Siláče motoruM42

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
ALA E30
člen E30.cz
Příspěvky: 1553
Registrován: 09. 07. 2007 15:44
Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)

Siláče motoruM42

Příspěvek od ALA E30 » 11. 06. 2011 21:15

Ahoj.Po zástavbě M42 místo M40 (E30 :wink: ) jsou cítit vibrace od motoru do karoserie.Už při startování cítim rázy který M40 neměla.Dá se na siláčích motoru okem poznat že je KO?Mam totiž ještě 2 další pochybnýho původu a opticky jsou stejný nic omačkanýho,urvanýho nebo jinak poškozenýho.Jo a nikde se nic neopírá o kastli. A pak ještě jeden dotaz.Motor má nové rozvody,na volnoběh šepot květin,za jízdy žádné nepřirozené zvuky až na lehké jakoby bzučení nebo jak to popsat.Zvuk se mění s rostoucíma otáčkama.Stejnej zvuk vydává rozvoďák(ŘEMEN) u benzínových motorů,když se moc napne.Nevim jestli je to běžnej zvuk řetězu jak klouže po vodítkách.Nějak přešponovat asi nejde ne?Napínák je OK.Nezkoušel jsem ještě sundat řemeny agregátů.Altík má trochu vůle v těch silentblokách.ŽE BY ? Nevim možná to moc poslouchám,ale už jsem takovej.
90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)

Uživatelský avatar
Greeny
Příspěvky: 828
Registrován: 13. 03. 2010 12:44
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Greeny » 11. 06. 2011 22:50

k tem silacum motoru.. M40 ma jine silace jak M42, nemas tam puvodni z M40ky? mozna by to mohl byt onen problem.
BMW e30 318is M42, 1987, RoyalBlau sedan
BMW e30 320i M20, 1993, DaytonaViolet touring
www.autickar.cz

Uživatelský avatar
ALA E30
člen E30.cz
Příspěvky: 1553
Registrován: 09. 07. 2007 15:44
Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)

Příspěvek od ALA E30 » 11. 06. 2011 23:07

Ne ne.Jasně že jsou jiný.Mam tam origo M42.Nevim co maj za sebou,proto se ptám jak poznám stav.Měly by bejt snad nějaký olejový :oops: .Možná je to blbost,nezkoumal jsem je,ale dle ceny soudím že to nebude jen kus gumy.
90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 11. 06. 2011 23:42

ALA E30 píše:Ne ne.Jasně že jsou jiný.Mam tam origo M42.Nevim co maj za sebou,proto se ptám jak poznám stav.Měly by bejt snad nějaký olejový :oops: .Možná je to blbost,nezkoumal jsem je,ale dle ceny soudím že to nebude jen kus gumy.
ano, jsou hydromechanikce

bzuceni - zkus povolit klinak

razy do karoserie - neni vyosenej celek motor-prevodovka?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
ALA E30
člen E30.cz
Příspěvky: 1553
Registrován: 09. 07. 2007 15:44
Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)

Příspěvek od ALA E30 » 12. 06. 2011 00:14

Myslíš jako celek motor-skřín oproti karoserii?Nezdá se že by to někde nějak šponovalo nebo nesedělo.A motor oproti skříni je blbost vyosit ne?Prostě je divný že už když začne točit starter motorem,tak 1.točí trochu jakoby ztěžka oproti M40 a 2.ty rázy jako do kastle no. Fakt nevim,snažil jsem se vše udělat tip ťop a ono toto. :wink: Ještě mě napadá oproti M40 má motor větší výkon a tudíž větší kompres.poměr.Mohlo by to mít za následek tento projev?Nevim nikdy jsem v M42 jinem nejel abych porovnal.
90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 12. 06. 2011 21:47

ALA E30 píše:Myslíš jako celek motor-skřín oproti karoserii?Nezdá se že by to někde nějak šponovalo nebo nesedělo.A motor oproti skříni je blbost vyosit ne?Prostě je divný že už když začne točit starter motorem,tak 1.točí trochu jakoby ztěžka oproti M40 a 2.ty rázy jako do kastle no. Fakt nevim,snažil jsem se vše udělat tip ťop a ono toto. :wink: Ještě mě napadá oproti M40 má motor větší výkon a tudíž větší kompres.poměr.Mohlo by to mít za následek tento projev?Nevim nikdy jsem v M42 jinem nejel abych porovnal.
Mi iso taky stertuje víc "ztěžka" oproti M20,M10 a to mám v cajku baterku i starter. :wink: takže asi standart u is.Siláče mám z M30 :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
ALA E30
člen E30.cz
Příspěvky: 1553
Registrován: 09. 07. 2007 15:44
Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)

Příspěvek od ALA E30 » 12. 06. 2011 22:19

Jj.Dík za poznatky.Starter i baterka jsou OK.Tak to bude asi normální projev.A ty vybrace ještě prozkoumám.To servo mam z E36 a dělal jsem mezikusy do držáků v nápravnici.Ještě to zkouknu no.Ty siláče z M30 jsou stejně vysoký?Z jakýho důvodu jsou právě u tohoto motoru ty speciálně drahý siláče?Zas takovej divočák to nejni a u všech jinejch motorizací je pryž ne?
90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 12. 06. 2011 22:27

no v podstate od IS novejsi motory jak v E36 a dalsich uz pouzivaji jenom tydle olejový siláče ;) M42 bych řekl že byla první :)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 13. 06. 2011 06:17

Ty M30 siláče myslíš tyto?
11 81 1 175 735
E24 633CSi
E24 635CSi
E28 533i
E28 535i
E28 528e

Tam je zapotřebí pro správnou výšku použít podložky. Jinak iso je pořádnej divočák, proto ty kapalinové siláče :twisted:
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
ALA E30
člen E30.cz
Příspěvky: 1553
Registrován: 09. 07. 2007 15:44
Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)

Příspěvek od ALA E30 » 13. 06. 2011 17:17

Tak to je jasný.Asi mi to tak kroutí kastli až z toho vybruje. :lol: :lol: Takový hejno kobyl udržet to musí bejt kurva matroš-proto asi ty špeciální puky. Jinak na řízení mi to nesedí.Zkusim časem nový silentbloky.Na BIGu nazbírám poznatky(snad se někdo podělí)a pak to vyřešíme. :wink:
90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)

Odpovědět