Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
jack318is
- Příspěvky: 54
- Registrován: 28. 09. 2005 15:33
- Bydliště: Bratislava
Příspěvek
od jack318is » 06. 11. 2006 23:11
Nazdar vsetci. Moje is- o ma taky nejaky problem. Pri dlhsej jazde konstantnou rychlostou (tzn. dialnica na 5 a 120 na tachometri) urobi obcas to, ze zacne sklbat...ako keby zrazu do valcov neslo palivo alebo co...proste to trha a ked vyradim rychlost tak to skape...ale ked znovu zaradim tak zas naskoci...cely proces trhania trva tak pet- desat sekund a potom sa sprava zase normalne...po meste to nikdy nerobi iba na tej po... dialnici...mam novy palivovy filter, nove sviecky, novu baterku, tankujem vyhradne na Shell

Neviete co s tym moze byt??? Prosim poradte lebo ma vystre... a prosim rady ako ,,vymen auto´´ ,,vymen motor´´ a pod mi fakt nepomozu!!! Dik

-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 07. 11. 2006 01:20
vaha vzduchu by som tipoval
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Akmall
- Příspěvky: 1457
- Registrován: 09. 09. 2004 08:41
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Akmall » 07. 11. 2006 10:48
zkus jinou benzinovou pumpu.
EX E30 M20 2.0 chrom, E30 M50 2.0 plast, E36 M50 2.0 coupe
E39 530D Touring
-
jack318is
- Příspěvky: 54
- Registrován: 28. 09. 2005 15:33
- Bydliště: Bratislava
Příspěvek
od jack318is » 07. 11. 2006 16:25
je pravda ze benzinovu pumpu som uz menil...myslis ze by to mohlo byt v nej??? ja len nechapem preco sa to prejavuje IBA na dialnici. Nikdy sa mi nestalo ze by mi to spravilo po meste alebo tak nejak...
Vaha vzduchu: Celu ju vymenit, nieco precistit, bolo to na stekri v AWT Bavaria a pocitac nevykazal ziadnu chybu...
Dakujem vam. Budem sa musiet na to pozret. Keby vas este nieco napadlo tak dajte prosim vediet. majte sa
-
Rooster
- člen E30.cz
- Příspěvky: 261
- Registrován: 19. 09. 2006 01:14
- Bydliště: Vyškov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Rooster » 07. 11. 2006 21:24
Dela mi to to samy,akorat mi to skube i ve meste kdyz drzim konstantni rychlost... Vymenil sem paliv.filtr, svicky, vzduchovej filtr, vahu vzuchu, komplet vstrikovaci listu se vstrikama i s elektrikou, ridici jednotku a stale cuka.. Jeste mam v planu zkusit zapal. civku nebo lambdu...

-
paveld
- Příspěvky: 2726
- Registrován: 23. 09. 2005 18:12
- Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)
Příspěvek
od paveld » 07. 11. 2006 21:36
Lepsi zkusit diagnostiku, nez vymenovat postupne pulku auta, nez prijdes na to v cem je problem.
BMW 323i E36
-
jack318is
- Příspěvky: 54
- Registrován: 28. 09. 2005 15:33
- Bydliště: Bratislava
Příspěvek
od jack318is » 08. 11. 2006 17:49
no jak som pisal ja som na tej diagnostike bol priamo v Bavarii (nie u ziadneho domaceho kutila) a vykazovala ze je vsetko v pohode takze ja som typoval ze by to mohlo byt bud to palivove cerpadlo alebo vadny nejaky kabel k sviecke...ale keby to bol kabel tak to robi asi nejak pravidelnejsie...tak asi to cerpadlo...
-
Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Huska » 08. 11. 2006 19:54
zkus kouknout na palivový filtr ... je možné že je uvnitř rozpadnutý a při plynulé delší jízdě se přicpává
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT 
-
magiccc
- Plaváček
- Příspěvky: 1925
- Registrován: 21. 04. 2004 10:39
- Bydliště: hlavní město piva
Příspěvek
od magiccc » 08. 11. 2006 20:05
Dělalo mi to to samý. Při konstantní rychlosti to začlo škubat. Jakmile se přidalo či ubralo, tak to bylo OK. No a bylo to rzdělovačem....

-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 09. 11. 2006 00:22
magiccc píše:Dělalo mi to to samý. Při konstantní rychlosti to začlo škubat. Jakmile se přidalo či ubralo, tak to bylo OK. No a bylo to rzdělovačem....

is pane kolego, is
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Rooster
- člen E30.cz
- Příspěvky: 261
- Registrován: 19. 09. 2006 01:14
- Bydliště: Vyškov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Rooster » 09. 11. 2006 07:18
Huska píše:zkus kouknout na palivový filtr ... je možné že je uvnitř rozpadnutý a při plynulé delší jízdě se přicpává
Pise ze ma novej palivovej filtr a je to furt stejny...
Jo, tak jak pises to cerpadlo to byt muze... ja sem si dal na paliv soustavu manometr a ukazuje mi to 2,2baru pri pridani plynu 2,5baru.. i kdyz to cuka
-
magiccc
- Plaváček
- Příspěvky: 1925
- Registrován: 21. 04. 2004 10:39
- Bydliště: hlavní město piva
Příspěvek
od magiccc » 09. 11. 2006 07:48
Max-Max píše:magiccc píše:Dělalo mi to to samý. Při konstantní rychlosti to začlo škubat. Jakmile se přidalo či ubralo, tak to bylo OK. No a bylo to rzdělovačem....

