Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
-
Paulie22
- Příspěvky: 48
- Registrován: 08. 06. 2007 10:01
- Bydliště: Kolin
Příspěvek
od Paulie22 » 20. 10. 2008 11:21
cus baworaci,hodlam si jet do nemecka pro svoje 1. bmw E36 325 coupe...do ted sem jezdil akorat s Ibizou 2.0 130PS a Mitsubishi 3000gt spyder 220PS ale zadny z toho neni zadokol

tag by me zajimali naky rady,abych si negde hned nevymlel hubu

(napr. jak se chovat v zatacce,na mokru,atd..)dik za vsechny rady

-
Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Příspěvek
od Chvalda 318iS » 20. 10. 2008 11:25
Jednoduchá rada... Jezdi jako člověk a nic se ti nemůže stát... Záleží na podvozku, kolech, technice, spousta dalších věcech... Doporučuju nějaký letiště a vyzkoušet jaký má to auto potenciál, kdy ještě drží stopu a v jakých podmínkách už se to trhá bokem... To člověku hodně pomůže se s autem sžít... Takže radím pomalu a s rozumem začít a to auto nejdřív pořádně poznat... Pak teprv kravit


Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur
-
Blumen_071
- member of yacht club Monaco
- Příspěvky: 2422
- Registrován: 11. 02. 2003 08:52
Příspěvek
od Blumen_071 » 20. 10. 2008 11:26
a ty mas ridicak???
neboj se toho... a kdyz si rozbijes hubu, budes to mit jako rychloskolu 
-
Alex_78
- Příspěvky: 308
- Registrován: 13. 02. 2003 12:43
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Alex_78 » 20. 10. 2008 11:59
Mě se po několika nepříjemných zážitcích vykrystalizovaly 2 základní pravidla:
1) dobrý (>3mm) vzorek pneu (vzadu vždy lepší než vepředu)
2) plynulá akcelerace (zejména za nižších adhézních podmínek)
Ostatní věci jako dobrý tech. stav, rozum v hrsti, nehonit si ego, agresivitu vybít na dětech (ne vlastních) a pod. jsou samozřejmostí
-
Paulie22
- Příspěvky: 48
- Registrován: 08. 06. 2007 10:01
- Bydliště: Kolin
Příspěvek
od Paulie22 » 20. 10. 2008 13:07
jo,letiste urcite vyzkousim...
ridicak mam neco pres rok,nemel jsem jedinou bouracku ani sebemensi tukanec,nejezdim jak vocas (ani jako klobouk,proste zbytecne neriskuju),spis bych takovejm debilum dal nejradsi po hube......
souhlasim taky s tim ze bez poradnejch pneu se to asi neobejde
takze dekuju za prozatimni rady

-
Bawor
- Příspěvky: 670
- Registrován: 08. 06. 2005 21:37
- Bydliště: Brno
Příspěvek
od Bawor » 20. 10. 2008 14:11
Tak když máš něco naježděný a nebudeš zkoušet kde má auto hraníce možností tak by neměl být sebemenší problém. Námraza zatím nehrozí a mokro snad není takovej problém. Já sem kupoval svoji třícu 325i Tour jako první auto a to sem předtím rok neseděl za volantem. A přežil sem já i auto. Jak je psaný dobrý obutí platí u zadokolek dvojnásob zatím se mě nestalo, že by mě to na mokru v zatíčce ulítlo.
-
KuaJa
- Příspěvky: 1596
- Registrován: 31. 08. 2004 11:34
- Bydliště: J. Čechy
Příspěvek
od KuaJa » 20. 10. 2008 16:32
bože můj a k čemu ti ten výkon auta bude?
si kup 316i a nemusíš řešit tyhle voloviny.
325i stejně nevyužiješ a akorát to rozsekáš.
jinak prostě jezdi opatrně a je to

