trha- sklbe

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
jack318is
Příspěvky: 54
Registrován: 28. 09. 2005 15:33
Bydliště: Bratislava

trha- sklbe

Příspěvek od jack318is » 06. 11. 2006 23:11

Nazdar vsetci. Moje is- o ma taky nejaky problem. Pri dlhsej jazde konstantnou rychlostou (tzn. dialnica na 5 a 120 na tachometri) urobi obcas to, ze zacne sklbat...ako keby zrazu do valcov neslo palivo alebo co...proste to trha a ked vyradim rychlost tak to skape...ale ked znovu zaradim tak zas naskoci...cely proces trhania trva tak pet- desat sekund a potom sa sprava zase normalne...po meste to nikdy nerobi iba na tej po... dialnici...mam novy palivovy filter, nove sviecky, novu baterku, tankujem vyhradne na Shell :!: Neviete co s tym moze byt??? Prosim poradte lebo ma vystre... a prosim rady ako ,,vymen auto´´ ,,vymen motor´´ a pod mi fakt nepomozu!!! Dik :twisted:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 07. 11. 2006 01:20

vaha vzduchu by som tipoval
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Akmall
Příspěvky: 1457
Registrován: 09. 09. 2004 08:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od Akmall » 07. 11. 2006 10:48

zkus jinou benzinovou pumpu.
EX E30 M20 2.0 chrom, E30 M50 2.0 plast, E36 M50 2.0 coupe

E39 530D Touring

Uživatelský avatar
jack318is
Příspěvky: 54
Registrován: 28. 09. 2005 15:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od jack318is » 07. 11. 2006 16:25

je pravda ze benzinovu pumpu som uz menil...myslis ze by to mohlo byt v nej??? ja len nechapem preco sa to prejavuje IBA na dialnici. Nikdy sa mi nestalo ze by mi to spravilo po meste alebo tak nejak...
Vaha vzduchu: Celu ju vymenit, nieco precistit, bolo to na stekri v AWT Bavaria a pocitac nevykazal ziadnu chybu...
Dakujem vam. Budem sa musiet na to pozret. Keby vas este nieco napadlo tak dajte prosim vediet. majte sa

Uživatelský avatar
Rooster
člen E30.cz
Příspěvky: 261
Registrován: 19. 09. 2006 01:14
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rooster » 07. 11. 2006 21:24

Dela mi to to samy,akorat mi to skube i ve meste kdyz drzim konstantni rychlost... Vymenil sem paliv.filtr, svicky, vzduchovej filtr, vahu vzuchu, komplet vstrikovaci listu se vstrikama i s elektrikou, ridici jednotku a stale cuka.. Jeste mam v planu zkusit zapal. civku nebo lambdu... :?

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 07. 11. 2006 21:36

Lepsi zkusit diagnostiku, nez vymenovat postupne pulku auta, nez prijdes na to v cem je problem.
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
jack318is
Příspěvky: 54
Registrován: 28. 09. 2005 15:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od jack318is » 08. 11. 2006 17:49

no jak som pisal ja som na tej diagnostike bol priamo v Bavarii (nie u ziadneho domaceho kutila) a vykazovala ze je vsetko v pohode takze ja som typoval ze by to mohlo byt bud to palivove cerpadlo alebo vadny nejaky kabel k sviecke...ale keby to bol kabel tak to robi asi nejak pravidelnejsie...tak asi to cerpadlo...

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 08. 11. 2006 19:54

zkus kouknout na palivový filtr ... je možné že je uvnitř rozpadnutý a při plynulé delší jízdě se přicpává
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
magiccc
Plaváček
Příspěvky: 1925
Registrován: 21. 04. 2004 10:39
Bydliště: hlavní město piva

Příspěvek od magiccc » 08. 11. 2006 20:05

Dělalo mi to to samý. Při konstantní rychlosti to začlo škubat. Jakmile se přidalo či ubralo, tak to bylo OK. No a bylo to rzdělovačem.... :wink:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 09. 11. 2006 00:22

magiccc píše:Dělalo mi to to samý. Při konstantní rychlosti to začlo škubat. Jakmile se přidalo či ubralo, tak to bylo OK. No a bylo to rzdělovačem.... :wink:
is pane kolego, is
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Rooster
člen E30.cz
Příspěvky: 261
Registrován: 19. 09. 2006 01:14
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rooster » 09. 11. 2006 07:18

Huska píše:zkus kouknout na palivový filtr ... je možné že je uvnitř rozpadnutý a při plynulé delší jízdě se přicpává
Pise ze ma novej palivovej filtr a je to furt stejny...


Jo, tak jak pises to cerpadlo to byt muze... ja sem si dal na paliv soustavu manometr a ukazuje mi to 2,2baru pri pridani plynu 2,5baru.. i kdyz to cuka

Uživatelský avatar
magiccc
Plaváček
Příspěvky: 1925
Registrován: 21. 04. 2004 10:39
Bydliště: hlavní město piva

Příspěvek od magiccc » 09. 11. 2006 07:48

Max-Max píše:
magiccc píše:Dělalo mi to to samý. Při konstantní rychlosti to začlo škubat. Jakmile se přidalo či ubralo, tak to bylo OK. No a bylo to rzdělovačem.... :wink:
is pane kolego, is
Já jsem reagoval na Roostera. Ten to popisoval úplně stejně jako to dělalo mě a co má za motor nepíše.. Mě to dělalo na M40.