is pane kolego, is
Já jsem reagoval na Roostera. Ten to popisoval úplně stejně jako to dělalo mě a co má za motor nepíše.. Mě to dělalo na M40.
-
Rooster
- člen E30.cz
- Příspěvky: 261
- Registrován: 19. 09. 2006 01:14
- Bydliště: Vyškov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Rooster » 10. 11. 2006 21:00
magiccc píše:Max-Max píše:magiccc píše:Dělalo mi to to samý. Při konstantní rychlosti to začlo škubat. Jakmile se přidalo či ubralo, tak to bylo OK. No a bylo to rzdělovačem....

is pane kolego, is
Já jsem reagoval na Roostera. Ten to popisoval úplně stejně jako to dělalo mě a co má za motor nepíše.. Mě to dělalo na M40.
Ja mam M20..
-
bekking
- Příspěvky: 17
- Registrován: 21. 04. 2004 18:50
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od bekking » 11. 11. 2006 10:17
Kdyz to palivo porad dava, nemuze to byt treba rozdelovac? Jen napad.....
-
magiccc
- Plaváček
- Příspěvky: 1925
- Registrován: 21. 04. 2004 10:39
- Bydliště: hlavní město piva
Příspěvek
od magiccc » 11. 11. 2006 10:27
sundej a pořádně vyčisti rozdělovač
Nejlepší by byla samoždřejmě výměna, ale víme jak to je..

-
Rooster
- člen E30.cz
- Příspěvky: 261
- Registrován: 19. 09. 2006 01:14
- Bydliště: Vyškov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Rooster » 12. 11. 2006 05:45
magiccc píše:sundej a pořádně vyčisti rozdělovač
Nejlepší by byla samoždřejmě výměna, ale víme jak to je..

To uz sem zkousel... Ale nepomohlo to... Zajimavy je, ze to cukani po chvili kuckani na volnobeh prestane.... nebo staci vypnout motor a nastartovat a je vse ok(Delam to za jizdy)... Newim jestli to je v pripade jack318is stejny.. ale nejspis ne.... Ale zavady muzou byt stejny...
-
magiccc
- Plaváček
- Příspěvky: 1925
- Registrován: 21. 04. 2004 10:39
- Bydliště: hlavní město piva
Příspěvek
od magiccc » 12. 11. 2006 09:30
Rooster píše:magiccc píše:sundej a pořádně vyčisti rozdělovač
Nejlepší by byla samoždřejmě výměna, ale víme jak to je..

To uz sem zkousel... Ale nepomohlo to... Zajimavy je, ze to cukani po chvili kuckani na volnobeh prestane.... nebo staci vypnout motor a nastartovat a je vse ok(Delam to za jizdy)... Newim jestli to je v pripade jack318is stejny.. ale nejspis ne.... Ale zavady muzou byt stejny...
Tak zkus od někoho jinej rozdělovač.
Mě to dělalo to samý co tobě a bylo to fakt tim rozdělovačem.
-
Rooster
- člen E30.cz
- Příspěvky: 261
- Registrován: 19. 09. 2006 01:14
- Bydliště: Vyškov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Rooster » 12. 11. 2006 12:24
magiccc píše:Rooster píše:magiccc píše:sundej a pořádně vyčisti rozdělovač
Nejlepší by byla samoždřejmě výměna, ale víme jak to je..

To uz sem zkousel... Ale nepomohlo to... Zajimavy je, ze to cukani po chvili kuckani na volnobeh prestane.... nebo staci vypnout motor a nastartovat a je vse ok(Delam to za jizdy)... Newim jestli to je v pripade jack318is stejny.. ale nejspis ne.... Ale zavady muzou byt stejny...
Tak zkus od někoho jinej rozdělovač.
Mě to dělalo to samý co tobě a bylo to fakt tim rozdělovačem.
A myslis vymenit vicko i s palcem??? jedno vicko mam doma.. zkusim to...
-
magiccc
- Plaváček
- Příspěvky: 1925
- Registrován: 21. 04. 2004 10:39
- Bydliště: hlavní město piva
Příspěvek
od magiccc » 12. 11. 2006 13:37
přesně tak

-
Rooster
- člen E30.cz
- Příspěvky: 261
- Registrován: 19. 09. 2006 01:14
- Bydliště: Vyškov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Rooster » 12. 11. 2006 20:53
nooo, tak uz uz vim proc mi na CHECK Kontrolu sviti motoroil... Z hecu sem meril ukostreni motoru a ejhle... na motoru 14V a na baterce 12,8.... Motor byl ukostrenej pres drat snimace hladiny oleje a ten se prepalil...Tak sem opravil kostru motoru, pripojil sem baterku, nastartoval,chvilu houpaly otacky a uz je vse jak ma byt...i to cukani asi prestalo, ale to se uvidi az to projedu na delsi trase...