-
Macek
- Příspěvky: 4100
- Registrován: 12. 02. 2003 06:11
- Bydliště: Psáry
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Macek » 20. 10. 2008 19:46
Alex_78 píše:Mě se po několika nepříjemných zážitcích vykrystalizovaly 2 základní pravidla:
1) dobrý (>3mm) vzorek pneu (vzadu vždy lepší než vepředu)
2) plynulá akcelerace (zejména za nižších adhézních podmínek)
Ostatní věci jako dobrý tech. stav, rozum v hrsti, nehonit si ego, agresivitu vybít na dětech (ne vlastních) a pod. jsou samozřejmostí
Nesouhlas, předek vždy lepší pneu, když ti lítá zadek bokem, je to řiditelný, když Ti ulítne předek, z velkou pravděpodobností končíš...minimálně někde ve škarpě...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
-
Gabo
- člen E30.cz
- Příspěvky: 4293
- Registrován: 20. 02. 2006 18:51
- Bydliště: Nížkov (ZR)
Příspěvek
od Gabo » 20. 10. 2008 19:48
Macek píše:Alex_78 píše:Mě se po několika nepříjemných zážitcích vykrystalizovaly 2 základní pravidla:
1) dobrý (>3mm) vzorek pneu (vzadu vždy lepší než vepředu)
2) plynulá akcelerace (zejména za nižších adhézních podmínek)
Ostatní věci jako dobrý tech. stav, rozum v hrsti, nehonit si ego, agresivitu vybít na dětech (ne vlastních) a pod. jsou samozřejmostí
Nesouhlas, předek vždy lepší pneu, když ti lítá zadek bokem, je to řiditelný, když Ti ulítne předek, z velkou pravděpodobností končíš...minimálně někde ve škarpě...
Naprostej souhlas s Mackem. Jeden vejlet do pangeitu a jeden skok přes pangeit ze stráně do pole mě přesvědčili, že dobrý přední gumy jsou základ, dobrý zadní taky nejsou k zahození
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
-
Macek
- Příspěvky: 4100
- Registrován: 12. 02. 2003 06:11
- Bydliště: Psáry
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Macek » 20. 10. 2008 20:37
Gabo píše:Macek píše:Alex_78 píše:Mě se po několika nepříjemných zážitcích vykrystalizovaly 2 základní pravidla:
1) dobrý (>3mm) vzorek pneu (vzadu vždy lepší než vepředu)
2) plynulá akcelerace (zejména za nižších adhézních podmínek)
Ostatní věci jako dobrý tech. stav, rozum v hrsti, nehonit si ego, agresivitu vybít na dětech (ne vlastních) a pod. jsou samozřejmostí
Nesouhlas, předek vždy lepší pneu, když ti lítá zadek bokem, je to řiditelný, když Ti ulítne předek, z velkou pravděpodobností končíš...minimálně někde ve škarpě...
Naprostej souhlas s Mackem. Jeden vejlet do pangeitu a jeden skok přes pangeit ze stráně do pole mě přesvědčili, že dobrý přední gumy jsou základ, dobrý zadní taky nejsou k zahození
Záleží, jak moc chceš, aby jsi jel rychle nebo vyděsil spolujezdce
Když si chce člověk zablbnout, tak neni nad originál 20let starý pneu co tak báječně klouže

tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
-
Gabo
- člen E30.cz
- Příspěvky: 4293
- Registrován: 20. 02. 2006 18:51
- Bydliště: Nížkov (ZR)
Příspěvek
od Gabo » 20. 10. 2008 20:52
Macek píše:Gabo píše:Macek píše:
Nesouhlas, předek vždy lepší pneu, když ti lítá zadek bokem, je to řiditelný, když Ti ulítne předek, z velkou pravděpodobností končíš...minimálně někde ve škarpě...
Naprostej souhlas s Mackem. Jeden vejlet do pangeitu a jeden skok přes pangeit ze stráně do pole mě přesvědčili, že dobrý přední gumy jsou základ, dobrý zadní taky nejsou k zahození
Záleží, jak moc chceš, aby jsi jel rychle nebo vyděsil spolujezdce
Když si chce člověk zablbnout, tak neni nad originál 20let starý pneu co tak báječně klouže

No, můj cíl bejvá pověšinou klidně a bezpečně dojet z bodu A do bodu B, neb svý auo využívám hlavně jako praktickej dopravní prostředek ... Auto na blbnutí je v plánu až v budoucnu

EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
-
Paulie22
- Příspěvky: 48
- Registrován: 08. 06. 2007 10:01
- Bydliště: Kolin
Příspěvek
od Paulie22 » 21. 10. 2008 08:35
KuaJa píše:bože můj a k čemu ti ten výkon auta bude?
si kup 316i a nemusíš řešit tyhle voloviny.
325i stejně nevyužiješ a akorát to rozsekáš.
jinak prostě jezdi opatrně a je to

