Rozvodova kola ISo

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
BAD
Příspěvky: 377
Registrován: 04. 11. 2004 06:49
Bydliště: Slovacko

Rozvodova kola ISo

Příspěvek od BAD » 28. 04. 2010 20:07

mam dotaz budu davat na ISo druhou vacku a to ostrejsi ale potrebuji tam nastavit urcite stupne a jde mi o to ze rozvodova kola maji byt urcity pocet koliku na retezu od sebe jsou tam vlastne sipky kvuli tomu (na rozvodovych kolach) a jde mi o to kdyz to nebude sedet tak jak ma ale pritom to bude o par stupnu pootocene jestli to bude delat nejaky bordel s motorem kvuli snimaci vackove hridele zabyval se nekdo uz tim to nebo to nikdo jeste neresil dekuji za kazdou odpoved
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 02. 05. 2010 08:07

Ty šipky ti budou souhlasit vždy - to samý počet čepů řetězu, protože ty měníš natočení vačky právě vůči tomu kolečku. Jednoduše při stejné poloze všech koleček budou jen jinak natočené vačky, takže by to bordel dělat imo nemělo.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

BAD
Příspěvky: 377
Registrován: 04. 11. 2004 06:49
Bydliště: Slovacko

Příspěvek od BAD » 02. 05. 2010 19:08

je mi jasne ze ta kolecka maji urcity odchyl ale jak uz jsem psal mam ostrejsi vacku a musim kolo presadit o dva zuby kvuli tomu aby se mi pist nepotkal s ventilem jinac pri origo nastaveni se mi to potka kdyz jsem to zkousel jen rukou nebo potom me napada uz jenom jedna moznost udelat hlubsi diry do pistu kvuli tem ventilum
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 02. 05. 2010 19:20

Jo, že je vačka ostřejší si psal, ale nebylo jasný, že se bude přesazovat kolečko o zuby. 2 zuby to je asi 10 stupňů na vačce, čili 20 na klice - o to dřív se ti budou otvírat výfukové ventily aby se ti i dřív zavřely, jak požaduješ. To je celkem dost, takže přijdeš o část práce, kterou by jinak plyn ještě konal působením na dno pístu, taky bude mnohem horší vyplachování válců (spíš vůbec nebude) - to mi přijde trochu košér.

To jen k teorii.... V praxi, pokud to vůbec natočíš, to nepude nad určité otáčky, neboť budou "rozhozený" signály z čidel vačky a kliky. Nejsem si tím jistý, ale někde jsem to asi čet. Každopádně to ale můžeš vyzkoušet . :wink:
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

BAD
Příspěvky: 377
Registrován: 04. 11. 2004 06:49
Bydliště: Slovacko

Příspěvek od BAD » 04. 05. 2010 09:05

no takze uz jsem to asi vyresil udelam to jak je to na motoru M44 ty vycnelky asi odriznu a misto toho tam dam jen kus plechu jak to maji M44 zminovane a to si pak muzu natocit jak chci
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42

Odpovědět