Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
Mihal
- Příspěvky: 126
- Registrován: 01. 05. 2008 22:09
- Bydliště: Poděbrady
Příspěvek
od Mihal » 15. 07. 2008 06:14
Mám takovej drobnej problém =) s 1.8 M40. Z motoru se mi kolem 4tis. otáček za minutu staváj Olejovo-Benzínový kamna

Motor sice jede, ale kamarad co jel za mnou tak se mě dotázal zda jsem si koupil a během dne benzin přestavěl na naftu
Pls. kde by mohl být nejspíš problém???
Dík za odpověďi
Naposledy upravil(a)
Mihal dne 15. 07. 2008 09:48, celkem upraveno 1 x.
i 1,8 M40 lepší než Laxní přístup jednoho doktora
-
BAD
- Příspěvky: 377
- Registrován: 04. 11. 2004 06:49
- Bydliště: Slovacko
Příspěvek
od BAD » 15. 07. 2008 08:15
teoreticky by to mohli delat gufera ventilu ze by spatne uz tesnili a nebo pres pistni krouzky
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42
-
Mihal
- Příspěvky: 126
- Registrován: 01. 05. 2008 22:09
- Bydliště: Poděbrady
Příspěvek
od Mihal » 15. 07. 2008 10:02
jestě me napadlo, dělá to od doby kde jsem do oleje nalil nejakou "sračku" na utišení hydrozvihů.
Mělo to motor utišit =) místo toho to v něm udělalo pořádnej Humbuk
uvidime co se dá, uvažuju o zástavbě ISa =) aj číselné úpravě
i 1,8 M40 lepší než Laxní přístup jednoho doktora
-
Venca
- Příspěvky: 3497
- Registrován: 04. 04. 2004 08:09
Příspěvek
od Venca » 15. 07. 2008 12:27
Mihal píše:jestě me napadlo, dělá to od doby kde jsem do oleje nalil nejakou "sračku" na utišení hydrozvihů.
Mělo to motor utišit =) místo toho to v něm udělalo pořádnej Humbuk
uvidime co se dá, uvažuju o zástavbě ISa =) aj číselné úpravě
Ta sračka, cos tam nalil, mohla vcelku úspěšně zničit gufera ventilů.
Moje osobní zkušenost se sračkou Slick50 (hned v počátku 90. let, kdy se tu objevila) = likvidace gufer klikovky na motocyklu.
Pořád opakuju:
JSOU TO SRAČKY PRO DOCÍLENÍ ZISKU PRODEJCE, NIC VÍC...!!!

-
Mihal
- Příspěvky: 126
- Registrován: 01. 05. 2008 22:09
- Bydliště: Poděbrady
Příspěvek
od Mihal » 15. 07. 2008 12:37

no tak to sem si zase vydelal

no nic

uvidime jak to pujde dal, kdyz tak ho osadime jinym motorem.
Kamaradovi to pomohlo, tak jsem premyslel ze mě by mohlo taky.

i 1,8 M40 lepší než Laxní přístup jednoho doktora
-
Adam Lipský
- Příspěvky: 141
- Registrován: 01. 07. 2007 20:31
- Bydliště: Týn n/Vlt.
Příspěvek
od Adam Lipský » 16. 07. 2008 00:37
To se mi snad jenom zdá, že na tohle ještě dneska někdo naletí. Do oleje se nemá nic přidávat, co tam nedal už výrobce oleje!!! Okamžitě olej vyměnit a modlit se, aby ten motor nebyl zničený už nevratně (naleptané povrchy z barevných kovů apod.).
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=405
PS: z tam propagovaných výrobků mohu jeden potrvdit jako velmi funkční, a to je uvolňovač pístních kroužků - vyzkoušeno na čtyřtaktním motocyklu. Všeobecně platí, že u dražších olejů již podobné látky jsou v oleji od výrobce! NEEXPERIMENTOVAT!!!
-
Mihal
- Příspěvky: 126
- Registrován: 01. 05. 2008 22:09
- Bydliště: Poděbrady
Příspěvek
od Mihal » 16. 07. 2008 08:26
no jo vzdycky nekdo naleti, chci jenom dodat ze to nebylo z nějakého televizního vysilání, ale ze solidního obchodu kde se prodavání autodíly.
Na motoru to odnesly Hydroštely (podle hluku co motor vydava). Jinak v září bude 2.0 m20.
Takže motor asi bude sloužit na hopkání po okrese do té doby než se vymění

i 1,8 M40 lepší než Laxní přístup jednoho doktora