Kurva baterka

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Kurva baterka

Příspěvek od Stany » 13. 11. 2004 09:28

Tak jdu po třech týdnech ke svému Bawískovi do garáže že ho pudu ještě protáhnout (na houby)před zimním spánkem a vono hovno ani tuk kontrolky sotva svítily :evil: Jak by měla baterka vydržet let v autě mám ji asi čtyři roky je to Akuma 66Ah.Vůbec nevím jaká má být správná baterka u 325i kupoval jsem stejnou co tam byla.Alternátor by asi taky chtěl vyměnit. Je tam nějaká Francouzská sračka Valeo :roll: Jaký altík by tam měl správně být :?:

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Re: Kurva baterka

Příspěvek od Francis » 13. 11. 2004 09:39

Akumulator vydrzi jak ktery, ty mas spis v haji neco v elektrice a vybije se to pri delsim stani. Zkus zapojit ampermetr pri vytazenem klicku kolik tam tece proudu a popripade postupne vytahovat pojistky abys zjistil vinika.

Valeo neni zadna sracka, mozna dodaval i do prvovyroby. Podle vybavy tam ma byt alternator 80A az 95A.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 13. 11. 2004 11:07

jestli ta baterka nebyla z těch "bezúdržbových" , do které se musí doplňovat kapalina po roce používání :)

měl jsem takovou ve Fábii

taky vydržela asi 4 roky


BTW ve všech 325kách jsem měl 74Ah
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 13. 11. 2004 12:54

Mám dojem, že dneska už málokterá baterka vydrží déle než 4roky.
motorkáři vítáni :D : www.yacomi.cz
Obrázek

Venca.

Příspěvek od Venca. » 13. 11. 2004 13:10

Robert píše:Mám dojem, že dneska už málokterá baterka vydrží déle než 4roky.
Běžně 5 - 6 let.

A měl jsem i starou černou 42 Ah, zalitou asfaltem, která sloužila 8 let.

biker
Příspěvky: 2540
Registrován: 01. 03. 2004 14:45
Bydliště: velký venkov: PRAHA

Příspěvek od biker » 13. 11. 2004 13:44

Robert píše:Mám dojem, že dneska už málokterá baterka vydrží déle než 4roky.
stejny dojem!
E+5 Obrázek

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 13. 11. 2004 13:44

Mám doma ještě Boshku 72 Ah bez údržbovou ale nevím jestli ji tam můžu dát aby to altík zvládl taky dobíjet :roll:
A proměřit to budu taky muset určitě tam bude nějaký průser protože ta elektrika byla dost nakurvená hlavně osvětlení a rozmrazování zámků ale nejsem vše uměl,umím dost ale tohle zrovna ne :D
Naposledy upravil(a) Stany dne 13. 11. 2004 13:50, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 13. 11. 2004 13:48

No, sice tomu az tak nerozumim, ale mam pocit, ze 72Ah je kapacita, a tudiz se nabiji jenom dyl, takze pri stejnym odberu by altik mel zvladat to v pohode dobit, ne?
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Dix
Příspěvky: 2807
Registrován: 25. 10. 2004 15:03
Bydliště: Opava/Zlaté Hory

Příspěvek od Dix » 13. 11. 2004 13:51

Fx píše:No, sice tomu az tak nerozumim, ale mam pocit, ze 72Ah je kapacita, a tudiz se nabiji jenom dyl, takze pri stejnym odberu by altik mel zvladat to v pohode dobit, ne?
Jo jsem stejného názoru,baterce ani ničemu jinýmu by to nemělo uškodit,možná že by to altík zas tak dobře nestačil dobíjet ale bylo by to zanedbatelné množství-detajl. :wink:
HOTENTOT :twisted:
e30 318i cupé (R.I.P.) & e36 318i touring ALPINA (NA PRODEJ)
Obrázek

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 13. 11. 2004 13:58

Mě by zajímalo proč se to po třech týdnech vybylo :?: Když jsem jezdil každí den tak to bylo ok a teď je hnusně tak nim nerad jezdím protože mám podauto ale sere mě to :evil:

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 13. 11. 2004 14:02

No tak tu baterku predne vyndej a vem si ji domu a dobijej ji. Jak rikal francis, zkus si zmerit odber pri vsem "vyplym" a pak, jestli zmeris nejakej vetsi, zkouset pojistky, co ti to teda odebira...