Uživatelský avatar
Rooster
člen E30.cz
Příspěvky: 261
Registrován: 19. 09. 2006 01:14
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rooster » 10. 11. 2006 21:00

magiccc píše:
Max-Max píše:
magiccc píše:Dělalo mi to to samý. Při konstantní rychlosti to začlo škubat. Jakmile se přidalo či ubralo, tak to bylo OK. No a bylo to rzdělovačem.... :wink:
is pane kolego, is
Já jsem reagoval na Roostera. Ten to popisoval úplně stejně jako to dělalo mě a co má za motor nepíše.. Mě to dělalo na M40.


Ja mam M20..

Uživatelský avatar
bekking
Příspěvky: 17
Registrován: 21. 04. 2004 18:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od bekking » 11. 11. 2006 10:17

Kdyz to palivo porad dava, nemuze to byt treba rozdelovac? Jen napad.....

Uživatelský avatar
magiccc
Plaváček
Příspěvky: 1925
Registrován: 21. 04. 2004 10:39
Bydliště: hlavní město piva

Příspěvek od magiccc » 11. 11. 2006 10:27

sundej a pořádně vyčisti rozdělovač

Nejlepší by byla samoždřejmě výměna, ale víme jak to je.. :wink:

Uživatelský avatar
Rooster
člen E30.cz
Příspěvky: 261
Registrován: 19. 09. 2006 01:14
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rooster » 12. 11. 2006 05:45

magiccc píše:sundej a pořádně vyčisti rozdělovač

Nejlepší by byla samoždřejmě výměna, ale víme jak to je.. :wink:

To uz sem zkousel... Ale nepomohlo to... Zajimavy je, ze to cukani po chvili kuckani na volnobeh prestane.... nebo staci vypnout motor a nastartovat a je vse ok(Delam to za jizdy)... Newim jestli to je v pripade jack318is stejny.. ale nejspis ne.... Ale zavady muzou byt stejny...

Uživatelský avatar
magiccc
Plaváček
Příspěvky: 1925
Registrován: 21. 04. 2004 10:39
Bydliště: hlavní město piva

Příspěvek od magiccc » 12. 11. 2006 09:30

Rooster píše:
magiccc píše:sundej a pořádně vyčisti rozdělovač

Nejlepší by byla samoždřejmě výměna, ale víme jak to je.. :wink:

To uz sem zkousel... Ale nepomohlo to... Zajimavy je, ze to cukani po chvili kuckani na volnobeh prestane.... nebo staci vypnout motor a nastartovat a je vse ok(Delam to za jizdy)... Newim jestli to je v pripade jack318is stejny.. ale nejspis ne.... Ale zavady muzou byt stejny...
Tak zkus od někoho jinej rozdělovač. :wink:

Mě to dělalo to samý co tobě a bylo to fakt tim rozdělovačem.

Uživatelský avatar
Rooster
člen E30.cz
Příspěvky: 261
Registrován: 19. 09. 2006 01:14
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rooster » 12. 11. 2006 12:24

magiccc píše:
Rooster píše:
magiccc píše:sundej a pořádně vyčisti rozdělovač

Nejlepší by byla samoždřejmě výměna, ale víme jak to je.. :wink:

To uz sem zkousel... Ale nepomohlo to... Zajimavy je, ze to cukani po chvili kuckani na volnobeh prestane.... nebo staci vypnout motor a nastartovat a je vse ok(Delam to za jizdy)... Newim jestli to je v pripade jack318is stejny.. ale nejspis ne.... Ale zavady muzou byt stejny...
Tak zkus od někoho jinej rozdělovač. :wink:

Mě to dělalo to samý co tobě a bylo to fakt tim rozdělovačem.
A myslis vymenit vicko i s palcem??? jedno vicko mam doma.. zkusim to...

Uživatelský avatar
magiccc
Plaváček
Příspěvky: 1925
Registrován: 21. 04. 2004 10:39
Bydliště: hlavní město piva

Příspěvek od magiccc » 12. 11. 2006 13:37

přesně tak :wink:

Uživatelský avatar
Rooster
člen E30.cz
Příspěvky: 261
Registrován: 19. 09. 2006 01:14
Bydliště: Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rooster » 12. 11. 2006 20:53

nooo, tak uz uz vim proc mi na CHECK Kontrolu sviti motoroil... Z hecu sem meril ukostreni motoru a ejhle... na motoru 14V a na baterce 12,8.... Motor byl ukostrenej pres drat snimace hladiny oleje a ten se prepalil...Tak sem opravil kostru motoru, pripojil sem baterku, nastartoval,chvilu houpaly otacky a uz je vse jak ma byt...i to cukani asi prestalo, ale to se uvidi az to projedu na delsi trase... :? :lol:

Odpovědět