Radek_750iA píše:o ex cabru bych si troufl rict, ze bylo bez koroze.... typicka mista absolutne v pohode
velice "troufale" tvrzeni
KAZDA trica (nepocitam ty v muzeu ktery pretahli z fabriky do haly "vedle") ma svou diru. To samozrejme neznamena, ze musi byt shnila v pravem slova vyznamu. Nezapominejte, ze at je vyroba sebelepsi tak plech je pouze plech - vyrobni davka neni slozenim uplne stejna a 100% odmasten po lisovani take neexistuje. Takze krome technologickych a konstrukcnich chyb (kostky, prostor za trubkou od nalevaciho hrdla nadrze, zadni podbehy, kapsy kufru, pertlovani prednich blatniku a spodku dveri, mista pro hever v prazich, zadni celo, nakladaci hrana kufru - osvetleni SPZ, nadrze paliva a mnoho dalsich drobnych mist) se proste nejaka ta mistecka na 110% najdou na kazdem kusu. Je zpusobeno spise nedokonalosti vyroby jako takove.
V pripade nasich stroju je boj s korozi VĚČNÝ nicmene na udrzitelne urovni.
Sic vsichni na korozi u E30 nadavame je potreba si uvedomit 2 dulezite veci:
1, krome skutecnych vyjimek (po havarii nebo byvaly majitel byl bavorsko-tirolsky horsky zemedelec v kloboucku) lze prohlasit, ze temer nelze nalezt kus ktery by mel nebezpecne napadene hlavni nosniky (muze chybet podlaha, kusy prahu apd, ale auto porad drzi pohromade), coz se o ostatnich znackach rici vzdy neda.
2, ve srovnani s ostatnimi vekove pribuznymi stroji jsou pouzite suroviny, technologie a zpracovani na velmi vysoke urovni coz nam dava slusne sance na udrzbu po mnoho let.
Celkem zajimavy je i fakt, ze existuji viditelne rozdily v nachylnosti ke korozi mezi "chromem" a "plastem". Jako nejmarkantnejsi si dovolim uvest lemy zadnich blatniku (chrom - na sracku, plast drzi viditelne dele) nebo ulozeni pruzin zadni napravy (plast - na sracku, chrom o poznani lepsi). Take je skoda, ze nemuzeme cestovat casem, protoze pri par technologickych a konstrukcnich zmenach by nase stroje vypadaly o poznani lepe a nas by mene bolela hlava az budeme drzet "COcko" v ruce.
PS: muj Baur ma take samozrejme svou diru - neni videt, neni nebezpecna a nevznikla ani povetrnostnimi vlivy, ale JE TAM