jestli sis nevsim,neresim vykon,ale to,ze sem nikdy neridil auto s nahonem na prdel(krome skodarny)....
-
KuaJa
- Příspěvky: 1596
- Registrován: 31. 08. 2004 11:34
- Bydliště: J. Čechy
Příspěvek
od KuaJa » 21. 10. 2008 10:21
Paulie22 píše:jestli sis nevsim,neresim vykon,ale to,ze sem nikdy neridil auto s nahonem na prdel(krome skodarny)....
Všiml, ale myslím, že náročnost (nebo nezvyklost) zadního náhonu je přímo úměrná výkonu auta, který se na ty zadní kola přenáší - z toho pohledu není dvaapůle nejpohodovější.
Nebavme se o chování na ledu - tam prostě jedeš opatrně s každým autem - ale třeba na mokru.
Rok starý papíry a silnej zadohrab prostě není nejlepší nápad.
-
Alex_78
- Příspěvky: 308
- Registrován: 13. 02. 2003 12:43
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Alex_78 » 21. 10. 2008 10:37
Macek píše:Alex_78 píše:Mě se po několika nepříjemných zážitcích vykrystalizovaly 2 základní pravidla:
1) dobrý (>3mm) vzorek pneu (vzadu vždy lepší než vepředu)
2) plynulá akcelerace (zejména za nižších adhézních podmínek)
Ostatní věci jako dobrý tech. stav, rozum v hrsti, nehonit si ego, agresivitu vybít na dětech (ne vlastních) a pod. jsou samozřejmostí
Nesouhlas, předek vždy lepší pneu, když ti lítá zadek bokem, je to řiditelný, když Ti ulítne předek, z velkou pravděpodobností končíš...minimálně někde ve škarpě...
No, ona má ta poučka hlubší význam - zejména pro začátečníky. Když Ti na mokru uklouzne neočekávaně předek (nedotáčivý smyk) auto nezatočí jede rovně a většinou se - pokud člověk nejede jako blázen - dá zvládnout (po výjezdu z kritického místa se chytne a zatočí), navíc Ti to nedovolí jet moc rychle (hned cítíš, že auto nesedí), pokud uklouzne z nenadání zadek, většinou to končí výletem mimo silnici, protože auto se jednoduše hned otočí naštorc - tj. že auto nesedí poznáš až když už je pozdě a bez zkušeností s tím nic nenadělá. Proto bych zejména začátečníkům doporučoval lepší pneu vzadu než vepředu...nedovolí ti to jet rychle a o to jde.
No ale třeba se pletu

-
Mikka.M5
- Příspěvky: 766
- Registrován: 01. 11. 2005 21:28
- Bydliště: Moravské Budějovice
Příspěvek
od Mikka.M5 » 21. 10. 2008 17:09
Alex_78 píše:No, ona má ta poučka hlubší význam - zejména pro začátečníky. Když Ti na mokru uklouzne neočekávaně předek (nedotáčivý smyk) auto nezatočí jede rovně a většinou se - pokud člověk nejede jako blázen - dá zvládnout (po výjezdu z kritického místa se chytne a zatočí), navíc Ti to nedovolí jet moc rychle (hned cítíš, že auto nesedí), pokud uklouzne z nenadání zadek, většinou to končí výletem mimo silnici, protože auto se jednoduše hned otočí naštorc - tj. že auto nesedí poznáš až když už je pozdě a bez zkušeností s tím nic nenadělá. Proto bych zejména začátečníkům doporučoval lepší pneu vzadu než vepředu...nedovolí ti to jet rychle a o to jde.
No ale třeba se pletu

Přešně takhle to vidím taky, nedotačivej smyk se da zvládnout když je trochu misto, pretacivej smyk zacatecnik s nejvetsi pravdepodobnosti nezvladne a kazdyho vic překvapí kdyz se pretoci nez kdyz nezatoci
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy
-
paveld
- Příspěvky: 2726
- Registrován: 23. 09. 2005 18:12
- Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)
Příspěvek
od paveld » 21. 10. 2008 19:42
S lepsimi pneu na zadku si myslim ze to auto je blizsi predokolce, obracene - jak psal Macek, ale clovek to auto musi trochu uz znat. Pak je ten pretacivej smyk opravdu prijemnejsi. Aspon me o dost vic vyklepe, kdyz mi to najednou zacne jet rovne nez do smyku.
BMW 323i E36
-
kouBaMW
- Příspěvky: 7094
- Registrován: 09. 03. 2007 22:35
- Bydliště: Vsetín
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od kouBaMW » 21. 10. 2008 20:31
klidne jezdi cocku ale nauc se kontrovat

-
pkot
- Příspěvky: 2278
- Registrován: 26. 11. 2004 00:09
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od pkot » 21. 10. 2008 20:41
Musis s tim jezdit hodne nalitej, pak se to lepe kontroluje - myslim ten drift . Cim vic budes nakalenej, tim vic budes vlacnej a tim lepsi drift bude. Hlavne bacha na lampy
Ted vazne pokud se ptas jak s tim jezdit .... rada je neptej se sedni a jezdi. Predpokladam ze nebudes chti bejt mistr sveta amoleta , tak ti je teorie k prdu - praxe te kamarade vyskoli .
-
pip
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 28. 09. 2006 18:05
Příspěvek
od pip » 21. 10. 2008 21:03
Tocis doprava kdyz jedes doleva a doleva kdyz jedes doprava.
(short summary)
-
hanys
- Příspěvky: 476
- Registrován: 15. 05. 2007 13:18
- Bydliště: Ostrava- Bartovice
Příspěvek
od hanys » 23. 10. 2008 12:14
Paulie22 píše:cus baworaci,hodlam si jet do nemecka pro svoje 1. bmw E36 325 coupe...do ted sem jezdil akorat s Ibizou 2.0 130PS a Mitsubishi 3000gt spyder 220PS ale zadny z toho neni zadokol

tag by me zajimali naky rady,abych si negde hned nevymlel hubu

(napr. jak se chovat v zatacce,na mokru,atd..)dik za vsechny rady

Ten kdo jezdil s Mickou 3000 určitě nepotřebuje radit

ex 327e ostrá, akt. 325i kupe E 30, 318 touring