetrane cez tlakovy system ventilov
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Spooky-0987
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 29. 07. 2003 04:07
- Bydliště: západní čechy - KV kraj
BMWAK píše:jestli to ten motor pobírá tak v čem je problém?sice to málo maže ale....Spooky-0987 píše:tak to ma bejt spis by bylo divny kdyby to nedelalo, ale pridam se at nemusim delat topic, mam dotaz po vymene hlavy mam sakra nizky otacky, vsechno jede jak ma, otacky padaj po vytvoreni netesnosti, ale otacky jsou v normalnim stavu tak +- 500, kdyz je to studeny tak jsou "OK", ale jak se to ohřeje tak jsou dolu na tech 500, cim to muze bejt? pred vymenou bez problemu
co třeba škrticí klapka nehnul jsi s tím šroubkem co se s ním nastavuje průtok při volnoběhu?
jo jinak pohoda jen otaček to ma pekelně malo, a nikdo s nicim nehejbal jen se vymenila makovice
e30/320i rv 88