
Siláče motoruM42
- ALA E30
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 09. 07. 2007 15:44
- Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)
Siláče motoruM42
Ahoj.Po zástavbě M42 místo M40 (E30
) jsou cítit vibrace od motoru do karoserie.Už při startování cítim rázy který M40 neměla.Dá se na siláčích motoru okem poznat že je KO?Mam totiž ještě 2 další pochybnýho původu a opticky jsou stejný nic omačkanýho,urvanýho nebo jinak poškozenýho.Jo a nikde se nic neopírá o kastli. A pak ještě jeden dotaz.Motor má nové rozvody,na volnoběh šepot květin,za jízdy žádné nepřirozené zvuky až na lehké jakoby bzučení nebo jak to popsat.Zvuk se mění s rostoucíma otáčkama.Stejnej zvuk vydává rozvoďák(ŘEMEN) u benzínových motorů,když se moc napne.Nevim jestli je to běžnej zvuk řetězu jak klouže po vodítkách.Nějak přešponovat asi nejde ne?Napínák je OK.Nezkoušel jsem ještě sundat řemeny agregátů.Altík má trochu vůle v těch silentblokách.ŽE BY ? Nevim možná to moc poslouchám,ale už jsem takovej.

90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)
- Greeny
- Příspěvky: 828
- Registrován: 13. 03. 2010 12:44
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
k tem silacum motoru.. M40 ma jine silace jak M42, nemas tam puvodni z M40ky? mozna by to mohl byt onen problem.
BMW e30 318is M42, 1987, RoyalBlau sedan
BMW e30 320i M20, 1993, DaytonaViolet touring
www.autickar.cz
BMW e30 320i M20, 1993, DaytonaViolet touring
www.autickar.cz
- ALA E30
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 09. 07. 2007 15:44
- Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)
Ne ne.Jasně že jsou jiný.Mam tam origo M42.Nevim co maj za sebou,proto se ptám jak poznám stav.Měly by bejt snad nějaký olejový
.Možná je to blbost,nezkoumal jsem je,ale dle ceny soudím že to nebude jen kus gumy.

90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ano, jsou hydromechanikceALA E30 píše:Ne ne.Jasně že jsou jiný.Mam tam origo M42.Nevim co maj za sebou,proto se ptám jak poznám stav.Měly by bejt snad nějaký olejový.Možná je to blbost,nezkoumal jsem je,ale dle ceny soudím že to nebude jen kus gumy.
bzuceni - zkus povolit klinak
razy do karoserie - neni vyosenej celek motor-prevodovka?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- ALA E30
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 09. 07. 2007 15:44
- Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)
Myslíš jako celek motor-skřín oproti karoserii?Nezdá se že by to někde nějak šponovalo nebo nesedělo.A motor oproti skříni je blbost vyosit ne?Prostě je divný že už když začne točit starter motorem,tak 1.točí trochu jakoby ztěžka oproti M40 a 2.ty rázy jako do kastle no. Fakt nevim,snažil jsem se vše udělat tip ťop a ono toto.
Ještě mě napadá oproti M40 má motor větší výkon a tudíž větší kompres.poměr.Mohlo by to mít za následek tento projev?Nevim nikdy jsem v M42 jinem nejel abych porovnal.

90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)
Mi iso taky stertuje víc "ztěžka" oproti M20,M10 a to mám v cajku baterku i starter.ALA E30 píše:Myslíš jako celek motor-skřín oproti karoserii?Nezdá se že by to někde nějak šponovalo nebo nesedělo.A motor oproti skříni je blbost vyosit ne?Prostě je divný že už když začne točit starter motorem,tak 1.točí trochu jakoby ztěžka oproti M40 a 2.ty rázy jako do kastle no. Fakt nevim,snažil jsem se vše udělat tip ťop a ono toto.Ještě mě napadá oproti M40 má motor větší výkon a tudíž větší kompres.poměr.Mohlo by to mít za následek tento projev?Nevim nikdy jsem v M42 jinem nejel abych porovnal.


- ALA E30
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 09. 07. 2007 15:44
- Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)
Jj.Dík za poznatky.Starter i baterka jsou OK.Tak to bude asi normální projev.A ty vybrace ještě prozkoumám.To servo mam z E36 a dělal jsem mezikusy do držáků v nápravnici.Ještě to zkouknu no.Ty siláče z M30 jsou stejně vysoký?Z jakýho důvodu jsou právě u tohoto motoru ty speciálně drahý siláče?Zas takovej divočák to nejni a u všech jinejch motorizací je pryž ne?
90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
no v podstate od IS novejsi motory jak v E36 a dalsich uz pouzivaji jenom tydle olejový siláče
M42 bych řekl že byla první 


Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- ALA E30
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 09. 07. 2007 15:44
- Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)
Tak to je jasný.Asi mi to tak kroutí kastli až z toho vybruje.
Takový hejno kobyl udržet to musí bejt kurva matroš-proto asi ty špeciální puky. Jinak na řízení mi to nesedí.Zkusim časem nový silentbloky.Na BIGu nazbírám poznatky(snad se někdo podělí)a pak to vyřešíme. 



90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)