


Jo jsem stejného názoru,baterce ani ničemu jinýmu by to nemělo uškodit,možná že by to altík zas tak dobře nestačil dobíjet ale bylo by to zanedbatelné množství-detajl.Fx píše:No, sice tomu az tak nerozumim, ale mam pocit, ze 72Ah je kapacita, a tudiz se nabiji jenom dyl, takze pri stejnym odberu by altik mel zvladat to v pohode dobit, ne?
No jo ale jááááák já jsem na to úplně blbejFx píše:No tak tu baterku predne vyndej a vem si ji domu a dobijej ji. Jak rikal francis, zkus si zmerit odber pri vsem "vyplym" a pak, jestli zmeris nejakej vetsi, zkouset pojistky, co ti to teda odebira...
Merit nejlepe tam kde proteka vsechen proud, tedy demontovat svorku z akumulatoru a ampermetrem propojit svorku a aku.Fx píše:No vemes multimetr a zmeris, jak velkej proud protejkaAkorat ti nepovim, kde presne merit ...
Jooo, to bejvaly casy, kdyz baterky vydrzely 6-8 let...to je dneska panove utopie.Venca. píše:Běžně 5 - 6 let.
A měl jsem i starou černou 42 Ah, zalitou asfaltem, která sloužila 8 let.
No nabijeci proud samozrejme musi klesat, otazkou je, jak rychle. Nevime jak moc rychlou rychlonabijecku masStany píše:Já mám vekou rychlo nabíječku a nabíjel jsem to asi čtyři hodiny a dělalo to úplně to co říká DC ale až po čtiřech hodinách. je to dobře ??
Ja ti to zmerim a ty mi zatim vybouchas tu strechuStany píše:No jo ale jááááák já jsem na to úplně blbej
zkontrolovat hladinu elektrolytu, případně doplnit (pokud to jde)Fido píše:Když už jsme u těch baterek, jak je nejlepší baterku skladovat, když jí na zimu vyndám z auta a budu jí používat zase až na jaře. Je lepší jí vybít, nabít, nebo s ní nedělat vůbec nic?