BRZDOVE PLATNICKY !!!
-
mato
BRZDOVE PLATNICKY !!!
poradte mi prosim ak mate niekto s tym skusenost. je lepsie podla vas kupit origos BMW brzdove platnicky za cca 2000 alebo mam kupit neoriginalne za cca 1000 ? je v raz takej cene za original bmw aj taky rozdiel ? To aj vydrzia raz tolko co tie lacnejsie alebo ake mate niekto skusenosti s neoriginalnymi brzdovkami napiste mi please ako sa vam na nich jazdi.. dakujem
- Huska
- Příspěvky: 2376
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
už se totu řešilo v nějakým starším příspěvku...jinak jedinej problém může nastat když si nesedne k sobě složení desky a kotouče...pak to moc nebrzdí...když máš vše od jednoho výrobce tak jsem se nesetkal s jakýmkoli problémem
-
Návštěvník
-
Venca
Podle ETK je prvovýroba TEXTAR (aspoň tedy pro mý auto r.v. 1986), cena např. na www.autoshop2000.cz .
Hlavně tam nikdy nedávej destičky (a vůbec cokoli) od "firmy" ABS (AllBrakeSystem).
Hlavně tam nikdy nedávej destičky (a vůbec cokoli) od "firmy" ABS (AllBrakeSystem).
-
Venca
Musíš sundat bubny. Je tam šroub M8, má vnitřní šestihran #5 mm a možná půjde špatně povolit (já ho odvrtával).bixo píše:taka otazka .. ako zistim ako mam zjete zadne bubnovky ? da sa ten kryt dat lahko dole ci je to pakarna a mam to radsej nehat na servisaka ?
Po sejmutí vidíš stav obložení - mělo by mít aspoň 2 mm tloušťku.
Doplním Vencu: je lepší před tím trochu povolit samostav nastavení čelistí, aby se stahly k sobě. Buben pak jde líp dolu, páč čelisti můžou drhnout o hranku na bubnu.Venca píše:Musíš sundat bubny. Je tam šroub M8, má vnitřní šestihran #5 mm a možná půjde špatně povolit (já ho odvrtával).bixo píše:taka otazka .. ako zistim ako mam zjete zadne bubnovky ? da sa ten kryt dat lahko dole ci je to pakarna a mam to radsej nehat na servisaka ?
Po sejmutí vidíš stav obložení - mělo by mít aspoň 2 mm tloušťku.
ty wole tak som to bol pozret a ten imbus co si spomynal a ako som tusil je uplne v hajzlu. podla mna s tym bubnom od vyroby nikdo ani nehnul. aky to robi zvuk ked su uz zjete zadne bubny. zacne to piskat ? nechcem ist totizto zbytocne na rameno aby mi tam tipek rozvrtal buben a ja mu dam 5kilec za to ze mi s usmevom povie ...JE TO DOBRYY..
ako tu uz niekto spominal neni nad ten pocit ked kupis alebo si das nieco opravit a potom zistis ze si stym mohol dalej v klude jazdit ... :kecy: :kecy: :kecy:
ako tu uz niekto spominal neni nad ten pocit ked kupis alebo si das nieco opravit a potom zistis ze si stym mohol dalej v klude jazdit ... :kecy: :kecy: :kecy:
Možná by bylo nejlepší nechat si nejdříve ty brzdy změřit. Pokud budou v poho a nepískají, tak bych ty bubny nesundával. Jinak jestli jsi to ještě nedělal, tak je docela možné, že na bubnech budeš mít hranku a pak je to docela "příjemná" prácička. Nezapomeň ten šroubek s vnitřním šestihranem namazat grafitkou, příště to oceníš.
Možná ti řekne, že to je dobrý, ale dřív, nebo později na ty brzdy dojde a pak to bude i s opravou, ev. výměnou vydřených bubnů. Proto je lepší prevence. A abys ušetřil "příjemnou" prácičku jsem ti radil stahnout ty čelisti zpět povolením samostavu. Navíc to ani nemusíš nikam dávat i když bys musel ten šroubek odvrtat, což je snad v tvých silách. Ani zadní bubnová brzda není tak složitá, aby se to nezvládlo.