A jestli to neni tim, tak je baterka v prdeli. Mne se stalo neco podobnyho, ale trochu jinak. Menil jsem nadrz a zapomnel jsem odpojit baterku. Jak jsem mel dva dny otevreny dvere a nemel jsem vyply svetylko uvnitr, vybila se a pak uz nesla ani nabit, proste sla do kytek... Ale kdo vi, kolik let tam byla...
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 13. 11. 2004 14:11

Fx píše:No tak tu baterku predne vyndej a vem si ji domu a dobijej ji. Jak rikal francis, zkus si zmerit odber pri vsem "vyplym" a pak, jestli zmeris nejakej vetsi, zkouset pojistky, co ti to teda odebira...
No jo ale jááááák já jsem na to úplně blbej :oops: zapojit kablíky do konektoru to jo ale tím končím :evil:

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 13. 11. 2004 14:21

no jak rikam, 74Ah je normální pro 325ky - nikde nejni problem

pri nabijeni stare poznas ze je out poměrně jednoduše - na nabíječce Ti to ukazuje jakým proudem dobíjí - ten by měl úměrně klesat - pokud zezačátku tam bude hodně - třeba 5 A a pak to poměrně rychle klesne třeba během 10 minut, tak je baterka mrtvá, třeba z důvodu špatné údržby...

myslim, že v tý Fobii mi odešla taky AKUMA :) po 4 letech
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 13. 11. 2004 14:21

E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 13. 11. 2004 14:21

Fx píše:No vemes multimetr a zmeris, jak velkej proud protejka :-) Akorat ti nepovim, kde presne merit ...
Merit nejlepe tam kde proteka vsechen proud, tedy demontovat svorku z akumulatoru a ampermetrem propojit svorku a aku.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 13. 11. 2004 14:22

Na moji nabijecce tohle neni a jak vis, byl problem s nabijeckou i se startovacima kabelama, od tebe to nechtelo capnout, tak pomohla az impreza... btw mas jeste ty fotky? :lol:
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 13. 11. 2004 14:38

Jo Jo díky všem za rady.Já mám vekou rychlo nabíječku a nabíjel jsem to asi čtyři hodiny a dělalo to úplně to co říká DC ale až po čtiřech hodinách :roll: je to dobře :( :?:

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 15. 11. 2004 04:06

Venca. píše:Běžně 5 - 6 let.

A měl jsem i starou černou 42 Ah, zalitou asfaltem, která sloužila 8 let.
Jooo, to bejvaly casy, kdyz baterky vydrzely 6-8 let...to je dneska panove utopie. :lol:
Na vsem se setri, takze ty ctyri roky bych videl skoro jako uspech, zvlast u akumy :lol:
Asi budu muset pritahnout brachu nekdy na sraz, muze poreferovat o baterkach od predvyroby az po export :lol:
Stany píše:Já mám vekou rychlo nabíječku a nabíjel jsem to asi čtyři hodiny a dělalo to úplně to co říká DC ale až po čtiřech hodinách. je to dobře ??
No nabijeci proud samozrejme musi klesat, otazkou je, jak rychle. Nevime jak moc rychlou rychlonabijecku mas :wink:
Stany píše:No jo ale jááááák já jsem na to úplně blbej
Ja ti to zmerim a ty mi zatim vybouchas tu strechu :wink:

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 15. 11. 2004 10:12

Když už jsme u těch baterek, jak je nejlepší baterku skladovat, když jí na zimu vyndám z auta a budu jí používat zase až na jaře. Je lepší jí vybít, nabít, nebo s ní nedělat vůbec nic?
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 15. 11. 2004 10:17

Fido píše:Když už jsme u těch baterek, jak je nejlepší baterku skladovat, když jí na zimu vyndám z auta a budu jí používat zase až na jaře. Je lepší jí vybít, nabít, nebo s ní nedělat vůbec nic?
zkontrolovat hladinu elektrolytu, případně doplnit (pokud to jde)
nabít
a dát do tepla - pokojová teplota
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Odpovědět