No po těch pár uplně prvních neůspěšných startech sem tam hodil celou jinou sadu svíček, ty co sem vytáhl vypadaly v pohodě, všecky byly stejně vypálený, nebyly od oleje, byly akorát trocha světlejší, takže byla trochu chudší směs počítám. S tou druhou sadou následovalo už pár "úspěšnějších" startů, ale poté už sem ty svíčky nevytahoval, ale určitě na ně ještě mrknu!
Regulátor tlaku paliva, to je ta regulace, co je na přímo na liště, že? Tu sem měnil, ale po té už sem neměl čas vytáhnout vstřiky a mrknout zda se něco změnilo. Ty dva vstřiky co sou nejdál od té regulace, stříkaly skoro proudem, ale mezi něma je vývod na ten extra vstřik co jde do sání pro studený starty a ten zas fungoval naprosto bez problémů!
Sem teď skoro furt do sedmi v hokně, takže pak už se hrozně blbě něco pořádně zkouší, teď se snad rýsuje volnej víkend, tak zkusím zas vytáhnout vstřiky a přehodit je všechny za jiný a uvidím či v tom bude nějakej rozdíl a taky mrknu na ty svíčky.
Jinak zatím díky za rady pánové, pokud Vás ještě něco napadne, tak mi to sem dejte vědět! Dík
